Στρατηγική βέλτιστου κόστους και διαφοροποίησης της εταιρείας ΑΒ Βασιλόπουλος
Best cost and differentiation strategy of the company AB Vassilopoulos
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Επιχειρησιακή στρατηγική ; Ανάλυση περιβάλλοντος ; Στρατηγικές επίτευξης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος ; Στρατηγική βέλτιστου κόστους ; Στρατηγική διαφοροποίησης ; Business strategy ; Environmental analysis ; Competitive advantage achievement strategies ; Best cost strategy ; Differentiation strategyΠερίληψη
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να εξεταστεί η στρατηγική βέλτιστου κόστους και διαφοροποίησης που εφαρμόζει η εταιρεία ΑΒ Βασιλόπουλος. Η εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος, που αποτελείται από τέσσερα κεφάλαια, προσεγγίζεται θεωρητικά η επιχειρησιακή στρατηγική που περιλαμβάνει, την ανάλυση του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος μιας επιχείρησης, την παρουσίαση των στρατηγικών επίτευξης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και το θεωρητικό υπόβαθρο των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, που απαιτείται για τη μελέτη περίπτωσης του έβδομου κεφαλαίου.
Στο δεύτερο μέρος της εργασίας που αποτελείται από πέντε κεφάλαια, αρχικά γίνεται μια παρουσίαση της εταιρείας ΑΒ Βασιλόπουλος. Ακολουθεί μια ανάλυση του περιβάλλοντος της εταιρείας, σύμφωνα με το θεωρητικό υπόβαθρο που αναπτύχθηκε στο πρώτο μέρος της εργασίας και στη συνέχεια στο έβδομο και όγδοο κεφάλαιο, παρουσιάζονται δύο μελέτες περιπτώσεων (case studies), σχετικά με την στρατηγική βέλτιστου κόστους και διαφοροποίησης που εφαρμόζει η εταιρεία ΑΒ Βασιλόπουλος.
Τέλος, στο ένατο κεφάλαιο παρουσιάζεται μια έρευνα σχετικά με την μέτρηση ικανοποίησης των πελατών της ΑΒ Βασιλόπουλος. Από τη διεξαγωγή της εν λόγω έρευνας και την ανάλυση των δεδομένων της, μέσω του στατιστικού προγράμματος SPSS 17, εξάγονται συμπεράσματα τόσο για την συνολική ικανοποίηση των πελατών της εταιρείας, όσο και ειδικότερα για την ικανοποίησή τους σχετικά με τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και τα καταστήματα ΑΒ shop & go στα πρατήρια της Shell.