Μελέτη αγοραστικής συμπεριφοράς καταναλωτών στη αγορά της Αδριατικής: case study Superfast Ferries S.A. γραμμή Πάτρα-Ανκόνα.
Master Thesis
Συγγραφέας
Δοπτόγλου, Δανάη
Ημερομηνία
2002-12-01Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Καταναλωτική συμπεριφορά ; Ικανοποίηση καταναλωτών ; Ναυτιλιακές επιχειρήσειςΠερίληψη
Η παρούσα μελέτη στοχεύει να παρουσιάσει την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στα πλαίσια του κλάδου της ελληνικής επιβατηγού ναυτιλίας στην γραμμή Ελλάδας – Ιταλίας και συγκεκριμένα στην θαλάσσια οδό Πάτρας – Ανκόνας καθώς και τους παράγοντες για τους οποίους οι καταναλωτές αυτοί επέλεξαν συγκεκριμένη μάρκα υπηρεσίας προκειμένου να ταξιδέψουν. Στην εν λόγω μελέτη, το προϊόν (υπηρεσία) αφορά την μεταφορά μεμονωμένων επιβατών σε περίοδο υψηλή ζήτησης μεταφορικής υπηρεσίας για την συγκεκριμένη γραμμή από την ναυτιλιακή εταιρεία Superfast Ferries S.A.. Μέσα από αυτό το πρίσμα περιγράφεται ο κλάδος της ελληνικής επιβατηγού ναυτιλίας στην αγορά της Αδριατικής, που αναπτύχθηκε έντονα τα τελευταία 5-6 χρόνια καθώς και οι παράγοντες που επηρεάζουν την ζήτηση του κλάδου και κατά επέκταση τον τρόπο επιλογής μεταφορικού μέσου από την πλευρά του