Μελέτη περίπτωσης ελληνικής εταιρίας τουριστικών επιχειρήσεων με έδρα το Ηράκλειο Κρήτης
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Μάνατζμεντ τουρισμού ; Στρατηγικό μάνατζμεντΠερίληψη
Η παρούσα εργασία παρουσιάζει την περίπτωση της ελληνικής εταιρίας ΄΄Χ΄΄η οποία δραστηριοποιείται στον τομέα του τουρισμού. Χρησιμοποιώντας το μοντέλο του στρατηγικού management, θα μελετηθούν τα κύρια στοιχεία του, ώστε εν κατακλείδι να επιλεγούν τόσο η κατάλληλη στρατηγική, όσο και ο τρόπος υλοποίησης και εφαρμογής της, καταλήγοντας στην υιοθέτηση των αποτελεσματικότερων μεθόδων αξιολόγησης και ελέγχου.
Η εργασία αποτελείται από δύο κύρια μέρη. Το πρώτο μέρος, από το πρώτο έως και το πέμπτο κεφάλαιο αποτελεί μια θεωρητική ανάλυση του μοντέλου του στρατηγικού μάνατζμεντ, η οποία εστιάζει στην ανάλυση του εσωτερικού και του εξωτερικού περιβάλλοντος στο οποίο δραστηριοποιείται η εταιρία, στο πως θα διαμορφωθεί αλλά και θα υλοποιηθεί η στρατηγική, προκειμένου να επιτευχθεί η ανταπόκριση της επιχείρησης στις επιβολές των εξωτερικών παραγόντων που την επηρεάζουν και τέλος στην αξιολόγηση και τον έλεγχο της πορείας της επιχείρησης.
Το δεύτερο μέρος της εργασίας αποτελεί την παρουσίαση του στρατηγικού σχεδιασμού της ελληνικής εταιρείας ΄΄Χ΄΄ με δραστηριοποίηση στον τομέα του τουρισμού. Με βάση το πρώτο – θεωρητικό- μέρος, θα αναλυθεί η παρούσα θέση της εν λόγω επιχείρησης και εν συνεχεία θα παρουσιαστεί η διαμόρφωση της στρατηγικής και οι προτάσεις για την εφαρμογή της.