Browsing by Subject / Keyword "Ηλεκτρονική μάθηση"
Now showing items 4-23 of 77
-
Ανάπτυξη ασφαλούς πλατφόρμας Moodle ηλεκτρονικής μάθησης και αξιολόγησης των μονίμων στελεχών του στρατού ξηράς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-03)Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στην ανάπτυξη μιας ασφαλούς πλατφόρμας ηλεκτρονικής μάθησης και αξιολόγησης (LEMS-Learning and Evaluation Management System) Moodle, τη διαχείρισή του από το ... -
Ανάπτυξη ασφαλούς πλατφόρμας ηλεκτρονικής μάθησης : Moodle, για αξιολόγηση στελεχών του Στρατού Ξηράς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-03)Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια της συνεργασίας του τμήματος Ασφάλειας Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιώς και των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων. Επικεντρώνεται στην εγκατάσταση και ανάπτυξη ... -
Ανάπτυξη δεξιοτήτων υπολογιστικής σκέψης στη διδασκαλία των μαθηματικών : escape room με τη χρήση εργαλείων ΑΙ για την επίλυση εξισώσεων σε μαθητές γυμνασίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η παρούσα διπλωματική εργασία αφορά το σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την αξιολόγηση ενός e-course για την ανάπτυξη της υπολογιστικής σκέψης μέσω των εξισώσεων 2ου βαθμού σε μαθητές γυμνασίου. Πιο συγκεκριμένα σχεδιάστηκε ... -
Ανάπτυξη διαδικτυακής πύλης ενημέρωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)To θέμα με το οποίο ασχολείται η παρούσα διπλωματική εργασία είναι η στοιχειοθέτηση της αναγκαιότητας για τη δημιουργία, χρήση και αξιοποίηση Ενημερωτικής Δικτυακής Πύλης που αφορά την Ηλεκτρονική Μάθηση. Ιδιαίτερη έμφαση ... -
Ανάπτυξη εκπαιδευτικής εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)Οι τεχνολογίες της εικονικής αλλά και της επαυξημένης πραγματικότητας έχουν αρχίσει να κάνουν την είσοδό τους στον χώρο της εκπαίδευσης. Με την εικονική πραγματικότητα (virtual reality) ο εκπαιδευόμενος τοποθετείται σε ... -
Ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Η εργασία διαπραγματεύεται τα έξυπνα συστήματα διδασκαλίας (ΕΔΣ). Βασισμένη στην κλασική τεχνική ανάπτυξης των ΕΔΣ, χωρίζοντάς τα σε τέσσερα τμήματα, το πεδίο γνώσης, τη μοντελοποίηση μαθητή, το γεννήτορα συμβουλών και τη ... -
Ανάπτυξη ενός ηλεκτρονικού περιβάλλοντος (e-lab) για την εξ' αποστάσεως εκμάθηση γλωσσών προγραμματισμού με τη χρήση της online εφαρμογής Weebly σύμφωνα με την εκπαιδευτική μέθοδο της αυτοκατευθυνόμενης μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η ηλεκτρονική μάθηση (e-learning) έχει προσελκύσει τα τελευταία χρόνια μεγάλο μέρος της επιστημονικής έρευνας, καθώς αποτελεί μια ταχέως αναπτυσσόμενη περιοχή της εκπαίδευσης. Παρόλα αυτά η επίδραση ενός ηλεκτρονικού ... -
Ανάπτυξη ενός ψηφιακού συνεργατικού περιβάλλοντος μάθησης βασισμένο στο Πρόβλημα (Problem Based Learning) και ενός Συστήματος Διαχείρισης Μάθησης (Moodle) για την ανάπτυξη δεξιοτήτων κριτικής σκέψης στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-06)Ο σύγχρονος τρόπος ζωής και η πολυπλοκότητα των καταστάσεων που συναντούν τα άτομα τόσο στο προσωπικό όσο και στο μαθησιακό τους περιβάλλον, καταστούν την επίλυση ενός προβλήματος, μέρος της καθημερινής τους εμπειρίας. Στην ... -
Ανάπτυξη εφαρμογής για την εκμάθηση γλωσσών προγραμματισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-02)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η σχεδίαση και η ανάπτυξη μιας διαδικτυακής πλατφόρμας εκμάθησης γλωσσών προγραμματισμού. Η πλατφόρμα σχεδιάστηκε με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να μπορούν δυναμικά να προστεθούν ... -
Ανάπτυξη περιβάλλοντος η-μάθησης για την εκμάθηση του λογισμικού WordPress
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Αντικείμενο της διπλωματικής εργασίας είναι η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού μαθήματος για την εξ αποστάσεως εκμάθηση του Συστήματος Διαχείρισης Περιεχομένου WordPress.com βασισμένο στο διδακτικό μοντέλο της Γνωστικής ... -
Ανάπτυξη συστήματος ηλεκτρονικής μάθησης για δυσλεξικούς και μη δυσλεξικούς μαθητές με βάση την τεχνολογία ροής εργασιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016) -
Ανάπτυξη ψηφιακού μαθήματος διαχείριση διαπολιτισμικής τάξης : αρχές και μοντέλα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, διδακτικές και παιδαγωγικές στρατηγικές για εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-10)Τα μαζικά ανοικτά διαδικτυακά μαθήματα (MOOCs) κερδίζουν όλο και αυξανόμενο έδαφος στη δια βίου εκπαίδευση, η οποία στοχεύει στον εξοπλισμό των επαγγελματιών με ένα σύνολο νέων δεξιοτήτων και γνώσεων με στόχο την αποτελεσματική ... -
Αξιοποίηση της μεθόδου SRL σε ένα τεχνολογικά υποστηριζόμενο περιβάλλον μάθησης για την ανάπτυξη δεξιοτήτων 21ου αιώνα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)Στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον, η εργασία και τα καθήκοντα έχουν γίνει πιο περίπλοκα και απαιτούνται περισσότερες διεπιστημονικές δεξιότητες, έτσι ώστε η νέα γενιά πρέπει να είναι καλά προετοιμασμένη για δεξιότητες ... -
Αξιοποίηση της τεχνικής της κλιμακούμενης υποστήριξης στη «Μάθηση βασισμένη σε προβλήματα» (PBL) στο πλαίσιο ενός τεχνολογικά υποστηριζόμενου περιβάλλοντος μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-06)Η αξιοποίηση της Problem Based Learning (PBL) σε διάφορες εκπαιδευτικές βαθμίδες και γνωστικά πεδία πέρα των επιστημών της υγείας διευρύνεται συνεχώς. Κατά συνέπεια, καθίσταται αναγκαία η διερεύνηση της αποτελεσματικότητας ... -
Αξιοποίηση του Moodle για διδασκαλία γνωστικών αντικειμένων με ψηφιακά comics
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-11)Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί μελέτη και έρευνα με σκοπό την αξιοποίηση του Συστήματος Διαχείρισης Ηλεκτρονικής Τάξης Moodle για τη διδασκαλία γνωστικών αντικειμένων με ψηφιακά comics και απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς ... -
Αξιοποίηση του εργαλείου Moodle στη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας Γ΄ Γυμνασίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-09)Η παρούσα εργασία ασχολείται με το αν και κατά πόσο η διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας, μέσω μιας διαδικτυακής εκπαιδευτικής πλατφόρμας, μπορεί να οδηγήσει στην κατάκτηση των στόχων του μαθήματος, στη Γ’ τάξη ... -
Αξιοποίηση του μοντέλου MCIEC σε ένα τεχνολογικά υποστηριζόμενο περιβάλλον για τη διδασκαλία μαθηματικών σε μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-09)Στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή και ειδικά μετά τις επιπτώσεις που έφερε η πανδημία του COVID-19, οι εκπαιδευτικοί είναι απαραίτητο να συμβαδίσουν και να εφαρμόσουν νέες μεθόδους και τρόπους διδασκαλίας κατά την εκπαιδευτική ... -
Αξιοποίηση του μοντέλου κινήτρων ARCS και συνεργατικών τεχνικών για τη δημιουργία ενός μικτού περιβάλλοντος μάθησης βασικών εννοιών προγραμματισμού μέσα από έννοιες STEAM
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)Ερευνητικοί πυλώνες στην παρούσα εργασία αποτέλεσαν ο συναισθηματικός (affective), ο κοινωνικός (social) και ο γνωστικός (cognitive) τομέας, οι οποίοι περιλαμβάνουν διάφορους σημαντικούς παράγοντες μάθησης. Κατ' αντιστοιχία, ... -
Αυτορρυθμιζόμενη μάθηση και παιχνιδοποίηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)Η παρούσα ερευνητική εργασία επιχειρεί να εξετάσει αν ένα εκπαιδευτικό σενάριο σε ένα τεχνολογικά υποστηριζόμενο περιβάλλον (Moodle) βασισμένου στην θεωρία της αυτορρυθμιζόμενης μάθησης (self-regulation learning) και της ... -
Δημιουργία διαδικτυακού μαθήματος μουσειακής εκπαίδευσης βασισμένο στις αρχές του μοντέλου ανάπτυξης κινήτρων ARCS-V σε πλαίσιο διερευνητικής μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Με την παρούσα ερευνητική διπλωματική εργασία επιχειρήθηκε να διερευνηθεί η επίδραση μιας τεχνολογικά υποστηριζόμενης εκπαιδευτικής παρέμβασης στην ανάπτυξη και διατήρηση των κινήτρων μάθησης εκπαιδευόμενων. Ειδικότερα, ...