Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "Πολλάλης, Ιωάννης"
Αποτελέσματα 74-93 από 200
-
Η συμπεριφορά του καταναλωτή στο χώρο του fashion marketing. Μελέτες περίπτωσης από τον ελληνικό και διεθνή χώρο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11-18)Η εικόνα που προβάλουμε μέσω της ένδυσης και της υπόδησης αποτελεί σημαντικό παράγοντα της καθημερινής ζωής πολλών ανθρώπων. Ωστόσο, η συμπεριφορά των καταναλωτών στον τομέα της μόδας ποικίλει και εξαρτάται από διάφορους ... -
Η συναισθηματική νοημοσύνη στο χώρο της υγείας και πώς αυτή σχετίζεται με το performance management.
(2015-01-20)Τα τελευταία χρόνια, τόσο ο επιχειρηματικός κόσμος όσο και η ιατρική κοινότητα έδειξαν να συνειδητοποιούν ότι το συναίσθημα μπορεί να αποτελέσει ένα σημαντικό παράγοντα που μπορεί να επηρεάσει την απόδοση και την ... -
Η συναισθηματική νοημοσύνη στο ψηφιακό μάρκετινγκ & εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10-31)Στην παρούσα εργασία, το αντικείμενο μελέτης αφορά την εφαρμογή της συναισθηματικής νοημοσύνης στο digital marketing, μέσω εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης (Artificial Intelligence). Θα γίνει εκτενής αναφορά σε συγκεκριμένα ... -
Η συνεισφορά των ηλεκτρικών και υβριδικών αυτοκινήτων στο περιβάλλον & την οικονομία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Στην παρούσα διπλωματική εργασία θα αναλυθεί η συνεισφορά των υβριδικών( MHEV,HEV,PHEV) και των ηλεκτρικών (EV, FCEV) αυτοκίνητων. Η κλιματική αλλαγή (Climate Change ), η κυκλοφοριακή συμφόρηση (Traffic Jam), η βιωσιμότητα ... -
Η τέχνη της πώλησης στη φαρμακευτική αγορά
(2015-02-05)Λόγω των αλλαγών που έχουν συμβεί στη φαρμακευτική αγορά τα τελευταία χρόνια, η πώληση του φαρμάκου έχει διαφοροποιηθεί σε πολλά επίπεδα κι αυτό ήταν η α-φορμή της έρευνας και η καταγραφή αυτής της εργασίας. Ώστε να δοθούν ... -
Η χρήση του digital marketing και των social media για την ανάπτυξη των πωλήσεων : μελέτη περίπτωσης Mondelez Hellas
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-10)Η σύγχρονη εποχή που διανύουμε χαρακτηρίζεται από ραγδαία ανάπτυξη και χρήση των ψηφιακών μέσων και του διαδικτύου παγκοσμίως. Ταυτόχρονα, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν εισέλθει για τα καλά στην καθημερινή ζωή του ... -
Η χρήση του επιχειρηματικού σχεδίου (business plan) στο χώρο της υγείας. Ίδρυση ιδιωτικής κλινικής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-05)Η ίδρυση της κλινικής BCC (Breast Care Clinic) αποτελεί καινοτόμος ιδέα στο χώρο της υγείας στην Ελλάδα καθώς δεν υπάρχει στο χώρο καμία παρόμοια κλινική που να διαθέτει συγκεντρωμένες τόσες πολλές ιατρικές ειδικότητες και ... -
Η χρησιμότητα επιχειρηματικού σχεδιασμού στη βιωσιμότητα μιας επιχείρησης - μελέτη περίπτωσης : εταιρεία διαχείρισης έργων συντήρησης, επισκευών και ανακαινίσεων σκαφών αναψυχής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται: 1) τη σημασία του προγραμματισμού και της στρατηγικής στις επιχειρήσεις, 2) τη σημασία-ανάλυση ενός επιχειρηματικού σχεδίου και 3) την παρουσίαση μελέτης περίπτωσης ενός ... -
Ηλεκτρονικό εμπόριο και πανδημία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-11-01)Αντικειμενικός σκοπός της εργασίας είναι η μελέτη του ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως αυτό διαμορφώνεται στη σύγχρονη εποχή και καθορίζει τις επιχειρήσεις. Επιπλέον, μελετώνται σημαντικοί παράγοντες που επηρεάζουν την υιοθέτηση ... -
Ιατρικός τουρισμός & πιστοποίηση μονάδων υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Ο ιατρικός τουρισμός είναι μία συνεχώς αναπτυσσόμενη οικονομική δραστηριότητα παγκοσμίως. Είτε αφορά σε ιατρικούς λόγους, είτε σε λόγους ευεξίας, η ζήτηση που εκδηλώνεται παρουσιάζει κάθε χρόνο αλματώδη αύξηση. Η Ελλάδα ... -
Ιατρικός τουρισμός και digital marketing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)Η συγκεκριμένη έρευνα μελετάει και αναλύει την έννοια του ιατρικού τουρισμού, του μάρκετινγκ και του ψηφιακού μάρκετινγκ που συσχετίζεται μαζί του. Ο τουρισμός έχει γίνει σταδιακά πιο διαδεδομένος τον τελευταίο μισό αιώνα, ... -
Ιατρικός τουρισμός και ευκαιρίες για την ελληνική οικονομία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η παγκοσμιοποίηση σε συνδυασμό με τον συστηματικά γηρασκόμενο πληθυσμό έχει οδηγήσει στην ανάπτυξη υπηρεσιών ιατρικού τουρισμού σε διεθνές επίπεδο. Ολοένα και περισσότεροι ασθενείς αναζητούν υγειονομική περίθαλψη εκτός ... -
Ικανοποίηση πελατών στην ασφάλιση υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η εργασία αυτή έχει θέμα «Customer satisfaction experience metrics in life insurance» και μελετάει τον βαθμό ικανοποίησης των πελατών από τις ασφαλιστικές εταιρίες. Το πρώτο κεφάλαιο αναλύει το “Costumer Relationship ... -
Κλινικές έρευνες και κόστος νέων φαρμάκων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας, είναι η μελέτη των κλινικών ερευνών που πραγματοποιούνται κυρίως στην φαρμακευτική αγορά. Οι πληροφορίες που συλλέχθηκαν αφορούν την εγχώρια αγορά καθώς και την παγκόσμια. Είναι ... -
Κοινωνικό marketing και ΑΜΕΑ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)Το μάρκετινγκ αποτελεί αναπόσταστο κομμάτι της καθημερινότητας των ανθρώπων σε όλο τον πλανήτη. Δεκαετίες πριν, με την εμφάνιση της τηλεόρασης και των διαφημίσεων, αλλά κυρίως τα τελευταία χρόνια με τη ραγδαία εξάπλωση ... -
Λειτουργικά προβλήματα διοίκησης ιδιωτικών νοσοκομείων στην Αττική
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2010)Όπως είναι γνωστό, η Ελλάδα είναι μια χώρα που έχει από τις υψηλότερες ιδιωτικές δαπάνες υγείας παγκοσμίως. Ο κλάδος των ιδιωτικών μονάδων παροχής υπηρεσιών υγείας γνωρίζει μεγάλη άνθηση τα τελευταία χρόνια και συμβάλει ... -
Μarketing growth strategies / Ansoff product-market matrix : case study SANITAS brand
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)Ζούμε σε ένα περιβάλλον το οποίο μεταβάλλεται με γρήγορους ρυθμούς, με τις συνθήκες του χθες να διαφέρουν αρκετά από τις συνθήκες του σήμερα. Η λειτουργία και η διοίκηση μιας επιχείρησης στη σύγχρονη εποχή έχει γίνει ... -
Μάρκετινγκ και ασφαλιστικές επιχειρήσεις: το μίγμα μαρκετινγκ και η μελέτη περίπτωσης Εθνική Ασφαλιστική
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Η παρούσα διπλωματική εργασία, εκπονήθηκε στα πλαίσια της ολοκλήρωσης του Μεταπτυχιακού Προγράμματος «Οικονομική & Επιχειρησιακή Στρατηγική» του Οικονομικού Τμήματος, του Πανεπιστημίου Πειραιά. Θέμα της διπλωματικής, ... -
Μάρκετινγκ μακροχρόνιων πελατειακών σχέσεων: μελέτη περίπτωσης από τον χώρο της υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)Στη συγκεκριμένη διπλωματική εργασία μελετάται το μάρκετινγκ μακροχρόνιων πελατειακών σχέσεων. Γνωστό στην διεθνή βιβλιογραφία και ως Relationship Marketing (Μάρκετινγκ Σχέσεων). Η συγκεκριμένη εταιρική φιλοσοφία, αφορά ... -
Μάρκετινγκ υπηρεσιών υγείας - Μελέτη περίπτωσης μαιευτικής κλινικής ΡΕΑ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Η δυναμική εξέλιξη της ζωής έχει επηρεάσει αναπόφευκτα τα συστήματα υγειονομικής περίθαλψης που παράγουν σημαντικές αλλαγές και επιβάλλουν το μάρκετινγκ υγειονομικής περίθαλψης ως απαραίτητο στοιχείο των εμπορικών σημάτων ...