Browsing by Subject / Keyword "Μόδα"
Now showing items 1-12 of 12
-
Eco-fashion : επιχειρηματικά μοντέλα βιώσιμης ανάπτυξης στη βιομηχανία ένδυσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-06)Κύριος στόχος της εργασίας είναι η παρουσίαση και μελέτη επιχειρηματικών μοντέλων βιώσιμης ανάπτυξης τα οποία μπορούν να συμβάλουν στην μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της βιομηχανίας παραγωγής ενδυμάτων. Αρχικά ... -
Fashion logistics: η χρήση των τεχνολογιών barcode & RFID στον τομέα της γρήγορης ένδυσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Στο 1ο κεφάλαιο της εργασίας αναφέρονται οι τάσεις του κλάδου της λιανικής στον χώρο της ένδυσης. Αναλύεται η έννοια της γρήγορης μόδας και ο τρόπος που πρέπει να λειτουργήσει η εφοδιαστική αλυσίδα ώστε να ανταποκριθεί ... -
Βιομηχανία της μόδας, οι επιπτώσεις στο περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)Η βιομηχανία της Μόδας είναι ύψιστης σημασίας για την ανθρώπινη ζωή σήμερα για λόγους πρακτικούς αλλά και κοινωνικούς. Καθώς ο αριθμός των ανθρώπων αυξάνεται συνεχώς και με το ένδυμα να θεωρείται μέσο κοινωνικής επίδειξης, ... -
Εφοδιαστική αλυσίδα στον κλάδο της μόδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Κάθε επιχείρηση με την είσοδο της στην αγορά έχει να αντιμετωπίσει προβλήματα για τα οποία υπάρχουν διαφορετικές αιτίες οι οποίες τα προκαλούν. Ένας βασικός λόγος που μπορεί να οδηγήσει μια επιχείρηση σε αποτυχία είναι και ... -
Η επίδραση των logistics στη γρήγορη μόδα, πώς τα logistics συνέβαλαν στην αλματώδη ανάπτυξη του όμιλου Inditex
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Τα τελευταία χρόνια οι εξελίξεις στην παγκόσμια οικονομία είναι τόσες πολλές και συχνά ανατρεπτικές, δημιουργώντας ευκαιρίες αλλά και απειλές σε όλες τις λειτουργίες της κοινωνικο-οικονομικής δραστηριότητας. Η τεχνολογία ... -
Η συμπεριφορά του καταναλωτή στο χώρο του fashion marketing. Μελέτες περίπτωσης από τον ελληνικό και διεθνή χώρο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11-18)Η εικόνα που προβάλουμε μέσω της ένδυσης και της υπόδησης αποτελεί σημαντικό παράγοντα της καθημερινής ζωής πολλών ανθρώπων. Ωστόσο, η συμπεριφορά των καταναλωτών στον τομέα της μόδας ποικίλει και εξαρτάται από διάφορους ... -
Μόδα στο metaverse : ψηφιακές εφαρμογές, οφέλη, κίνδυνοι και επιπτώσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-04)Η έννοια του Metaverse υπάρχει εδώ και πολλά χρόνια, ωστόσο, το ενδιαφέρον γι' αυτό αυξήθηκε σημαντικά κατά τους μήνες της καραντίνας και των περιορισμών λόγω της παγκόσμιας πανδημίας του 2020. Οι χρήστες μπορούν να ... -
Στρατηγικές μάρκετινγκ για το ηλεκτρονικό εμπόριο των second hand ρούχων : η περίπτωση του Revibes
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10)Στην παρούσα εργασία, γίνεται η παρουσίαση ενός ολοκληρωμένου σχεδίου μάρκετινγκ για την εφαρμογή Revibes, μία εφαρμογή που δραστηριοποιείται στην αγορά των second hand ειδών μόδας. Στο πλαίσιο αυτό, γίνεται μια λεπτομερής ... -
Στρατηγική του Branding στην ελληνική βιομηχανία μόδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-10-01)Σύμφωνα με όσα θα αναφερθούν και θα σχολιαστούν στις ακόλουθες σελίδες της μεταπτυχιακής εργασίας, θα λέγαμε πως βασικός σκοπός της εν λόγω πτυχιακής εργασίας, αναφέρεται σχετικά η συλλογή, αξιολόγηση και συζήτηση στοιχείων ... -
Το φαινόμενο, που έχει ταράξει τον χώρο της μόδας «Fast-fashion», καθώς ανάλυση και σύγκριση, μεταξύ των δύο πιο αντιπροσωπευτικών εταιριών της τάσης αυτής «Zara-H&M». Ανάλυση καταναλωτή και προσέλκυση του, μέσω ψυχολογικού μάρκετινγκ. Δύο αναγκαία βήματα για την επίτευξη ορθών ενεργειών μάρκετινγκ, στην βιομηχανία της μόδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-11)Πρωταρχικός σκοπός της διατριβής αυτής είναι η μελέτη καθώς και η συσχέτιση που πράττω παρακάτω και αφορά τις εταιρίες μόδας και ένδυσης. Αρχικά επικεντρώνομαι στο λεγόμενο «τρίγωνο» που πρέπει να πράξουν οι μπράντες, εάν ... -
Τρισδιάστατη εκτύπωση στη βιομηχανία της μόδας και ζητήματα διανοητικής ιδιοκτησίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-09)Στην παρούσα εργασία προσεγγίζεται το ζήτημα του κατά πόσο τα έργα που εκτυπώνονται με τη χρήση τρισδιάστατου εκτυπωτή, και δη στο πεδίο της βιομηχανίας της μόδας, μπορούν να ενταχθούν στο πλαίσιο προστασίας του δικαίου ... -
Ψηφιακός μετασχηματισμός στον τομέα της μόδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-06)Η παρούσα μελέτη στοχεύει στη διερεύνηση του ψηφιακού μετασχηματισμού στον κλάδο της μόδας. Στόχος αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι να αναλυθεί η εξέλιξη του ψηφιακού μετασχηματισμού γενικά και έπειτα στον τομέα της ...