Εμφάνιση απλής εγγραφής

Στρατηγική του Branding στην ελληνική βιομηχανία μόδας

dc.contributor.advisorΠολλάλης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΣύφρη, Άρτεμις - Μαρίνα
dc.date.accessioned2018-10-25T06:29:23Z
dc.date.available2018-10-25T06:29:23Z
dc.date.issued2018-10-01
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11480
dc.description.abstractΣύμφωνα με όσα θα αναφερθούν και θα σχολιαστούν στις ακόλουθες σελίδες της μεταπτυχιακής εργασίας, θα λέγαμε πως βασικός σκοπός της εν λόγω πτυχιακής εργασίας, αναφέρεται σχετικά η συλλογή, αξιολόγηση και συζήτηση στοιχείων που τοποθετούνται στο πλαίσιο της ανάλυσης των δεδομένων για την διαμόρφωση στρατηγικής του branding στην ελληνική βιομηχανία μόδας. Ως εκ τούτου, και προκειμένου η εν λόγω εργασία να θεωρείται ορθή και αποτελεσματική ως προς τα στοιχεία που εξετάζει, διαχωρίζεται σχετικά σε τέσσερα (4) κεφάλαια, με το Κεφάλαιο 1 να αναφέρεται στην Έννοια και τα Χαρακτηριστικά του Branding στις Επιχειρήσεις στις Μέρες μας, το Κεφάλαιο 2 οριοθετείται στην Διαμόρφωση της Βιομηχανίας Μόδας στην Ελλάδα τα Τελευταία Χρόνια, το Κεφάλαιο 3 αναφέρεται στη Μεθοδολογία Έρευνας και το Κεφάλαιο 4 αναφέρεται στη παρουσίαση των Αποτελεσμάτων Έρευνας της Μελέτης.el
dc.format.extent128el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΣτρατηγική του Branding στην ελληνική βιομηχανία μόδαςel
dc.title.alternativeBranding strategy in the greek fashion industryel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENAccording to what will be mentioned and discussed in the following pages of the postgraduate thesis, it would be said that the main purpose of this dissertation refers to the collection, evaluation and discussion of the data that are placed in the analysis of the information for the branding strategy in the Greek fashion industry. Therefore, and in order for this work to be considered as a correct and effective one with regard to the items under consideration, it is divided into four (4) chapters, where the Chapter 1 is being referred to the Branding Concept and Characteristics of Businesses in our days, Chapter 2 is concerned to the Modeling of the Fashion Industry in Greece in recent years, Chapter 3 refers to the Research Methodology and Chapter 4 refers to the presentation of the Research Results of the Study.el
dc.contributor.masterΟικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγικήel
dc.subject.keywordΣτρατηγικήel
dc.subject.keywordΜόδαel
dc.subject.keywordΟικονομικά στοιχείαel
dc.subject.keywordΣτατιστική ανάλυσηel
dc.subject.keywordBrandingel
dc.date.defense2018-10-09


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»