Μόδα στο metaverse : ψηφιακές εφαρμογές, οφέλη, κίνδυνοι και επιπτώσεις
Προβολή/ Άνοιγμα
Περίληψη
Η έννοια του Metaverse υπάρχει εδώ και πολλά χρόνια, ωστόσο, το ενδιαφέρον γι' αυτό αυξήθηκε σημαντικά κατά τους μήνες της καραντίνας και των περιορισμών λόγω της παγκόσμιας πανδημίας του 2020. Οι χρήστες μπορούν να περιηγούνται στο Metaverse χρησιμοποιώντας ένα avatar, μια ψηφιακή αναπαράσταση του εαυτού τους, την οποία μπορούν να προσαρμόσουν με χαρακτηριστικά της αρεσκείας τους μέσω της εικονικής πραγματικότητας. Στο Metaverse, οι οίκοι μόδας βλέπουν ευκαιρίες για εντατικότερη επικοινωνία με τους πελάτες, εκμεταλλευόμενοι εικονικές επιδείξεις, δοκιμές ενδυμάτων και τη χρήση NFT για ψηφιακά προϊόντα. Οι προβλέψεις για το μέλλον περιλαμβάνουν τη συνεισφορά της τεχνητής νοημοσύνης, την αφύπνιση της μόδας με την επαυξημένη πραγματικότητα, την επανάσταση του Web 3.0, τη διαλειτουργικότητα και την κυριαρχία της ψηφιακής μόδας. Το Metaverse αναμένεται να δημιουργήσει ευκαιρίες και προκλήσεις, αναδιαμορφώνοντας τη βιομηχανία της μόδας και επιτρέποντας πιο εξατομικευμέ-νες και διαδραστικές εμπειρίες για τους καταναλωτές, προωθώντας τη χρήση εικονικών ρούχων και αντιμετωπίζοντας προκλήσεις όπως τα ηθικά ζητήματα και η κυβερνοασφάλεια.