Στατιστικός ποιοτικός έλεγχος παραπόνων πελατών σε επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών: χρήση διαγραμμάτων ελέγχου για τη στατιστική επεξεργασία παραπόνων πελατών και τον εντοπισμό κρίσιμων σημείων προς βελτίωση σε ελληνική εταιρεία παροχής υπηρεσιών.
Master Thesis
Author
Σωτηρίου, Μενέλαος Α.
Date
2002-12-01View/ Open
Subject
Ικανοποίηση καταναλωτών ; Στατιστικές μέθοδοι ; Ποιοτικός έλεγχος ; Διοίκηση ολικής ποιότηταςAbstract
Η εργασία αυτή αποτελεί μια πρόταση για την χρήση των διαγραμμάτων ελέγχου (control charts) από επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών. Πιο συγκεκριμένα εξετάζει την προοπτική χρήσης των διαγραμμάτων ελέγχου στην παρακολούθηση των παραπόνων που εκδηλώνονται από πελάτες, σε αυτού του είδους τις επιχειρήσεις.