Συναισθηματική ανάλυση δημοσιεύσεων χρηστών κοινωνικών δικτύων με εφαρμογή στο Twitter
Sentiment analysis on Twitter Greek data
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
NLP ; Sentiment analysis ; Επεξεργασία φυσικής γλώσσας ; Κοινωνικά δίκτυα ; Machine learning ; Python ; Twitter ; Ανάλυση συναισθήματος ; Μηχανική μάθηση ; Social mediaΠερίληψη
Η ανάλυση συναισθήματος η εξόρυξη γνώμης είναι ένα επιστημονικό πεδίο που ολοένα και κεντρίζει το ενδιαφέρον των εταιριών. Με την ανάλυση συναισθήματος μπορούμε να προβλέψουμε αποτελεσματικά πολλές συμπεριφορές μεγάλου πλήθους ανθρώπων. Τα κοινωνικά δίκτυα έχουν πλέον ενταχτεί στη ζωή του σύγχρονου ανθρώπου σε τέτοιο βαθμό που όχι απλά βοηθούν στην επικοινωνία αλλά πλέον επηρεάζουν και υποκινούν αφού πλέον αποτελούν μεγάλο μέρος της ζωής του ανθρώπου. Ένα μεγάλο μέρος των δεδομένων που παράγονται καθημερινά, παράγεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Συγκεκριμένα το Twitter αποτελεί ένα κοινωνικό δίκτυο μεγάλου επιστημονικού ενδιαφέροντος για τον τομέα της ανάλυσης συναισθήματος αφού το πλήθος των δημοσιεύσεων καθώς και η ευχρηστία του Twitter API, επιτρέπουν την εξόρυξη μεγάλης ποσότητας δεδομένων. Στη παρούσα μελέτη, θα κατασκευαστεί εξ’ ολοκλήρου ένα σύστημα συναισθηματικής ανάλυσης από δεδομένα προερχόμενα από το Twitter. Τα δεδομένα αφορούν δημοσιεύσεις (tweets) στην Ελληνική γλώσσα που σχετίζονται με το εμβόλιο του κορονοϊού. Προτείνεται μια υβριδική μέθοδος ανάλυσης συναισθήματος στην οποία αρχικά μαζεύεται ένα ικανοποιητικό δείγμα δημοσιεύσεων οι οποίες αρχικά θα βαθμολογηθούν συναισθηματικά και στη συνέχεια θα χρησιμοποιηθούν σαν input για την εκπαίδευση ενός μοντέλου μηχανικής μάθησης. Τέλος, το μοντέλο που εκπαιδεύτηκε θα γίνει deploy με το web framework Flask.