Browsing by Subject / Keyword "Παιχνίδια, Εκπαιδευτικά"
Now showing items 14-28 of 28
-
Ένα περιβάλλον διαδραστικών εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων για παιδιά μικρής ηλικίας
(2012-11-09)Στον τομέα της εκπαίδευσης, γίνεται πλέον μία εντατική προσπάθεια ένταξης των υπολογιστικών τεχνολογιών στην εκπαιδευτική και μαθησιακή διαδικασία προκειμένου οι νέες τεχνολογίες να μπορέσουν να αναδείξουν τον πρωτεύοντα ... -
Εκπαιδευτικά παιχνίδια και ηλεκτρονική μάθηση: διερευνώντας την κοινωνική διάσταση των πολυχρηστικών διαδικτυακών παιχνιδιών (MMOGs)
(2014-01-23)Με την παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρείται να ερευνηθεί το πεδίο των ηλεκτρονικών παιχνιδιών και η προοπτική αξιοποίησής τους στην ηλεκτρονική μάθηση. Αρχικά γίνεται μια ανάλυση των χαρακτηριστικών των ηλεκτρονικών ... -
Εκπαιδευτικά παιχνίδια με το εργαλείο οπτικού προγραμματισμού Kodu
(2011-07-04)Οι μαθητές χρειάζονται ελκυστικά και αλληλεπιδραστικά μέσα και εργαλεία ώστε η εμπλοκή τους με τις Νέες Τεχνολογίες να είναι μια ενδιαφέρουσα διαδικασία. Τα εκπαιδευτικά ψηφιακά παιχνίδια, ενθαρρύνουν την ανάπτυξη της ... -
Εκπαιδευτικά παιχνίδια προσομοίωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2012)Η αλληλεπίδραση μεταξύ ανθρώπου- υπολογιστή μπορεί στις μέρες μας να καθοδηγείται από τις κινήσεις του ανθρώπινου σώματος, μέσω μίας ψηφιακής κάμερας, και χωρίς να είναι ανάγκη να μεσολαβούν άλλες συσκευές εισόδου. Η παρούσα ... -
Εκπαιδευτικός σχεδιασμός μαζικών και ανοικτών διαδικτυακών μαθήματων (MOOCS) αξιοποιώντας σχεδιαστικές αρχές των διαδικτυακών παιχνιδιών μαζικού πλήθους παικτών (MMOGS)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-05)Τα Μαζικά Ανοικτά Διαδικτυακά Μαθήματα (ΜΑΔΜ) συνιστούν ένα πρόσφατο φαινόμενο παροχής Ηλεκτρονικής Μάθησης και χαρακτηρίζονται από την επεκτασιμότητα και την ανοικτή πρόσβαση (αρχές που επιχειρεί να εκπληρώσει σε ένα βαθμό ... -
Ενσωμάτωση γνωστικών θεωριών αιτιολόγησης και απομνημόνευσης σε λογισμικό ευφυών εκπαιδευτικών παιχνιδιών εικονικής πραγματικότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2011)Ο κύριος σκοπός αυτής της διπλωματικής είναι να εξελίξουμε της τεχνικές μοντελοποίησης μαθητών που χρησιμοποιούνται από εκπαιδευτικό λογισμικό. Για να το πετύχουμε αυτό χρειαστηκε να υλοποιουθούν ένα σετ από διάφορα εργαλεία ... -
Μάθηση βασισμένη σε ψηφιακά παιχνίδια : το εκπαιδευτικό μουσικό ψηφιακό παιχνίδι «Flying Notes»
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-01)Η διαδικασία εκμάθησης βασικών μουσικών εννοιών και συμβόλων, είναι συνήθως ανιαρή και εξόχως επαναληπτική, ενώ δεν αποφέρει άμεσα εμφανή αποτελέσματα. Ο μαθητευόμενος έτσι χάνει το ενδιαφέρον του, καθώς στερείται κινήτρου. Η ... -
Μεθοδολογία αξιοποίησης gamification για την ενίσχυση high order thinking skills
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η χρήση παιχνιδιών, αναγνωρίζεται από την υπάρχουσα βιβλιογραφία ως μια καλή πρακτική για την αύξηση των κινήτρων και τη συμμετοχή των εκπαιδευομένων στη διαδικασία μάθησης, ειδικά όταν αξιοποι ... -
Παιχνιδοποίηση στην εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-10)Οι τεχνολογίες της πληροφορικής και των τηλεπικοινωνιών τις τελευταίες δεκαετίες διαδραματίζουν σημαίνοντα ρόλο στην εκπαίδευση. Μεγάλο πλήθος εκπαιδευτικών αντικειμένων βασίζεται σε κατάλληλα σχεδιασμένο και υλοποιημένο ... -
Περιβάλλον σχεδίασης διαδικτυακών επιτραπέζιων εκπαιδευτικών παιχνιδιών
(2013-04-17)Οι νέες παιδαγωγικές προσεγγίσεις που προκύπτουν από την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διαδικασία, σε συνδυασμό με το μεγάλο ενδιαφέρον των μαθητών για ηλεκτρονικά παιχνίδια, δημιούργησε την ανάγκη ... -
Σχεδίαση & υλοποίηση εργαλείου δημιουργίας ερωτήσεων αυτο-αξιολόγησης με δυνατότητα export συγκεκριμένου xml format
(2014-01-21)Στην παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται σχεδιασμός, ανάπτυξη και υλοποίηση ενός Συστήματος Διαχείρισης Ερωτήσεων. Κύριος σκοπός είναι οι ερωτήσεις αυτές να μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως είσοδος στο γνωστό και δημοφιλές ... -
Σχεδίαση και ανάπτυξη διαδικτυακού εργαλείου για τη χρήση επιτραπέζιων ηλεκτρονικών εκπαιδευτικών παιχνιδιών πολλών χρηστών
(2012-07-19)Η ένταξη των παιχνιδιών στην εκπαιδευτική διαδικασία έχει αρχίσει σιγά σιγά να κάνει την εμφάνισή της και στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια, ακολουθώντας το μεγάλο ρεύμα της εποχής, που στο εξωτερικό βρίσκεται σε αρκετά ... -
Σχεδίαση και ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού "Σταυρόλεξο - Κρεμάλα" = Design and development of educational software "Crossword - Hangman"
(2014-05-28)Η πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος της Πληροφορικής (ΜΠΠΛ «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ») του Πανεπιστημίου Πειραιώς υπό την επίβλεψη, καθοδήγηση και υποστήριξη της καθηγήτριας Κυρίας Βίρβου Μαρίας. ... -
Σχεδιασμός δραστηριοτήτων για εκπαιδευτικά ψηφιακά παιχνίδια στην α' βάθμια εκπαιδευση
(2011-02-08)Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία επιχειρεί να αξιοποιήσει τις θεωρίες μάθησης βασισμένες σε τεχνολογικά υποστηριζόμενα μαθησιακά περιβάλλοντα (e-learning), προκειμένου να σχεδιαστούν καλά οργανωμένες εκπαιδευτικές δραστηριότητες ... -
Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια ως εκπαιδευτικά εργαλεία για την επίτευξη μάθησης : συνεργατικά περιβάλλοντα μάθησης βασισμένα σε ψηφιακά μέσα
(2010-10-01)Τα εικονικά περιβάλλοντα των ηλεκτρονικών παιχνιδιών και γενικότερα η ενασχόληση με ψηφιακά μέσα, αδιαμφισβήτητα προσελκύουν το ενδιαφέρον των νέων στις μέρες μας. Από την άλλη, οι μαθητές στα σχολεία δείχνουν να μην ...