Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "Ρετάλης, Συμεών"
Αποτελέσματα 56-75 από 141
-
Διαδραστικό παιχνίδι για παιδιά πρωτοσχολικής ηλικίας για την ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων
(2014-09-01)Το αντικείμενο της ερευνητικής εργασίας είναι η δημιουργία ενός εκπαιδευτικού διαδραστικού λογισμικού (παιχνιδιού) σε παιδιά πέντε έως επτά ετών, με την οποία, μέσω της ανατροφοδότησης και τη χρήση θετικών προτύπων, ... -
Διδασκαλία γραμματικών φαινομένων της γερμανικής γλώσσας στην ελληνική εκπαίδευση με χρήση ΤΠΕ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η παρούσα μελέτη εξετάζει τη διδασκαλία γραμματικών φαινομένων της γερμανικής γλώσσας στην ελληνική εκπαίδευση με την χρήση των ΤΠΕ. Στο πλαίσιο της μελέτης αυτής δημιουργήθηκαν τρία διδακτικά σενάρια διδασκαλίας της ... -
Δυναμικός ιστότοπος για εκπαιδευτικά webquests
(2013-02-04)Η παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο “Δυναμικός ιστότοπος για εκπαιδευτικά Webquests” παρουσιάζει ένα διαδικτυακό εργαλείο που σαν σκοπό έχει την δημιουργία και παρουσίαση webquests. Στα webquests κεντρικός θεωρείται ο ... -
Έλεγχος συμμόρφωσης εργαλείων σχεδίασης ηλεκτρονικών μαθημάτων με πρότυπα μαθησιακών τεχνολογιών
(2012-10-02)Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στον έλεγχο συμμόρφωσης εργαλείων που σχετίζονται με την ηλεκτρονική μάθηση, σε σχέση με τις προδιαγραφές που καλύπτουν το πεδίο των μαθησιακών τεχνολογιών. Με γνώμονα την ... -
Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την εισαγωγή στην εκπαιδευτική ρομποτική και το Internet of Things
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Στο πλαίσιο της παρούσας διπλωματικής εργασίας επιδιώκεται η ανάπτυξη ενός εκπαιδευτικού σεναρίου, το οποίο θα αξιοποιεί τις έννοιες της εκπαιδευτικής ρομποτικής και του Internet of Things. Δίνεται στους μαθητές η δυνατότητα ... -
Ένα εκπαιδευτικό σενάριο για την εξοικείωση με το εργαλείο εκπαιδευτικής ρομποτικής Lego Mindstorms Education EV3 και το προγραμματιστικό του περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-07-30)Η εκπαιδευτική ρομποτική είναι μια καινοτόμος μαθησιακή μέθοδος, η οποία τα τελευταία χρόνια εντάσσεται όλο και περισσότερο στην παγκόσμια αλλά και στην ελληνική εκπαιδευτική κοινότητα. Η δυνατότητα της εκπαιδευτικής ... -
Ένα εργαλείο δημιουργίας τεστ αυτοαξιολόγησης
(2012-09-25)Τα τεστ αυτοαξιολόγησης αποτελούν ένα αναπόσπαστο κομμάτι της ηλεκτρονικής μάθησης. Μέσα από αυτά ο δάσκαλος πιστοποιεί την επίτευξη των διδακτικών στόχων και ο μαθητής επιβεβαιώνει την ατομική του εξέλιξη. Η παρούσα εργασία ... -
Ένα περιβάλλον διαδραστικών εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων για παιδιά μικρής ηλικίας
(2012-11-09)Στον τομέα της εκπαίδευσης, γίνεται πλέον μία εντατική προσπάθεια ένταξης των υπολογιστικών τεχνολογιών στην εκπαιδευτική και μαθησιακή διαδικασία προκειμένου οι νέες τεχνολογίες να μπορέσουν να αναδείξουν τον πρωτεύοντα ... -
Εικονικό εργαστήριο χημείας για διαδραστικό πίνακα
(2014-06-27)Στο πλαίσιο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αναπτύχθηκε ένα εικονικό εργαστήριο χημείας για χρήση σε διαδραστικούς πίνακες πολλαπλής αφής. Το εικονικό εργαστήριο απευθύνετε σε μαθητές του Γυμνασίου και των πρώτων τάξεων ... -
Εικονικό περιβάλλον μάθησης και εργασίας με την πλατφόρμα Microsoft Office 365
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-02)Η παρούσα μελέτη είχε ως στόχο τη διερεύνηση της δυνατότητας ανάπτυξης ενός οργανισμού μέσω του εικονικού περιβάλλοντος μάθησης και εργασίας που προσφέρει η πλατφόρμα Microsoft Office 365. Ειδικότερα, σε ό,τι αφορά στο ... -
Εισαγωγή σε γλώσσα προγραμματισμού μέσω ψηφιακών διαδραστικών ιστοριών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-03)Στην εποχή μας, που οι νέες τεχνολογίες εξελίσσονται με ραγδαίους ρυθμούς , οι νέοι πρέπει να αναπτύσσουν δεξιότητες που θα τους βοηθήσουν στα μελλοντικά τους σχέδια. Το ελληνικό σχολείο προσπαθεί να προσαρμοστεί στις ... -
Εκμάθηση προγραμματισμού με χρήση της πλακέτας Intel Galileo - Υλοποίηση σεναρίου «Το Έξυπνο Σπίτι»
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-04)Στη σύγχρονη εποχή και όσο οι νέες τεχνολογίες εξελίσσονται παρίσταται η ανάγκη του εκσυγχρονισμού της εκπαίδευσης ώστε να μπορεί να συμβαδίζει με το περιβάλλον. Στόχος του σχολείου είναι να προετοιμάζει τους μαθητές ώστε ... -
Εκπαιδευτικά παιχνίδια προσομοίωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2012)Η αλληλεπίδραση μεταξύ ανθρώπου- υπολογιστή μπορεί στις μέρες μας να καθοδηγείται από τις κινήσεις του ανθρώπινου σώματος, μέσω μίας ψηφιακής κάμερας, και χωρίς να είναι ανάγκη να μεσολαβούν άλλες συσκευές εισόδου. Η παρούσα ... -
Εκπαιδευτική εφαρμογή για κινητές συσκευές (mobile application) "Διασκεδάζω Μαθαίνω"
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-10)Η ευρεία διάδοση της τεχνολογίας του διαδικτύου σε συνδυασμό με την ταχύτατη εξέλιξη των συσκευών διαχείρισης ηλεκτρονικού υλικού επηρέασε σημαντικά την διαδικασία της μάθησης. Τα πρώτα χρόνια η παρουσία της μεθόδου ... -
Εκπαιδευτική πρόταση για την ένταξη του προγράμματος Out of Eden Learn στη διδασκαλία των αγγλικών στο γυμνάσιο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-06)Στην παρούσα ερευνητική διπλωματική εργασία αξιοποιήθηκε το πρόγραμμα διεθνούς φήμης στην εκπαιδευτική κοινότητα Out of Eden Learn, με σκοπό τη δημιουργία μιας εκπαιδευτικής πρότασης για την ένταξη των θεμελιωδών αρχών ... -
Εκπαιδευτικό ηλεκτρονικό παιχνίδι για παιδιά με ΔΕΠΥ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-02)Η ΔΕΠΥ συναντάται όλο και πιο συχνά στην παιδική ηλικία ενώ η παιδαγωγική παρέμβαση, σε συνδυασμό με τη συμβουλευτική γονέων και τη ψυχοθεραπεία, φαίνεται η πιο ασφαλής λύση. Τα τελευταία χρόνια, γίνεται προσπάθεια να ... -
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα φιλαναγνωσίας για παιδιά του δημοτικού σχολείου με αξιοποίηση νέων τεχνολογιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11)Στην παρούσα εργασία, αποτυπώνεται η διαδικασία σχεδίασης και ανάπτυξης ενός τεχνολογικά υποστηριζόμενου εκπαιδευτικού προγράμματος, στο πλαίσιο της φιλαναγνωσίας, που αφορά σε παιδιά Δημοτικού. Πρόκειται για ένα προτεινόμενο ... -
Εκπαιδευτικός σχεδιασμός
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-09)Στην παρούσα εργασία αναπτύχθηκαν μαθήματα για το μάθημα της Πληροφορικής Γ Γυμνασίου, όπου το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών (Α.Π.Σ) για το μάθημα προβλέπει τη διάθεση διδακτικών ωρών για εκπόνηση σχεδίων εργασίας από τους ... -
Εμπλουτισμός εκπαιδευτικού υλικού στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση για την προώθηση της φιλαναγνωσίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-09)Η παρούσα εργασία που εκπονήθηκε στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού προγράμματος Σπουδών «Ψηφιακών Συστημάτων», κατεύθυνσης «Ηλεκτρονικής μάθησης» έχει ως θέμα την παρουσίαση ενός οδηγού που εστιάζει στη δημιουργία και εμπλουτισμό ... -
Εναλλακτική προσέγγιση του προγράμματος Out Of Eden Learn - Σχεδιασμός οδηγού διασύνδεσης του προγράμματος OOEL με το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών της Δ’ Δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Στην παρούσα ερευνητική διπλωματική εργασία αξιοποιήθηκε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της παγκόσμιας μαθησιακής κοινότητας του Οργανισμού Project Zero της Παιδαγωγικής Σχολής του Πανεπιστημίου Harvard. Συγκεκριμένα, ...