Browsing by Subject / Keyword "Ηλεκτρονική μάθηση"
Now showing items 47-66 of 77
-
Η Project-Based Learning (PBL) στη διδασκαλία της ιστορίας στο δημοτικό σχολείο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-09). -
Η εκπαίδευση και η κατάρτιση στο πλαίσιο της πολιτικής ασφάλειας της Ευρωπαϊκής Ένωσης: ο Οργανισμός για την Κατάρτιση στον Τομέα Επιβολής του Νόμου (CEPOL)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-06)Στο πολυσύνθετο σύγχρονο διεθνές σύστημα, ο ρόλος της άμυνας και της εσωτερικής ασφάλειας των κρατών αναβαθμίζεται συνεχώς. Η ανάπτυξη της τεχνολογίας των τηλεπικοινωνιών και των μεταφορών οδήγησαν στην ανάδυση νέων απειλών, ... -
Ηλεκτρονική μάθηση και η εφαρμογή της στην εποχή της πανδημίας στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-01)Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας έχει επηρεάσει την εκπαιδευτική διαδικασία σε μεγάλο βαθμό. Οι ψηφιακές δεξιότητες των εκπαιδευτικών και των μαθητών συντελούν σε ένα διαφορετικό τρόπο μάθησης. Η χρήση του ηλεκτρονικού ... -
Κινητή μάθηση - εφαρμογή εκπαιδευτικού λογισμικού για κινητές συσκευές με χρήση κλασσικοποίησης και δεδομένων κοινωνικής δικτύωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-01)Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία πραγματεύεται το θέμα της εκμάθησης γνώσης μέσω κινητών συσκευών (κινητή μάθηση- mLearning). Είναι μια έννοια που έκανε την εμφάνιση της τα τελευταία χρόνια και είναι ευρέως διαδεδομένη στις ... -
Μαθησιακός σχεδιασμός και υλοποίηση ψηφιακού μαθήματος με στοιχεία επαυξημένης πραγματικότητας για το karting
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-02)Το karting είναι ένα αυτοκινητιστικό αγώνισμα που διεξάγεται σε πίστες κάτω από συγκεκριμένους κανονισμούς που ορίζονται από την FIA, CIK-FIA και το ASN. Κάθε χρόνο, η FIA δημοσιεύει αρχεία με τους αθλητικούς – αγωνιστικούς ... -
Μέθοδος εντοπισμού ομοιοτήτων σε εργασίες μαθητών της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-11)Στην συγκεκριμένη μεταπτυχιακή διατριβή γίνεται η ανάπτυξη μιας μεθόδου εντοπισμού ομοιοτήτων σε εργασίες μαθητών της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (ΤΕΕ) και παρουσίαση εφαρμογής της συγκεκριμένης μεθόδου σε ένα ... -
Μελέτη και ανάλυση συλλογικού χαρακτηρισμού σε ψηφιακές βιβλιοθήκες μαθησιακών αντικειμένων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)Ο σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη και ανάλυση της αύξησης των διαφορετικών ετικετών με την πάροδο του χρόνου που εισάγονται με την μέθοδο του συλλογικού χαρακτηρισμού σε ψηφιακές ... -
Μοντέλα εκπαίδευσης, πλατφόρμες και πρότυπα της δια βίου ηλεκτρονικής μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-04) -
Μοντέλο ανάπτυξης πλατφόρμας ηλεκτρονικής μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11-01)Αυτή η εργασία επικεντρώνεται στην υλοποίηση μιας web εφαρμογής που σχεδιάστηκε για να παρέχει διαδικτυακά μαθήματα γλωσσών προγραμματισμού. Η δομή των μαθημάτων είναι τέτοια ώστε να εξασφαλίζει μια ομαλή ροή στοχευμένης ... -
Παράγοντας την αλγοριθμική σκέψη με ανάπτυξη εφαρμογών με εκπαιδευτικά ρομπότ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Με την εργασία αυτή επιδιώκεται η παρουσίαση ενός εκπαιδευτικού σεναρίου για την εκμάθηση προγραμματισμού και την πρόσκτηση του αλγοριθμικού τρόπου σκέψης. Το σενάριο υλοποιείται με τη χρήση του λογισμικού «Robot Virtual ... -
Πιστοποίηση γνώσεων και δεξιοτήτων Moodle 2.x : ανάπτυξη υλικού για τη διεξαγωγή εξετάσεων πιστοποίησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-09)Τα Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης είναι η βασική τεχνολογική υποδομή λογισμικού για τα περιβάλλοντα ηλεκτρονικής μάθησης και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Χρησιμοποιούνται σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης (πρωτοβάθμια, ... -
Προσαρμοστική αξιολόγηση μαθητών σε σύστημα διδασκαλίας στο διαδίκτυο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-10)Στα πλαίσια της παρούσας διπλωματικής εργασίας έγινε η υλοποίηση μιας διαδικτυακής εκπαιδευτικής πλατφόρμας που σκοπό έχει τη καλύτερη εξυπηρέτηση των χρηστών της. Πιο συγκεκριμένα οι χρήστες απαντώντας σε μια σειρά ... -
Προσαρμοστικό εκπαιδευτικό σύστημα πολλαπλών ρόλων εκμάθησης της αγγλικής γλώσσας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-11)Η πλειοψηφία των συστημάτων ηλεκτρονικής εκμάθησης υλοποιούν την μαθησιακή διαδικασία με τέτοιο τρόπο, ώστε οι μαθητές να έχουν πρόσβαση στο ίδιο εκπαιδευτικό υλικό, χωρίς την ύπαρξη προσαρμοστικότητας. Η τελευταία μπορεί ... -
Προσαρμοστικό σύστημα διδασκαλίας με βάση το στυλ μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Για την υλοποίηση της μεταπτυχιακής διατριβής κατασκευάστηκε και θα παρουσιαστεί ένα προσαρμοστικό σύστημα διδασκαλίας για σπουδαστές με βάση το γνωστικό στυλ μάθησης . Για τον σκοπό αυτό χρησιμοποιήθηκε το ερωτηματολόγιο ... -
Προώθηση η-τουρισμού (e-Tourism) σε ένα ψηφιακό περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Ο σύνθετος χαρακτήρας της βιομηχανίας του τουρισμού και της φιλοξενίας παρουσιάζει ασυνήθιστες προκλήσεις για την εκπαίδευση και την εξειδίκευση των παρόχων, καθώς παρατηρείται έλλειψη υπηρεσιών, χρόνου αλλά και πόρων. Η ... -
Συστήματα Διαχείρισης Μαθητή – Student Information Systems (S.I.S.) & εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Η ευρεία χρήση των Συστημάτων Διαχείρισης Μαθητών από μεγάλο αριθμό, κυρίως ξένων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων είναι κάτι που χαρακτηρίζει τη σημερινή εποχή. Αυτό, τις περισσότερες φορές, συμβαίνει λόγω των ραγδαίων εξελίξεων ... -
Σχεδίαση και ανάπτυξη διαδικτυακού μαθήματος για την δημιουργία και μετατροπή ιστοσελίδων προσβάσιμων σε χρήστες με ειδικές ανάγκες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η σύγχρονη εκπαίδευση για να ικανοποιήσει τις απαιτητικές ανάγκες των εκπαιδευομένων και να τους προσφέρει ισότιμη πρόσβαση σε αυτήν, αξιοποιεί σε αυξάνοντα ρυθμό τις εκπαιδευτικές μεθόδους του e learning. Η Μεταπτυχιακή ... -
Σχεδίαση και υλοποίηση μαζικού ανοικτού διαδικτυακού μαθήματος (MOOC) για την επιμόρφωση εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην υποστήριξη μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-10)Οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες παρουσιάζουν μεγάλη διαφοροποίηση και επιβάλλουν διαρκή έρευνα και αξιολόγηση αποτελεσματικών διδακτικών προσεγγίσεων και μηχανισμών παρέμβασης. Αντικείμενο ... -
Σχεδίαση και υλοποίηση μαθήματος αξιοποιώντας την αυτορρυθμιζόμενη μάθηση σε συνεργατικά περιβάλλοντα μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-02)Το ζητούμενο όλων των σύγχρονων μεθόδων διδασκαλίας αποτελεί η ποιότητα της σχολικής μάθησης. Ενώ στο παρελθόν τα μοντέλα διδασκαλίας ήταν αποκλειστικά δασκαλοκεντρικά, πλέον η τάση που επικρατεί από τις έρευνες της ...