Browsing by Subject / Keyword "Κοινωνικά δίκτυα"
Now showing items 27-46 of 47
-
Ζητήματα ομοιότητας στην εξόρυξη γνώσης: μεθοδολογίες και τεχνικές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2008)Στις μέρες μας εξάγονται όλο και περισσότερα πρότυπα εξαιτίας της πληθώρας των δεδομένων και της ευρείας χρήσης της Διαδικασίας Ανακάλυψης Γνώσης από τα Δεδομένα και της Εξόρυξης Γνώσης. Αυτή η πληθώρα των προτύπων επιβάλει ... -
Η στροφή των επιχειρήσεων στα social media και η δύναμή τους στα πλαίσια της οικονομικής κρίσης
(2013-03-19)Τα κοινωνικά δίκτυα και αντίστοιχα τα κοινωνικά μέσα (social media) μέσω των οποίων λειτουργούν, έχουν παρουσιάσει μια ραγδαία ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια. Έτσι, ένας σημαντικός τομέας, στον οποίο διαδραματίζουν το τελευταίο ... -
Η σχεσιακή ηγεσία και η οργανωσιακή συμπεριφορά στη διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού των εκπαιδευτικών μονάδων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-10)Αυτή η διπλωματική εργασία μελετά την έννοια της σχεσιακής ηγεσίας σε έναν εκπαιδευτικό οργανισμό και την σύνδεσή της με τον ευρύτερο κοινωνικό σύνολο. Η σχεσιακή ηγεσία μελετάται σε σχέση με τον σχεσιακό διάλογο και την ... -
Η χρήση ψηφιακών μέσων και εργαλείων για την ανάπτυξη πωλήσεων : μελέτη περίπτωσης εταιρίας λιανικής πώλησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-12-20)Στην παρούσα διπλωματική εργασία αναλύονται τα ψηφιακά μέσα που αξιοποιούν οι σύγχρονες επιχειρήσεις για να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητά τους, να ενισχύσουν θετικά την εικόνα τους καθώς και να προσελκύσουν πελάτες. ... -
Καταναλωτές και κοινωνικά δίκτυα: η αλληλεπίδραση τους στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή και τα νομικά ζητήματα που προκύπτουν
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Το παραδοσιακό φυσικό κατάστημα και η αυτοπρόσωπη παρουσία σε αυτό τόσο του πωλητή όσο και του καταναλωτή, έχει πλέον υποκατασταθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό από τα ηλεκτρονικά καταστήματα, τα οποία επιτρέπουν την απομακρυσμένη ... -
Κατηγοριοποίηση χρηστών κοινωνικών δικτύων θέσης βάσει χωρο-κειμενικών αποτυπωμάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-11)Με την εξέλιξη της τεχνολογίας και την ολοένα και την καθημερινή χρήση συσκευών με πρόσβαση στο διαδίκτυο, δημιουργείται ένας μεγάλος όγκος χωροχρονικών δεδομένων. Αυτό το είδος δεδομένων έχουν απασχολήσει ιδιαίτερα την ... -
Κινητές υπηρεσίες βασισμένες στη θέση με ενσωμάτωση υποδομής υπολογιστικού νέφους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-10)Στο πλαίσιο της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής μελετήθηκε μια προσέγγιση στην ανάπτυξη context aware εφαρμογών στον τομέα της σύγχρονης κοινωνικής δικτύωσης αξιοποιώντας Cloud υποδομή. Σε αυτή την προσέγγιση επιδιώχθηκε ... -
Κοινωνικά δίκτυα μέσω φορητών συσκευών: η προστασία της θέσης
(2012-09-10)Στα κοινωνικά δίκτυα, συγκρούεται η εγγενής απαίτηση να αποκαλύπτουν οι συμμετέχοντες χρήστες προσωπικά στοιχεία, ώστε να δημιουργηθούν οι απαραίτητες επαφές μεταξύ των μελών του δικτύου, με την ανάγκη να προστατευθούν τα ... -
Κοινωνικό σύστημα ηλεκτρονικής μάθησης Βιολογίας με δοκιμές σε επίπεδο γνωστικών ικανοτήτων των μαθητών βάσει της αντίστροφης ταξινομίας Bloom
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-10)Η ραγδαία ανάπτυξη και χρήση των υπολογιστών τα τελευταία χρόνια ήταν αναμενόμενο να επηρεάσει και τον τομέα της Εκπαίδευσης. Ενώ στην αρχή η χρήση των υπολογιστών και του διαδικτύου ξεκίνησε κάπως επιφυλακτικά λόγω των ... -
Μελέτη και ανάλυση κοινωνικών δικτύων χρηστών σε ψηφιακές βιβλιοθήκες μαθησιακών αντικειμένων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-09)Ο συλλογικός χαρακτηρισμός ετικετών είναι μία λειτουργία των εφαρμογών του Παγκόσμιου Ιστού 2.0 κατά την οποία οι χρήστες των εφαρμογών αυτών χρησιμοποιούν ετικέτες ελεύθερου κειμένου με σκοπό να περιγράψουν ψηφιακά ... -
Μη γραμμικά μοντέλα διαμόρφωσης γνώμης στα κοινωνικά δίκτυα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10)Τα κοινωνικά δίκτυα έχουν σημαντική επίδραση στη συμπεριφορά των ανθρώπων και στη γνώμη τους. Για το λόγο αυτό, προκειμένου να διερευνηθεί ο ρόλος των δικτύων αυτών στην κοινωνική συμπεριφορά, έχουν αναπτυχθεί στο παρελθόν ... -
Πρόγνωση δεσμών σε κοινωνικά δίκτυα με χρήση τεχνικών μηχανικής μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020) -
Προστασία της ιδιωτικότητας στα κοινωνικά δίκτυα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Αντικείμενο της παρούσας εργασίας αποτελεί η μελέτη των υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης. Πρόκειται για τη νέα μορφή επικοινωνίας και κοινωνικοποίησης των ανθρώπων που έχει εξελιχθεί ραγδαία τα τελευταία χρόνια. Αρχικά ... -
Σύστημα γεωγραφικής απεικόνισης δεδομένων κοινωνικών δικτύων με εφαρμογή στην εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-06)Η διαρκής ανάπτυξη του διαδικτύου τα τελευταία χρόνια, έχει επιφέρει σημαντικές αλλαγές σε πολλούς τομείς της κοινωνίας. Το φαινόμενο της κοινωνικής δικτύωσης μέσω διαδικτύου στην εποχή μας, έχει πάρει τεράστιες διαστάσεις ... -
Συλλογή δεδομένων και εξόρυξη γνώσης από κοινωνικά δίκτυα : εφαρμογή data analysis τεχνικών σε σύνολα δεδομένων από το κοινωνικό δίκτυο Twitter
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-09)Η πτυχιακή αυτή εργασία πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του προπτυχιακού προγράμματος σπουδών του τμήματος Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Καθότι ένα τμήμα με πρόγραμμα σπουδών κυρίως προσανατολισμένο στους ... -
Συναισθηματική ανάλυση δεδομένων κοινωνικών δικτύων με χρήση του ConceptNet και του SentiWordNet
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η εν λόγω διπλωματική εργασία αποτελείται από θεωρητικό και πρακτικό τμήμα. Σκοπός της είναι o εμπλουτισμός του Conceptnet μέσω ενός sentiment lexicon και συγκεκριμένα του SentiWordnet. Στη συνέχεια, και αφού πραγματοποιηθεί ... -
Συναισθηματική ανάλυση δημοσιεύσεων χρηστών κοινωνικών δικτύων με εφαρμογή στο Twitter
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-12)Η ανάλυση συναισθήματος η εξόρυξη γνώμης είναι ένα επιστημονικό πεδίο που ολοένα και κεντρίζει το ενδιαφέρον των εταιριών. Με την ανάλυση συναισθήματος μπορούμε να προβλέψουμε αποτελεσματικά πολλές συμπεριφορές μεγάλου ... -
Τα κοινωνικά δίκτυα ως διαφημιστικά μέσα και η εξέλιξή τους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Το διαδίκτυο είναι πάνω από 40 ετών. Ξεκίνησε το 1969 με την ιδιότητα του ARPANET, ανατέθηκε από το Υπουργείο Άμυνας του Advanced Research Agency (ARPA) ως δίκτυο ακαδημαϊκής και στρατιωτικής χρήσης. Η πρώτη online ... -
Φίλτρα συνεργασίας σε περιορισμένα κοινωνικά δίκτυα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10-31)Η δημιουργία του ευρύτερου δικτύου που σήμερα απαντά στο όνομα διαδίκτυο έδωσε το έναυσμα στις επιχειρήσεις να αναζητήσουν το αγοραστικό τους κοινό στους χρήστες αυτού του δικτύου. Αυτό οδήγησε τις εταιρείες αυτές να ... -
Χρήση εργαλείων ψηφιακού μάρκετινγκ και μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε περιβάλλον B2B
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)Στόχος της παρούσας εργασίας, ήταν να διερευνηθεί η χρήση των εργαλείων ψηφιακού μάρκετινγκ και των πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης από επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε περιβάλλοντα Β2Β. Η έρευνα έλαβε χώρα μέσα ...