Ιατρικός τουρισμός και digital marketing
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Medical tourism ; Digital ; Healthcare ; International treatment ; Foreign patients ; Elective tourismΠερίληψη
Η συγκεκριμένη έρευνα μελετάει και αναλύει την έννοια του ιατρικού τουρισμού, του μάρκετινγκ και του ψηφιακού μάρκετινγκ που συσχετίζεται μαζί του. Ο τουρισμός έχει γίνει σταδιακά πιο διαδεδομένος τον τελευταίο μισό αιώνα, οι στάσεις απέναντι στον τουρισμό και οι επιπτώσεις του έχουν αλλάξει. Επίσης, ο ιατρικός τουρισμός είναι ένας όρος που έχει αυξηθεί από την ταχεία ανάπτυξη μιας βιομηχανίας, όπου άνθρωποι από όλο τον κόσμο ταξιδεύουν σε άλλες χώρες για να λάβουν ιατρική, οδοντιατρική και χειρουργική φροντίδα, ενώ παράλληλα περιοδεύουν, κάνουν διακοπές και απολαμβάνουν τα αξιοθέατα των χωρών που επισκέπτονται. Συνεχίζοντας, η έρευνα επίσης αναλύει το μάρκετινγκ των κοινωνικών μέσων, μπορεί απλά να οριστεί ως η χρήση καναλιών κοινωνικών μέσων ενημέρωσης για την προώθηση μιας εταιρείας και των προϊόντων της.