Browsing by Subject / Keyword "Ικανοποίηση καταναλωτών"
Now showing items 1-16 of 16
-
e-satisfaction : ικανοποίηση καταναλωτή από αγορές μέσω internet
(2009-12-01)Δεδομένης της περιορισμένης βιβλιογραφίας σε σχέση με την ικανοποίηση του καταναλωτή από αγορές μέσω Internet (e-satisfaction), στόχος της παρούσας έρευνας είναι η διακρίβωση των παραγόντων εκείνων που επηρεάζουν την ... -
Ανάπτυξη και εφαρμογή δεικτών μέτρησης αποτελεσματικότητας της εξυπηρέτησης πελάτη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2002-09)Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η εισαγωγή μεθοδολογίας για την ανάπτυξη και εφαρμογή δεικτών μέτρησης αποτελεσματικότητας της εξυπηρέτησης πελάτη, όπως οι πελάτες θέλουν να γίνεται η μέτρηση της εξυπηρέτησης - σύμφωνα ... -
Ανθρώπινοι πόροι : διαχείριση παραπόνων και ικανοποίηση πελατών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον, η έννοια του πελάτη και μιας επιχείρησης είναι άρρηκτα συνδεδεμένες μεταξύ τους, όπως και αλληλοεξαρτούμενες. Κάθε επιχείρηση ή οργανισμός, ανεξαρτήτου κλάδου, καταβάλλει προσπάθειες ... -
Διοίκηση ολικής ποιότητας σε επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών : διερεύνηση της σχέσης ικανοποίησης εσωτερικών και εξωτερικών πελατών
(2007-05-25)Στις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών, η ικανοποίηση ή η δυσαρέσκεια των πελατών προκύπτει όταν αυτοί έρχονται επαφή με τους εργαζόμενους που τους εξυπηρετούν (στιγμές της αλήθειας). Συνεπώς οι εργαζόμενοι αυτοί, οι οποίοι ... -
Η στρατηγική της ποιότητας στις σύγχρονες επιχειρήσεις
(2003-12-01)Η μελέτη που ακολουθεί ασχολείται με τον τρόπο που η ποιότητα εφαρμόζεται σαν στρατηγική στις σύγχρονες επιχειρήσεις και επηρεάζει τον τρόπο λήψεως των αποφάσεων. Στο θεωρητικό κομμάτι που αποτελεί το πρώτο και μεγαλύτερο ... -
Η συμμετοχή των καταναλωτών στην ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων: μια μελέτη περίπτωσης της Electrolux και της Volvo Cars
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-12) -
Ικανοποίηση πελατών των εργαστηρίων αισθητικής στην Ελλάδα και η ανάγκη ποιότητας στην αισθητική
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2010)Στην καθημερινότητα μας πολλές φορές ακούμε να μιλούν για την «ικανοποίηση» ως μια αόρατη δύναμη που πολλοί προσπάθησαν να δαμάσουν. Για να την δαμάσεις, πρέπει πρώτα να την καθορίσεις, να την γνωρίσεις και μετά να παίξεις ... -
Κέντρα αδυνατίσματος & δυνητικοί πελάτες: σύμμαχοι ή εχθροί;
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2010-09)Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση του πώς και κατά πόσο τα άτομα που αντιμετωπίζουν προβλήματα παχυσαρκίας μπορούν να ικανοποιηθούν από τις προσφερόμενες στην αγορά υπηρεσίες αντιμετώπισης αυτών των προβλημάτων. ... -
Μελέτη αγοραστικής συμπεριφοράς καταναλωτών στη αγορά της Αδριατικής: case study Superfast Ferries S.A. γραμμή Πάτρα-Ανκόνα.
(2002-12-01)Η παρούσα μελέτη στοχεύει να παρουσιάσει την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στα πλαίσια του κλάδου της ελληνικής επιβατηγού ναυτιλίας στην γραμμή Ελλάδας – Ιταλίας και συγκεκριμένα στην θαλάσσια οδό Πάτρας – Ανκόνας ... -
Μελέτη ικανοποίησης πελατών ζαχαροπλαστείων
(2013-06-10)Η παρούσα μελέτη, η οποία έλαβε χώρα στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Μεταπτυχιακού Προγράμματος στη Διοίκηση Επιχειρήσεων - Διοίκηση Ολικής Ποιότητας, ασχολείται με τον κλάδο ζαχαροπλαστικής, και ειδικότερα με τα ζαχαροπλαστεία ... -
Ο κλάδος ποτών και τροφίμων : μελέτη περίπτωσης ικανοποίησης πελατών
(2009-12-03)Η εργασία αυτή έχει ως πρωταρχικό στόχο να παρουσιάσει έναν τρόπο μέτρησης και επεξεργασίας της ικανοποίησης των πελατών και διεξαγωγής συμπερασμάτων, καθώς και να διερευνήσει την εφικτότητα της χρήσης αυτού του τρόπου από ... -
Ο ρόλος της ποιότητας στις υπηρεσίες yachting στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10)Στην παρούσα εργασία, ο στόχος ήταν να διερευνηθεί ο ρόλος της ποιότητας στις υπηρεσίες yachting στην Ελλάδα. Εν προκειμένω, οι έννοιες που αναλύθηκαν ήταν της αξιολόγησης της ποιότητας και της ικανοποίησης των πελατών ... -
Πελατοκεντρική στρατηγική και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μέσω της ικανοποίησης των πελατών : η περίπτωση του τραπεζικού κλάδου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-12)Στο σύγχρονο, έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον, οι επιχειρήσεις δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στην πελατοκεντρική λειτουργία τους, θέτοντας την ικανοποίηση ως τον σημαντικότερο οδηγό για τις δράσεις τους. Η ικανοποίηση των πελατών ... -
Προσδιορισμός των χαρακτηριστικών που συμβάλλουν στην ικανοποίηση του πελάτη στην τραπεζική ιδιωτών πελατών (retail banking): μελέτη περίπτωσης.
(2002-12-01)Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό να προσδιορίσει τα στοιχεία που συμβάλλουν στην ικανοποίηση των πελατών στην τραπεζική ιδιωτών πελατών τραπεζικού ομίλου, που δρα στον ελληνικό χώρο. -
Στατιστικός ποιοτικός έλεγχος παραπόνων πελατών σε επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών: χρήση διαγραμμάτων ελέγχου για τη στατιστική επεξεργασία παραπόνων πελατών και τον εντοπισμό κρίσιμων σημείων προς βελτίωση σε ελληνική εταιρεία παροχής υπηρεσιών.
(2002-12-01)Η εργασία αυτή αποτελεί μια πρόταση για την χρήση των διαγραμμάτων ελέγχου (control charts) από επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών. Πιο συγκεκριμένα εξετάζει την προοπτική χρήσης των διαγραμμάτων ελέγχου στην παρακολούθηση των ... -
Στρατηγικές ικανοποίησης πελατών ηλεκτρονικών καταστημάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως θέμα τις "Στρατηγικές Ικανοποίησης Πελατών Ηλεκτρονικών Καταστημάτων' και προσπαθεί να προσδιορίσει και να αναλύσει τις υπάρχουσες ή τις μελλοντικές στρατηγικές τέτοιων καταστημάτων ...