Κοινωνικό σύστημα ηλεκτρονικής μάθησης Βιολογίας με δοκιμές σε επίπεδο γνωστικών ικανοτήτων των μαθητών βάσει της αντίστροφης ταξινομίας Bloom
A social tutoring system for learning Biology using adaptive testing to students’ cognitive skill levels based on the Revised Bloom Taxonomy
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Εκπαίδευση, Δευτεροβάθμια -- Διδασκαλία με τη βοήθεια ηλεκτρονικού υπολογιστή ; Φυσικές επιστήμες -- Σπουδή και διδασκαλίαΛέξεις κλειδιά
Κοινωνικά δίκτυα ; Γλώσσα C++ ; Εξ αποστάσεως εκπαίδευσηΠερίληψη
Η ραγδαία ανάπτυξη και χρήση των υπολογιστών τα τελευταία χρόνια ήταν αναμενόμενο να επηρεάσει και τον τομέα της Εκπαίδευσης. Ενώ στην αρχή η χρήση των υπολογιστών και του διαδικτύου ξεκίνησε κάπως επιφυλακτικά λόγω των κινδύνων που είχαν παρατηρηθεί, πλέον όμως έχουν μπει για τα καλά στη ζωή των μαθητών και θα λέγαμε πως τα αποτελέσματα είναι ενθαρρυντικά. Φυσικά και ένας υπολογιστής δεν μπορεί να αντικαταστήσει τον ρόλο του εκπαιδευτικού ούτε και του σχολείου, μπορεί όμως να διευκολύνει τον εκπαιδευτή και τον εκπαιδευόμενο ώστε η διαδικασία την εκπαίδευσης να έχει καλύτερα αποτελέσματα και ίσως με πιο ευχάριστο τρόπο. Η συγκεκριμένη εργασία αποτελεί έναν από τους πολλούς τρόπους που μπορούν οι εκπαιδευτικοί να χρησιμοποιήσουν τις νέες τεχνολογίες ώστε η εκπαιδευτική διαδικασία να γίνει εφαλτήριο στην εξέλιξη του μαθητή.
Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία αφορά ένα κοινωνικό εκπαιδευτικό δίκτυο με χρήση C# στο μάθημα της Βιολογίας Γ’ Γυμνασίου με βάση την ταξινόμηση Bloom.