Διδασκαλία γραμματικών φαινομένων της γερμανικής γλώσσας στην ελληνική εκπαίδευση με χρήση ΤΠΕ
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Γερμανική γλώσσα ; Υβριδική μάθηση ; Διδακτικά σενάρια ; Τεχνολογίες Πληροφοριών και Επικοινωνίας (ΤΠΕ)Περίληψη
Η παρούσα μελέτη εξετάζει τη διδασκαλία γραμματικών φαινομένων της
γερμανικής γλώσσας στην ελληνική εκπαίδευση με την χρήση των ΤΠΕ. Στο
πλαίσιο της μελέτης αυτής δημιουργήθηκαν τρία διδακτικά σενάρια διδασκαλίας
της γερμανικής γλώσσας που απευθύνονται σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου
προκειμένου να εξεταστεί τι μπορούν να προσφέρουν στο πλαίσιο της
διδασκαλίας. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι τα διδακτικά σενάρια δεν έχουν
εφαρμοστεί στην πράξη και προκειμένου να γίνει η αξιολόγησή τους, ερευνήθηκε
η άποψη εκπαιδευτικών της γερμανικής γλώσσας.
Τα γραμματικά φαινόμενα της γερμανικής γλώσσας που επιλέχτηκαν, είναι
γλωσσικά και γραμματικά στοιχεία που δεν εντοπίζονται στην ελληνική γλώσσα
και απαιτείται μεγάλη προσοχή στη διδασκαλία τους προκειμένου να γίνουν
κατανοητά από τους μαθητές.