Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠολλάλης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΚατσώλη, Κωνσταντίνα
dc.date.accessioned2021-04-20T09:36:10Z
dc.date.available2021-04-20T09:36:10Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13396
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/819
dc.description.abstractΗ συγκεκριμένη έρευνα μελετάει και αναλύει την έννοια του ιατρικού τουρισμού, του μάρκετινγκ και του ψηφιακού μάρκετινγκ που συσχετίζεται μαζί του. Ο τουρισμός έχει γίνει σταδιακά πιο διαδεδομένος τον τελευταίο μισό αιώνα, οι στάσεις απέναντι στον τουρισμό και οι επιπτώσεις του έχουν αλλάξει. Επίσης, ο ιατρικός τουρισμός είναι ένας όρος που έχει αυξηθεί από την ταχεία ανάπτυξη μιας βιομηχανίας, όπου άνθρωποι από όλο τον κόσμο ταξιδεύουν σε άλλες χώρες για να λάβουν ιατρική, οδοντιατρική και χειρουργική φροντίδα, ενώ παράλληλα περιοδεύουν, κάνουν διακοπές και απολαμβάνουν τα αξιοθέατα των χωρών που επισκέπτονται. Συνεχίζοντας, η έρευνα επίσης αναλύει το μάρκετινγκ των κοινωνικών μέσων, μπορεί απλά να οριστεί ως η χρήση καναλιών κοινωνικών μέσων ενημέρωσης για την προώθηση μιας εταιρείας και των προϊόντων της.el
dc.format.extent92el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΙατρικός τουρισμός και digital marketingel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThis research studies and analyzes the concept of medical tourism, marketing and digital marketing associated with it. Tourism has become more and more widespread over the last half century, with attitudes towards tourism and its impacts having changed. Also, medical tourism is a term enhanced by the rapid growth of an industry where people from all over the world travel to other countries to receive medical, dental and surgical care while touring, vacationing and enjoying the sights of the countries who are visiting. Continuing, research also analyzes social media marketing can simply be defined as the use of social media channels to promote a company and its products.el
dc.contributor.masterΟικονομικά και Διοίκηση της Υγείαςel
dc.subject.keywordMedical tourismel
dc.subject.keywordDigitalel
dc.subject.keywordHealthcareel
dc.subject.keywordInternational treatmentel
dc.subject.keywordForeign patientsel
dc.subject.keywordElective tourismel
dc.date.defense2019-10-21


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»