Στρατηγική του Branding στην ελληνική βιομηχανία μόδας
Branding strategy in the greek fashion industry
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Στρατηγική ; Μόδα ; Οικονομικά στοιχεία ; Στατιστική ανάλυση ; BrandingΠερίληψη
Σύμφωνα με όσα θα αναφερθούν και θα σχολιαστούν στις ακόλουθες σελίδες της μεταπτυχιακής εργασίας, θα λέγαμε πως βασικός σκοπός της εν λόγω πτυχιακής εργασίας, αναφέρεται σχετικά η συλλογή, αξιολόγηση και συζήτηση στοιχείων που τοποθετούνται στο πλαίσιο της ανάλυσης των δεδομένων για την διαμόρφωση στρατηγικής του branding στην ελληνική βιομηχανία μόδας.
Ως εκ τούτου, και προκειμένου η εν λόγω εργασία να θεωρείται ορθή και αποτελεσματική ως προς τα στοιχεία που εξετάζει, διαχωρίζεται σχετικά σε τέσσερα (4) κεφάλαια, με το Κεφάλαιο 1 να αναφέρεται στην Έννοια και τα Χαρακτηριστικά του Branding στις Επιχειρήσεις στις Μέρες μας, το Κεφάλαιο 2 οριοθετείται στην Διαμόρφωση της Βιομηχανίας Μόδας στην Ελλάδα τα Τελευταία Χρόνια, το Κεφάλαιο 3 αναφέρεται στη Μεθοδολογία Έρευνας και το Κεφάλαιο 4 αναφέρεται στη παρουσίαση των Αποτελεσμάτων Έρευνας της Μελέτης.