e-satisfaction : ικανοποίηση καταναλωτή από αγορές μέσω internet
Master Thesis
Συγγραφέας
Κτενά, Μαρία Ν.
Ημερομηνία
2009-12-01Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Ικανοποίηση καταναλωτών ; Business logisticsΠερίληψη
Δεδομένης της περιορισμένης βιβλιογραφίας σε σχέση με την ικανοποίηση του καταναλωτή από αγορές μέσω Internet (e-satisfaction), στόχος της παρούσας έρευνας είναι η διακρίβωση των παραγόντων εκείνων που επηρεάζουν την ικανοποίηση του καταναλωτή από τη διαδικασία των αγορών στο Internet. Το θεωρητικό μοντέλο που αναφέρεται ανήκει στον Akshay Anand (2007) και είναι αυτό πάνω στο οποίο θα βασιστεί το ερευνητικό μέρος της παρούσας εργασίας καθώς, εκτός από το γεγονός ότι αποτελεί το πιο πρόσφατο και γνωστό μοντέλο στο χώρο του e-satisfaction, επιπλέον συγκεντρώνει δεκαοχτώ προσδιοριστικούς παράγοντες on-line ικανοποίησης, χωρισμένους σε πέντε μεγαλύτερες κατηγορίες-ενότητες, κάνοντας το μοντέλο περισσότερο αναλυτικό. Πιο αναλυτικά, το θεωρητικό μοντέλο διερευνά τους προσδιοριστικούς παράγοντες της online ικανοποίησης καθώς και το βαθμό επίδρασης αυτών των παραγόντων πάνω στην ικανοποίηση του καταναλωτή. Επομένως, στόχος της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση της επίδρασης των προσδιοριστικών παραγόντων online ικανοποίησης από το μοντέλο του Akshay και συγκεκριμένα σε ποιο βαθμό ο καθένας παράγοντας ξεχωριστά επηρεάζει τα επίπεδα ικανοποίησης του καταναλωτή στις περιπτώσεις αγορών μέσω του διαδικτύου.