Ψηφιακός μετασχηματισμός στον τομέα της μόδας
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Μόδα ; Ψηφιακός μετασχηματισμός ; Τάσεις της μόδας ; Διαδικτυακές αγορές ; Μέσα κοινωνικής δικτύωσηςΠερίληψη
Η παρούσα μελέτη στοχεύει στη διερεύνηση του ψηφιακού μετασχηματισμού στον κλάδο της μόδας. Στόχος αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι να αναλυθεί η εξέλιξη του ψηφιακού μετασχηματισμού γενικά και έπειτα στον τομέα της μόδας, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα αυτού, τα οποία όταν εμφανίζονται λειτουργούν ανασταλτικά στην εξέλιξη του. Σκοπός είναι να προκύψουν συμπεράσματα αναφορικά με την ανάγκη περαιτέρω προώθησης του ψηφιακού μετασχηματισμού στον κλάδο της μόδας, καθώς και αναφορικά με τη μορφή που θα έπρεπε να έχει.
Πιο συγκεκριμένα, η διπλωματική εργασία αποτελείται από το θεωρητικό μέρος, στο οποίο θα αναλυθεί αρχικά ο ορισμός της έννοιας της μόδας και των τομέων αυτής. Επιπλέον, θα πραγματοποιηθεί μια ιστορική αναδρομή αναφορικά με τη γέννηση και εξέλιξη της μόδας από το 1900 και έπειτα, ανάλυση των τάσεων της μόδας, όπως επίσης και των κατηγοριών αυτής. Ακόμη, θα μελετηθεί το μάρκετινγκ στη μόδα, καθώς και η ανάλυση του μίγματος μάρκετινγκ, δηλαδή ανάλυση και των τεσσάρων μεταβλητών αυτού. Επιπρόσθετα, θα πραγματοποιηθεί περιγραφή της έννοιας του ψηφιακού μετασχηματισμού, των μορφών αυτού, τα πλεονεκτήματα, όπως και τα προβλήματα, τα οποία λειτουργούν ανασταλτικά στην εξέλιξη του. Ακόμη, θα σχολιαστούν οι αλλαγές που έχουν εμφανιστεί, εξαιτίας της ψηφιοποίησης, καθώς επίσης ο ρόλος και η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στον τομέα της μόδας.
Όσον αφορά το πρακτικό μέρος, αρχικά θα αναλυθεί η μεθοδολογία της έρευνας, εξηγώντας και αιτιολογώντας την επιλογή για την κάθε μέθοδο. Έπειτα, θα παρουσιαστούν τα αποτελέσματα της πρωτογενούς έρευνας, η οποία θα πραγματοποιηθεί και θα αναλυθούν τα ερευνητικά ευρήματα. Τέλος, θα συνοψιστούν τα κυριότερα ευρήματα της έρευνας, θα εξαχθούν τα κύρια συμπεράσματα που θα προκύψουν από αυτά και θα προταθούν ιδέες και κατευθύνσεις για μελλοντική έρευνα.