Εφοδιαστική αλυσίδα στον κλάδο της μόδας
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Εφοδιαστική αλυσίδα ; Μόδα ; Ανάλυση SWOT ; LogisticsΠερίληψη
Κάθε επιχείρηση με την είσοδο της στην αγορά έχει να αντιμετωπίσει προβλήματα για τα οποία υπάρχουν διαφορετικές αιτίες οι οποίες τα προκαλούν. Ένας βασικός λόγος που μπορεί να οδηγήσει μια επιχείρηση σε αποτυχία είναι και η ανταγωνιστικότητα της με τις άλλες επιχειρήσεις ίδιας ασχολίας είτε αυτή είναι παραγωγή κάποιου προϊόντος είτε αυτή είναι παροχή υπηρεσίας. Μία καλή λύση για να μπορέσει η επιχείρηση να αποφύγει την αποτυχία και να εξασφαλίσει την επιτυχία της είναι η αύξηση της ανταγωνιστικότητας της και να επιλύσει τα όποια προβλήματα της.
Στην παρούσα εργασία θα ασχοληθούμε με τα Logistics, την έννοια τους και τις βασικές αρχές, αναφέροντας τόσο τα στοιχεία που τα αποτελούν όσο και την κατάσταση τους στην Ελλάδα. Στην συνέχεια θα γίνει νύξη για την έννοια της Εφοδιαστικής αλυσίδας και τονίζεται η διαφορά της με τα logistics. Θα γίνει ιδιαίτερη αναφορά για την Εφοδιαστική αλυσίδα Μόδας, την εξέλιξη της και βασικά χαρακτηριστικά πρoϊόvτωv μόδας. Θα γίνει μνεία στις λειτoυργίες τωv Logistics και της Eφoδιαστικής Aλυσίδας με υπογραμμίσεις στην οργάνωση, αποθήκευση, διανομή και την επιστροφή. Τέλος, θα αναφερθεί η περίπτωση της εταιρείας AXEL για την θέση της, τις ενέργειες της και πως αντιμετώπισε τα όποια προβλήματα παρουσιαστήκαν στην εφοδιαστική της αλυσίδα.