Η συμπεριφορά του καταναλωτή στο χώρο του fashion marketing. Μελέτες περίπτωσης από τον ελληνικό και διεθνή χώρο
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Καταναλωτική συμπεριφορά ; Marketing ; ΜόδαΠερίληψη
Η εικόνα που προβάλουμε μέσω της ένδυσης και της υπόδησης αποτελεί σημαντικό παράγοντα της καθημερινής ζωής πολλών ανθρώπων. Ωστόσο, η συμπεριφορά των καταναλωτών στον τομέα της μόδας ποικίλει και εξαρτάται από διάφορους παράγοντες. Για τους παραπάνω λόγους, πολλοί ερευνητές έχουν μελετήσει τη συμπεριφορά των καταναλωτών σε πολύ μεγάλο βαθμό τα τελευταία χρόνια.
Στην παρούσα εργασία γίνεται μια προσπάθεια να κατανοήσουμε τη συμπεριφορά των καταναλωτών στο χώρο του fashion marketing και από ποιους παράγοντες καθορίζεται. Επιμέρους στόχος αυτής της έρευνας αποτελεί η μελέτη του τρόπου με τον οποίο οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται την έννοια των προϊόντων μόδας. Παράλληλα γίνεται μια προσπάθεια διερεύνησης, από πλευράς μάρκετινγκ, της συμπεριφοράς των καταναλωτών και του βαθμού επίδρασης της συμπεριφοράς αυτής μέσα από συγκεκριμένες μεταβλητές του μάρκετινγκ σύμφωνα με μια μελέτη περίπτωσης, τον Όμιλο Benetton. Η επιλογή του Ομίλου Benetton πραγματοποιήθηκε, καθώς αποτελεί εταιρεία διεθνούς φήμης και δραστηριοποιείται και στη χώρα μας.