Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "Πολλάλης, Ιωάννης"
Αποτελέσματα 143-162 από 200
-
Στρατηγική ανάπτυξη ιατρείου / κλινικής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η εργασία ασχολήθηκε με το ζήτημα της στρατηγικής ανάπτυξης ιατρείου και ολοκληρώθηκε μέσα από τέσσερα κεφάλαια. Το πρώτο αναφέρθηκε στον ορισμό της στρατηγικής αναλύοντας το κλασικό μοντέλο στρατηγικής και το στρατηγικό ... -
Στρατηγική βέλτιστου κόστους και διαφοροποίησης της εταιρείας ΑΒ Βασιλόπουλος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-06)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να εξεταστεί η στρατηγική βέλτιστου κόστους και διαφοροποίησης που εφαρμόζει η εταιρεία ΑΒ Βασιλόπουλος. Η εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος, που αποτελείται από τέσσερα ... -
Στρατηγική γαλάζιων και κόκκινων ωκεανών. Η περίπτωση της Apple
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-06-15)Περίληψη Για να αναπτυχθεί, αλλά και για να επιβιώσει, μια εταιρεία στο χώρο των επιχειρήσεων χρειάζεται στρατηγική. Η στρατηγική στοχεύει στον καθορισμό των μακροπρόθεσμων στόχων και σκοπών της επιχείρησης, τους τρόπους ... -
Στρατηγική και ανάλυση του τουριστικού κλάδου στην Ελλάδα : μελέτη περίπτωσης - Πελοπόννησος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10)Σκοπός της παρούσης εργασίας είναι η ανάλυση και η στρατηγική του τουριστικού κλάδου στην Ελλάδα και εξετάζεται ως μελέτη περίπτωσης η περιφέρεια Πελοποννήσου. Στην αρχή γίνεται μια αναδρομή στην ιστορία του τουριστικού κλάδου, ... -
Στρατηγική μελέτη ανάπτυξης ενός δικτύου υδροπλάνων στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-06)Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη και η κατασκευή ενός επιχειρησιακού σχεδίου για τη λειτουργία των υδροπλάνων και των υδατοδρομίων στη χώρα μας. Ξεκινάμε με μία σύντομη αναφορά στην ιστορία των υδροπλάνων από ... -
Στρατηγική του Branding στην ελληνική βιομηχανία μόδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-10-01)Σύμφωνα με όσα θα αναφερθούν και θα σχολιαστούν στις ακόλουθες σελίδες της μεταπτυχιακής εργασίας, θα λέγαμε πως βασικός σκοπός της εν λόγω πτυχιακής εργασίας, αναφέρεται σχετικά η συλλογή, αξιολόγηση και συζήτηση στοιχείων ... -
Στρατηγική των logistics μελέτη περίπτωσης : Misko - Barilla
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11)Στην παρούσα εργασία, πραγματοποιείται μια βιβλιογραφική ανασκόπηση με σκοπό τον ορισμό και την αποσαφήνιση όρων σχετικών με την λειτουργία των logistics, της εφοδιαστικής αλυσίδας καθώς και με τις στρατηγικές επιλογές των ... -
Στρατηγική των γαλάζιων ωκεανών στα νοσοκομεία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Η διπλωματική μου εργασία περιγράφει τους τρόπους με τους οποίους μπορεί ένα νοσοκομείο να χρησιμοποιήσει τη στρατηγική των γαλάζιων ωκεανών και τα αποτελέσματα που επιφέρει η χρήση της στους τομείς υγείας. -
Στρατηγική των γαλάζιων ωκεανών: εφαρμογή στον κλάδο των έξυπνων κινητών τηλεφώνων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή μελετάται η Στρατηγική των Γαλάζιων Ωκεανών η οποία παρακινεί τις επιχειρήσεις να ξεφύγουν από τον έντονο και αιματοβαμμένο ανταγωνισμό των Κόκκινων Ωκεανών και να δημιουργήσουν νέο χώρο ... -
Στρατηγική των επιχειρήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-06)Το γεγονός ότι η γενιά του σήμερα δεν γνωρίζει πως είναι η ζωή δίχως τα Social Media, μπορεί κάποιος να θεωρήσει ότι πλέον το word of mouth- βάσει του οποίου λαμβάνουν τις αποφάσεις τους οι καταναλωτές- δεν είναι διαφορετικό ... -
Στρατηγικό μάνατζμεντ και διαχείριση των πωλήσεων στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, μελέτη περίπτωσης μιας εμπορικής επιχείρησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Η παρούσα Διπλωματική εξετάζει τον ρόλο του Στρατηγικού Μάνατζμεντ στη διαχείριση των πωλήσεων στις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις και κατά πόσο οι ΜΜΕ στην Ελλάδα υιοθετούν στρατηγικές στη διαχείριση και ανάπτυξη των πωλήσεων. ... -
Στρατηγικό μάρκετινγκ στην επωνυμία μιας εταιρείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-09)Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να εξεταστεί η διαφοροποίηση να εξεταστεί η προτίμηση των πελατών προς τα φυσικά και τα ηλεκτρονικά καταστήματα πριν και την πανδημία. Δευτερευόντως, ερευνήθηκαν οι συσχετίσεις των προτιμήσεων ... -
Στρατηγικός σχεδιασμός για τον μητρικό θηλασμό στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-06-10)Στις μέρες μας, τα ποσοστά του μητρικού θηλασμού σε εθνικό επίπεδο είναι ιδιαίτερα χαμηλά σε σχέση με τις διεθνείς συστάσεις. Η πορεία του μητρικού θηλασμού στο χρόνο, αλλά και τα αναρίθμητα, επιστημονικά τεκμηριωμένα οφέλη ... -
Σύγκριση μεθόδων αξιολόγησης της στρατηγικής διοίκησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Οι σύγχρονες επιχειρήσεις επιβιώνουν σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον και συχνά καλούνται να χαράζουν στρατηγικές έτσι ώστε να ανταπεξέλθουν στον υψηλό ανταγωνισμό και την παγκοσμιοποίηση. Ωστόσο, είναι σημαντικό ... -
Σύγκριση των στρατηγικών marketing και των social media σε high fashion brand (Off White) και fast fashion brand (Zara)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-10)Στην παρούσα διπλωματική εργασία αναπτύσσεται περιγράφεται και συγκρίνεται η στρατηγική μάρκετινγκ ενός fast fashion brand (Zara) με ενα high fashion brand (offwhite). Πιο συγκεκριμένα αναλύεται τί είναι μόδα και οι ... -
Συμπράξεις δημοσίου και ιδιωτικού τομέα στο χώρο της υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2010)Η παρούσα εργασία μελετά το θεσμό των Συμπράξεων Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) εστιάζοντας στο χώρο της Υγείας. Βασικός στόχος είναι να εμβαθύνει σε θέματα σχετικά με τις Συμπράξεις, τόσο νομοθετικά όσο χρηματοοικονομικά ... -
Συναισθηματική νοημοσύνη στο χώρο του χειρουργείου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η αυστηρότητα και ο τύπος δεν επιφέρουν τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Καθαρή διοίκηση δεν μπορεί να καθοδηγήσει στις εξελίξεις λόγω διόγκωσης των περιορισμών και των αγκυλώσεων. Η ιεραρχία από μόνη της μόνο προβλήματα ... -
Συστήματα στο χώρο της υγείας-μέτρηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Η συνεχής εξέλιξη της τεχνολογίας οδήγησε στην ανάπτυξη αλλά και την ραγδαία εξέλιξη των πληροφοριακών συστημάτων και συγκεκριμένα των ολοκληρωμένων πληροφοριακών συστημάτων στον τομέα της υγείας. Τα πληροφοριακά συστήματα ... -
Σχέσεις στρατηγικής και διοίκησης αλλαγών στο χώρο της υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2010)Η ιστορία της βελτίωσης της ποιότητας της υγειονομικής περίθαλψης είναι γεμάτη με παραδείγματα έργων ομάδων που στοχεύουν στη βελτίωση και στην επίτευξη βελτιώσεων σε μία ή περισσότερες διαστάσεις της ποιότητας, σε μια ... -
Σχεδίαση πληροφορίας και νευρομάρκετινγκ : ο ρόλος τους στην αντίληψη των καταναλωτών και στην επιτυχημένη σχεδίαση της μάρκας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-02)