Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Καταναλωτική συμπεριφορά"
Αποτελέσματα 16-35 από 58
-
Εθνική ταυτότητα και καταναλωτική συμπεριφορά: μια εμπειρική διερεύνηση στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)Η παρούσα εργασία αποτελεί προϊόν μεταπτυχιακής διατριβής που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών στη «Διοίκηση Επιχειρήσεων» του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Κεντρικό θέμα της διπλωματικής αυτής ... -
Εταιρική κοινωνική ευθύνη και συμπεριφορά καταναλωτή : μελέτη περίπτωσης: Ε.Κ.Ε. και Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος Α.Ε.
(2012-02-21)Αρχικώς παρουσιάζεται η ιστορική εξέλιξη της Ε.Κ.Ε. με απαρίθμηση γεγονότων, τα οποία στάθηκαν κρίσιμα και καθοριστικά στην μετέπειτα γιγάντωση της καθώς και ο ορισμός που δίνεται από διάφορους φορείς. Ακολούθως γίνεται ... -
Η αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή στο διαδίκτυο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2010)Η εποχή που διανύουμε χαρακτηρίζεται από τις συνεχείς αλλαγές στα κοινωνικοοικονομικά δρώμενα, τον έντονο ανταγωνισμό και την παγκοσμιοποίηση της αγοράς. Μ συνεχής ανάπτυξη νέων τεχνολογιών, ανοίγει νέους ορίζοντες στον ... -
Η αγοραστική συμπεριφορά των ελληνικών βιομηχανικών επιχειρήσεων
(2007-05-16)Η προμήθεια ενός βιομηχανικού προϊόντος είναι αποτέλεσμα μίας χρονοβόρας διαδικασίας που περιλαμβάνει μία σειρά από δραστηριότητες και ενέργειες. Περιλαμβάνει μία σειρά από κρίσιμα σημεία αποφάσεων, τα οποία απαιτούν μεγάλη ... -
Η ατμόσφαιρα καταστήματος και η επίδραση της στον Έλληνα καταναλωτή
(2014-07-17)Μέσα στη δίνη των νέων οικονομικών δεδομένων, το λιανεμπόριο αντιμετωπίζει μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις όλων των εποχών. Λόγω το έντονου ανταγωνισμού, των περισσότερων εναλλακτικών επιλογών και φυσικά των αυξημένων ... -
Η ατμόσφαιρα καταστήματος και η επίδρασή της στον Έλληνα καταναλωτή
(2015-03-30)Μέσα στη δίνη των νέων οικονομικών δεδομένων, το λιανεμπόριο αντιμετωπίζει μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις όλων των εποχών. Λόγω το έντονου ανταγωνισμού, των περισσότερων εναλλακτικών επιλογών και φυσικά των αυξημένων ... -
Η διαδικασία της αγοράς διαρκών αγαθών, οι μεταβλητές που επιδρούν επί της τελικής επιλογής του καταναλωτή και η λήψη αποφάσης καταναλωτή για την αγορά επίπλων κουζίνας στον νομό Ευβοίας
(2007-07-11)Αντικειμενικός σκοπός της έρευνας είναι η διερεύνηση των κύριων διαστάσεων κάθε σταδίου λήψης απόφασης αγοράς διαρκών αγαθών. Για την αποτελεσματικότερη ικανοποίηση αυτού του σκοπού, η έρευνα περιορίστηκε στην μελέτη ενός ... -
Η επίδραση του εμπορικού σήματος στην ανθρώπινη συμπεριφορά και στην λήψη καταναλωτικών / επενδυτικών αποφάσεων. Το εμπορικό σήμα στην ελληνική τραπεζική αγορά. (Μελέτη περίπτωσης)
(2008-02-04)Στη σημερινή εποχή τα ηχηρά brands, οι μεγάλες εμπορικές αλυσίδες, ο σκληρός ανταγωνισμός και οι πανίσχυροι οικονομικοί κολοσσοί βρίσκονται στο προσκήνιο μίας ολοένα εξελισσόμενης κοινωνίας. Κύρια χαρακτηριστικά της «κοινωνία ... -
Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις καταναλωτικές συνήθειες στην Ελλάδα το 2018
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10)Η παρούσα Διπλωματική Εργασία διερευνά έναν τομέα που αποτελεί παγκόσμιο φαινόμενο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media). Πιο συγκεκριμένα, ως αντικείμενο μελέτης επιλέγονται τα πιο διαδεδομένα από αυτά, δηλαδή το ... -
Η μεθοδολογία του νευρομάρκετινγκ και πως επηρεάζει τον καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-06-01)Από πολύ παλιά, οι παραγωγοί αγαθών έχουν χρησιμοποιήσει τα εμπορικά σήματα ή τις μάρκες τους για να διακρίνουν τα προϊόντα τους. Η υπερηφάνεια στα προϊόντα τους έχει αναμφισβήτητα διαδραματίσει πολύ σημαντικό ρόλο σε αυτό. ... -
Η μελέτη ενός σημείου πώλησης. Η περίπτωση των φούρνων και των ζαχαροπλαστείων στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-03-04)Η ζήτηση στους τομείς της αρτοποιίας και της ζαχαροπλαστικής επηρεάζεται σημαντικά από παράγοντες όπως τα πρότυπα κατανάλωσης, οι διατροφικές συνήθειες, τα παραδοσιακά πρότυπα και το εισόδημα σε συσχέτιση με την τιμή και ... -
Η συμπεριφορά του καταναλωτή στο χώρο του fashion marketing. Μελέτες περίπτωσης από τον ελληνικό και διεθνή χώρο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11-18)Η εικόνα που προβάλουμε μέσω της ένδυσης και της υπόδησης αποτελεί σημαντικό παράγοντα της καθημερινής ζωής πολλών ανθρώπων. Ωστόσο, η συμπεριφορά των καταναλωτών στον τομέα της μόδας ποικίλει και εξαρτάται από διάφορους ... -
Η συναισθηματική νοημοσύνη των επενδυτών στην αγορά των αμοιβαίων κεφαλαίων
(2005-12-01)Η μελέτη αυτή έχει σκοπό να παρουσιάσει ένα σύγχρονο ρεύμα ιδεών, το οποίο έχοντας αντιληφθεί τη σημασία των λοιπών πλευρών της ανθρώπινης υπόστασης που τόσο καιρό έχουν μείνει έξω από το προσκήνιο, έρχεται όχι να καταλύσει ... -
Καταγραφή και ανάλυση ενεργειακής συμπεριφοράς καταναλωτών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-09) -
Καταναλωτική συμπεριφορά στην οικονομική κρίση : μια πειραματική διερεύνηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας ήταν η διερεύνηση της τάσης των καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα, ανάλογα με τον τρόπο που αυτά εκτίθενται στα ράφια των super markets. Πιο συγκεκριμένα, διερευνήθηκε το πώς αντιλαμβάνονται ... -
Κινητή τηλεφωνία : μελέτη συμπεριφοράς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Η εργασία παρουσιάζει την ανάλυση της καταναλωτικής συμπεριφοράς των συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας Cosmote ειδικά, αλλά και των υπολοίπων δικτύων κινητής τηλεφωνίας στην Ελληνική επικράτεια γενικότερα. Σκοπός της παρούσας ... -
Κινητή, σταθερή τηλεφωνία και ίντερνετ στην Ελλάδα : μελέτη της καταναλωτικής συμπεριφοράς των νέων αναφορικά με τα συνδυαστικά πακέτα τηλεπικοινωνιών
(2009-06-16)Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας στις τηλεπικοινωνίες τα τελευταία χρόνια, έδωσε τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να προσφέρουν υπηρεσίες που παραδοσιακά ανήκαν σε διαφορετικούς κλάδους. Αποτέλεσμα του φαινόμενου αυτού, ... -
Μάρκετινγκ βιολογικών προϊόντων : αγορά ΒΠ στην Ελλάδα: προοπτικές - τμηματοποίηση - διείσδυση & ανάπτυξη, αγορές στόχοι, προϊόντα στόχοι & τοποθέτηση υπαρχόντων και καινοτόμων ΒΠ
(2008-07-01)Κύριος σκοπός διεξαγωγής της παρούσας εργασίας αποτέλεσε η καταγραφή των προοπτικών του κλάδου βιολογικών προϊόντων, η κατανόηση της συμπεριφοράς του καταναλωτή, καθώς και οι παράγοντες που επηρεάζουν την δυνατότητα ... -
Μάρκετινγκ και διαστάσεις καταναλωτικής ευτυχίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Το μάρκετινγκ αποτελεί αναμφίβολα ένα σύγχρονο αναπτυσσόμενο κλάδο που σχετίζεται άμεσα ή έμμεσα με πλήθος άλλων κλάδων και γενικότερα δραστηριοτήτων. Σύγχρονες πλέον έρευνες έχουν αποδείξει τη σημαντικότητα του στην ... -
Μελέτη αγοραστικής συμπεριφοράς καταναλωτών στη αγορά της Αδριατικής: case study Superfast Ferries S.A. γραμμή Πάτρα-Ανκόνα.
(2002-12-01)Η παρούσα μελέτη στοχεύει να παρουσιάσει την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στα πλαίσια του κλάδου της ελληνικής επιβατηγού ναυτιλίας στην γραμμή Ελλάδας – Ιταλίας και συγκεκριμένα στην θαλάσσια οδό Πάτρας – Ανκόνας ...