Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Παιχνίδια, Εκπαιδευτικά"
Αποτελέσματα 1-20 από 28
-
3D ψηφιακά εκπαιδευτικά παιγνίδια στο μάθημα της αστρονομίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Τα παιχνίδια είναι μία αναπόσπαστη ευχάριστη δραστηριότητα που ξεκινάει από την παιδική μας ηλικία και φτάνει ως τα γεράματά μας. Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια και ειδικότερα τα εικονικά τους περιβάλλοντα προκαλούν το ενδιαφέρον ... -
Game-based learning στην εκπαίδευση: σχεδιασμός και χρήση παιχνιδιού με κάρτες για την υποστήριξη του μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος στη Β’ Δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Τα παιχνίδια αποτελούν μέρος της ζωής των ανθρώπων από τη βρεφική ηλικία. Η αγάπη που δείχνουν τα παιδιά και ο ενθουσιασμός, αλλά και η παιδαγωγική αξία τους ήταν η αφορμή για την εύρεση μιας νέας μεθόδου διδασκαλίας. Το ... -
Gamification στην ηλεκτρονική μάθηση : σχεδιασμός και υλοποίηση παιχνιδοποιημένου σεναρίου για την αύξηση των κινήτρων των μαθητών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-09)Με την παρούσα ερευνητική εργασία επιχειρείται να διερευνηθεί σε ποιο βαθμό η πρακτική της Παιχνιδοποίησης (Gamification) επιδρά θετικά στην ανάπτυξη κινήτρων (motivation) των εκπαιδευόμενων. Στόχος της εργασίας, λοιπόν, ... -
Ανάπτυξη δεξιοτήτων δημιουργικής επίλυσης προβλήματος
(2012-05-23)Η εργασία αυτή προτείνει μία διδακτική παρέμβαση με στόχο την ανάπτυξη δεξιοτήτων του μαθητή στη δημιουργική επίλυση προβλήματος (Creative Problem Solving - CPS). Για να επιτευχθεί ο παραπάνω στόχος, το όλο εγχείρημα ... -
Ανάπτυξη διαδικτυακού εκπαιδευτικού παιχνιδιού για τη διδασκαλία των μαθηματικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(2011-09-27)Η εργασία αυτή επικεντρώνεται στη σχεδίαση ενός προσαρμοστικού εκπαιδευτικού συστήματος διδασκαλίας, το οποίο συνδυάζει το αντικείμενο των μαθηματικών του δημοτικού σχολείου με το παιχνίδι. Ο μαθητής έχει σκοπό να αναζητά ... -
Ανάπτυξη διαδραστικών επιτραπέζιων παιχνιδιών για την εκμάθηση αγγλικών
(2014-05-15)Οι σύγχρονες προσεγγίσεις της εκπαιδευτικής διαδικασίας καθώς και οι εξελίξεις στην κοινωνία της τεχνολογίας και της πληροφόρησης επιβάλλουν την προσαρμογή της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε αυτές. Οι εκπαιδευτικοί συνεχώς ... -
Ανάπτυξη εκπαιδευτικού παιχνιδιού για άτομα με δυσαριθμησία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-05)Η διπλωματική αυτή αποτελεί μια προσπάθεια ανάπτυξης ενός εκπαιδευτικού παιχνιδιού με σκοπό την βελτίωση των μαθητών με δυσαριθμησία αλλά και αυτών με χαμηλά επίπεδο μαθηματικών δεξιοτήτων. Στο πλαίσιο της παρούσας ... -
Αξιοποίηση της διαδικασίας σχεδιασμού επιτραπέζιων παιχνιδιών στη μαθησιακή διαδικασία προσχολικής αγωγής: ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού διαδικτυακού οδηγού
(2014-11-19)Τα παιχνίδια αποτελούν ένα αναπόσπαστο μέρος της ζωής των ανθρώπων και του πολιτισμού μας. Η παιδαγωγική αξία της παιγνιώδους προσέγγισης και των επιτραπέζιων παιχνιδιών έχει αναγνωριστεί μέσω ερευνών μερικών δεκαετιών ... -
Αξιοποίηση των ηλεκτρονικών παιχνιδιών στην εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-06)Η παρούσα Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία ανιχνεύοντας τη σημασία της δημιουργικότητας στις μέρες μας, επιχειρεί να εξετάσει την καταλληλότητα του 3D εικονικού κόσμου Second Life, ένα περιβάλλον βασισμένο σε χαρακτηριστικά ... -
Αξιοποίηση των ψηφιακών παιχνιδιών στην εκπαίδευση
(2014-06-17)Οι σημερινές κοινωνίες προσπαθώντας να δώσουν μία πιο ευχάριστη και δημιουργική νότα στη διαδικασία της μάθησης έχουν στραφεί στα εκπαιδευτικά – ψηφιακά παιχνίδια, πιστεύοντας ότι με τον τρόπο αυτό η διδασκαλία θα αποκτήσει ... -
Διαδραστικά εκπαιδευτικά παιχνίδια για το ελληνικό περιβάλλον
(2014-06-12)Η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση μπορεί, μέσα από καλά σχεδιασμένες δράσεις, να υποστηρίξει σημαντικά την εκπαιδευτική διαδικασία. Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο τη σχεδίαση ... -
Διαδραστικό παιχνίδι για παιδιά πρωτοσχολικής ηλικίας για την ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων
(2014-09-01)Το αντικείμενο της ερευνητικής εργασίας είναι η δημιουργία ενός εκπαιδευτικού διαδραστικού λογισμικού (παιχνιδιού) σε παιδιά πέντε έως επτά ετών, με την οποία, μέσω της ανατροφοδότησης και τη χρήση θετικών προτύπων, ... -
Διαδυκτιακά εκπαιδευτικά παιχνίδια σε επιχειρησιακό περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2011)Η επιτυχία μιας επιχείρησης βασίζεται στην παραγωγικότητα των εργαζομένων κι αυτή με την σειρά της στην υψηλής ποιότητας εκπαίδευση. Για να παραμείνει μια επιχείρηση ανταγωνιστική οφείλει να εκμεταλλευθεί την τεχνολογία ... -
Ένα περιβάλλον διαδραστικών εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων για παιδιά μικρής ηλικίας
(2012-11-09)Στον τομέα της εκπαίδευσης, γίνεται πλέον μία εντατική προσπάθεια ένταξης των υπολογιστικών τεχνολογιών στην εκπαιδευτική και μαθησιακή διαδικασία προκειμένου οι νέες τεχνολογίες να μπορέσουν να αναδείξουν τον πρωτεύοντα ... -
Εκπαιδευτικά παιχνίδια και ηλεκτρονική μάθηση: διερευνώντας την κοινωνική διάσταση των πολυχρηστικών διαδικτυακών παιχνιδιών (MMOGs)
(2014-01-23)Με την παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρείται να ερευνηθεί το πεδίο των ηλεκτρονικών παιχνιδιών και η προοπτική αξιοποίησής τους στην ηλεκτρονική μάθηση. Αρχικά γίνεται μια ανάλυση των χαρακτηριστικών των ηλεκτρονικών ... -
Εκπαιδευτικά παιχνίδια με το εργαλείο οπτικού προγραμματισμού Kodu
(2011-07-04)Οι μαθητές χρειάζονται ελκυστικά και αλληλεπιδραστικά μέσα και εργαλεία ώστε η εμπλοκή τους με τις Νέες Τεχνολογίες να είναι μια ενδιαφέρουσα διαδικασία. Τα εκπαιδευτικά ψηφιακά παιχνίδια, ενθαρρύνουν την ανάπτυξη της ... -
Εκπαιδευτικά παιχνίδια προσομοίωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2012)Η αλληλεπίδραση μεταξύ ανθρώπου- υπολογιστή μπορεί στις μέρες μας να καθοδηγείται από τις κινήσεις του ανθρώπινου σώματος, μέσω μίας ψηφιακής κάμερας, και χωρίς να είναι ανάγκη να μεσολαβούν άλλες συσκευές εισόδου. Η παρούσα ... -
Εκπαιδευτικός σχεδιασμός μαζικών και ανοικτών διαδικτυακών μαθήματων (MOOCS) αξιοποιώντας σχεδιαστικές αρχές των διαδικτυακών παιχνιδιών μαζικού πλήθους παικτών (MMOGS)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-05)Τα Μαζικά Ανοικτά Διαδικτυακά Μαθήματα (ΜΑΔΜ) συνιστούν ένα πρόσφατο φαινόμενο παροχής Ηλεκτρονικής Μάθησης και χαρακτηρίζονται από την επεκτασιμότητα και την ανοικτή πρόσβαση (αρχές που επιχειρεί να εκπληρώσει σε ένα βαθμό ... -
Ενσωμάτωση γνωστικών θεωριών αιτιολόγησης και απομνημόνευσης σε λογισμικό ευφυών εκπαιδευτικών παιχνιδιών εικονικής πραγματικότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2011)Ο κύριος σκοπός αυτής της διπλωματικής είναι να εξελίξουμε της τεχνικές μοντελοποίησης μαθητών που χρησιμοποιούνται από εκπαιδευτικό λογισμικό. Για να το πετύχουμε αυτό χρειαστηκε να υλοποιουθούν ένα σετ από διάφορα εργαλεία ... -
Μάθηση βασισμένη σε ψηφιακά παιχνίδια : το εκπαιδευτικό μουσικό ψηφιακό παιχνίδι «Flying Notes»
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-01)Η διαδικασία εκμάθησης βασικών μουσικών εννοιών και συμβόλων, είναι συνήθως ανιαρή και εξόχως επαναληπτική, ενώ δεν αποφέρει άμεσα εμφανή αποτελέσματα. Ο μαθητευόμενος έτσι χάνει το ενδιαφέρον του, καθώς στερείται κινήτρου. Η ...