Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Στρατηγικό μάνατζμεντ"
Αποτελέσματα 20-39 από 112
-
Η διοίκηση ολικής ποιότητας στις φαρμακοβιομηχανίες: η εξέλιξη των ελληνικών φαρμακοβιομηχανιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Στην Ελλάδα, το φάρμακο είναι κοινωνικό αγαθό και αυτό σημαίνει ότι επηρεάζεται άμεσα από τα πληθυσμιακά δεδομένα της. Για τη σωστή παραγωγή και διάθεση των φαρμάκων στο καταναλωτικό κοινό, οι φαρμακοβιομηχανίες οφείλουν ... -
Η ενσωμάτωση των κρίσιμων ζητημάτων ESG στη στρατηγική μιας επιχείρησης : μελέτη περίπτωσης εταιρείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-03-26)Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με την ενσωμάτωση των κρίσιμων κριτηρίων ESG στη στρατηγική μιας επιχείρησης και συγκεκριμένα στη στρατηγική της εταιρείας Παπαστράτος. Οι διαρκείς αλλαγές σε οικονομικό, περιβαλλοντικό ... -
Η εφαρμογή των αρχών της διοίκησης ολικής ποιότητας και της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης προς την ικανοποίηση των ενδιαφερομένων μερών και την ανάπτυξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος: μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-12)Κατά την διάρκεια των τελευταίων δεκαετιών, οι έννοιες της ποιότητας, της υπευθυνότητας και της διαρκούς ικανοποίησης των πελατών και των άλλων ενδιαφερομένων μερών, μονοπωλούν την προσοχή στο εταιρικό περιβάλλον. Παράλληλα, ... -
Η ηλεκτρονική τραπεζική ως βάση θεμελίωσης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-12)Η ηλεκτρονική τραπεζική συνίσταται από δύο διαστάσεις, οι οποίες θα αναλυθούν στην παρούσα εργασία. Η διάσταση της ηλεκτρονικής υπονοεί τις τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνίας, οι οποίες έχουν καθορίσει την οικονομία ... -
Η ποιότητα ως κεντρικός μοχλός ανάπτυξης του στρατηγικού μάνατζμεντ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-03-16)Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τη σχέση στρατηγικής και ποιότητας. Στο πρώτο κεφάλαιο, προσεγγίζεται η έννοια της στρατηγικής και γίνεται ανάλυση του θεωρητικού υπόβαθρου του υποδείγματος του στρατηγικού ... -
Η ποιότητα ως παράγοντας απόκτησης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Μελέτη περίπτωσης ελληνικής εταιρείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Στρατηγική ονομάζεται η σειρά ενεργειών η οποία ακολουθείται από κάθε επιχείρηση προκειμένου να επιτύχει τους σκοπούς της στο μέλλον. Κάθε επιχείρηση σε αυτή την προσπάθεια επίτευξης των στόχων της πρέπει να εξισορροπήσει ... -
Η σημαντικότητα του στρατηγικού μάνατζμεντ: μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-03-19) -
Η συμβολή του HR στη διαμόρφωση στρατηγικού management Η περίπτωση της VICTUS SA
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-05)Σκοπός της εργασίας είναι να αναδείξει τη συμβολή του τμήματος Διαχείρισης Ανθρώπινων Πόρων στη διαμόρφωση Στρατηγικού Management της επιχείρησης. Ως πεδίο έρευνας έχει οριστεί η εταιρεία VICTUS S.A., η οποία δραστηριοποιείται ... -
Η σχέση επιχειρηματικής στρατηγικής και πολιτικών παρεμβάσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή πραγματεύεται το ζήτημα της ανατροπής της νόμιμης κυβέρνησης της Γουατεμάλας το 1954. Συγκεκριμένα, αναλύει την επιρροή της επιχειρηματικής στρατηγικής της United Fruit Company, ενός πραγματικού ... -
Ηγετική συμπεριφορά και στρατηγικό σχέδιο διοίκησης. Δύο θεμελιώδεις αρχές επιχειρησιακής επιτυχίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)Η Συναισθηματική Νοημοσύνη, όπως καταδεικνύει πλήθος ερευνών, διαδραματίζει σπουδαίο ρόλο στην εξάλειψη καταστροφικών ηγετικών συμπεριφορών και στην άνοδο της αποτελεσματικής ηγεσίας. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής ... -
Ισορροπημένη κάρτα επιδόσεων “The Balance Scorecard" : μελέτη των επιδόσεων σε μια ναυτιλιακή εταιρία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)Σκοπός της παρούσης εργασίας είναι να μελετήσει και να παρουσιάσει την κάρτα ισορροπημένης επίδοσης. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίζεται στη συλλογή δευτερογενών δεδομένων, τα οποία συλλέχθηκαν μέσα από βιβλία άρθρα σε ... -
Κεντρική εταιρική στρατηγική : σχέσεις και αντιθέσεις με στρατηγικές μάρκετινγκ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την σχέση, καθώς και το ρόλο τον οποίο διαδραματίζουν το στρατηγικό μάνατζμεντ και το στρατηγικό μάρκετινγκ στον δρόμο προς τη θεμελίωση του διατηρήσιμου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. ... -
Κλάδος τηλεπικοινωνιών: μελέτη της επιχείρησης Hellas Online
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11)Η εργασία στηρίζεται στο μοντέλο του στρατηγικού μάνατζμεντ (βλ. Σχήμα Προλόγου). Το μοντέλο αυτό περιλαμβάνει την ανίχνευση του περιβάλλοντος (εξωτερικό και εσωτερικό), τη διαμόρφωση στρατηγικής, την εφαρμογή αυτής, την ... -
Μarketing growth strategies / Ansoff product-market matrix : case study SANITAS brand
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)Ζούμε σε ένα περιβάλλον το οποίο μεταβάλλεται με γρήγορους ρυθμούς, με τις συνθήκες του χθες να διαφέρουν αρκετά από τις συνθήκες του σήμερα. Η λειτουργία και η διοίκηση μιας επιχείρησης στη σύγχρονη εποχή έχει γίνει ... -
Μελέτη περίπτωσης vegan προϊόντων και τροφίμων που βασίζονται σε φυτικές πρωτεΐνες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10-23)Η διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια απόκτησης του μεταπτυχιακού τίτλου . Στόχος της είναι να εξετάσει τις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων αγοραστών και να μελετήσει τον κλάδο τον φυτικών πρωτεϊνών στην Ελλάδα. ... -
Μελέτη περίπτωσης ελληνικής εταιρίας τουριστικών επιχειρήσεων με έδρα το Ηράκλειο Κρήτης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10-01)Η παρούσα εργασία παρουσιάζει την περίπτωση της ελληνικής εταιρίας ΄΄Χ΄΄η οποία δραστηριοποιείται στον τομέα του τουρισμού. Χρησιμοποιώντας το μοντέλο του στρατηγικού management, θα μελετηθούν τα κύρια στοιχεία του, ώστε ... -
Μελέτη περίπτωσης της εταιρείας BESTCAFE
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-05)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο την παρουσίαση και ανάλυση του στρατηγικού μάνατζμεντ μέσω της μελέτης περίπτωσης της εταιρίας ‘’BestCafe’’, μιας απο τις μεγαλύτερες εταιρίες εισαγωγής και επεξεργασίας καφέ ... -
Ο ιδιωτικός κλάδος υπηρεσιών υγείας στην Ελλάδα. Μελέτη περίπτωσης «Όμιλος ΥΓΕΙΑ»
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Το θέμα της παρούσας διπλωματικής εργασίας έχει ως πεδίο ανάλυσης την ανάπτυξη του ιδιωτικού τομέα υπηρεσιών υγείας στην Ελλάδα αποτυπώνοντας την υφιστάμενη κατάσταση στην ελληνική αγορά. Ο κλάδος της Υγείας αποτελεί ... -
Ο ρόλος των πληροφοριακών συστημάτων στην απόκτηση και διατήρηση ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-20)Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η προσέγγιση της έννοιας του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στο χώρο των επιχειρήσεων, δίνοντας έμφαση στο στρατηγικό μάνατζμεντ και στο σπουδαίο ρόλο των πληροφοριακών ... -
Οδικές εμπορευματικές μεταφορές - στρατηγική ανάλυση του κλάδου: μελέτη περίπτωσης Plus Μεταφορική ΙΚΕ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11-26)Στην παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται στρατηγική ανάλυση του κλάδου των μεταφορών και αναλύονται ειδικότερα οι οδικές εμπορευματικές μεταφορές. Αρχικά γίνεται αναφορά σε βασικούς ορισμούς όπως το Supply Chain, τα ...