Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Στρατηγικός σχεδιασμός"
Αποτελέσματα 145-164 από 397
-
Η στρατηγική ανάπτυξη ενός οργανισμού κοινωνικού ενδιαφέροντος μέσω καινοτόμων δραστηριοτήτων
(2013-06-04)Στην παρούσα εργασία, έγινε μία προσπάθεια να διερευνηθεί το περιβάλλον μέσα στο οποίο δραστηριοποιείται μία επιχείρηση και κατά πόσο μπορεί να επηρεάσει την πορεία της. Η διερεύνηση αυτή πραγματοποιήθηκε μέσα από την ... -
Η στρατηγική διοίκησης ολικής ποιότητας σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.
(2002-12-01)Στην εργασία αυτή γίνεται ανάλυση της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας ως μορφή στρατηγικής – εφαρμογή της σε Ελληνικές Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και αποτελεσματικότητα ως προς τους λόγους εφαρμογής – Δημιουργία προτύπου για ... -
Η στρατηγική μιας ναυτιλιακής εταιρίας βασισμένη στη διακύμανση των ναυτιλιακών αγορών κατά την χρονική περίοδο 2001-2013
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης την στρατηγική μιας ναυτιλιακής εταιρίας βασισμένη στη διακύμανση των ναυλαγορών κατά τη χρονική περίοδο 2001-2013. Ειδικότερα δίνεται μεγάλη έμφαση στη πορεία των ... -
Η στρατηγική προσέγγιση της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού και η επίδρασή της στην οργανωσιακή επίδοση - ο ρόλος της εταιρικής κουλτούρας
(2014-11-28)Η παρούσα εργασία εστιάζει στον καθοριστικό ρόλο που διαδραματίζει το ανθρώπινο δυναμικό στη διαμόρφωση διατηρήσιμου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος κυρίως λόγω των ιδιαίτερων άυλων χαρακτηριστικών του (γνώσεις, δεξιότητες ... -
Η στρατηγική στον κλάδο νέων τεχνολογιών στην Ελλάδα: θεωρία στρατηγικής. Ανάπτυξη θεωρίας στρατηγικής και διαχρονική εξέλιξή της μέχρι σήμερα. Ανάλυση ερωτηματολογίου στρατηγικής από επιχειρήσεις νέας τεχνολογίας που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα.
(2003-12-01)Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στην παρουσίαση γενικών θεωρήσεων της Στρατηγικής Διοίκησης καθώς και στην παρουσίαση των αποτελεσμάτων μιας έρευνας ερωτηματολογιού, σχετικά με τη στρατηγική, η οποία αναφέρεται στον κλάδο των ... -
Η στρατηγική της Imperial Tobacco Hellas και η διαμόρφωση του μίγματος προβολής της με τα νέα δεδομένα απαγόρευσης της προώθησης και διαφήμισης των καπνικών προϊόντων
(2012-04-04)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετηθεί τόσο σε βιβλιογραφικό όσο και σε εταιρικό επίπεδο ο κλάδος της καπνοβιομηχανίας καθώς επίσης και η στρατηγική και το μίγμα προβολής της Imperial Tobacco Hellas, μίας από τις ... -
Η στρατηγική της διοίκησης ανθρώπινων πόρων : ο ρόλος της εκπαίδευσης στις επιχειρήσεις
(2008-07-16)Κατά τις τελευταίες δεκαετίες οι επιχειρήσεις καλούνται να αντιμετωπίσουν πάσης φύσεως ζητήματα και προκλήσεις, όπως αυτές ανακύπτουν από το σύγχρονο επιχειρηματικό και επιχειρησιακό περιβάλλον στην χώρα μας - αλλά και ... -
Η στρατηγική της έμμεσης προσεγγίσεως στο σύγχρονο επιχειρησιακό περιβάλλον
(2007-06-22)Σκοπός αυτής της εργασίας είναι να βρεθούν τα κοινά στοιχεία της στρατηγικής στους τρεις τομείς, στρατιωτικό, πολιτικό και οικονομικό έχοντας ως γνώμονα την στρατιωτική στρατηγική και ειδικότερα την στρατηγική της έμμεσης ... -
Η στρατηγική της εταιρείας παροχής φυσικού αερίου Αττικής και η προσαρμογή του μάρκετινγκ σε αυτή
(2010-06-21)Η μελέτη αυτή διαπραγματεύεται τα στοιχεία εκείνα τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την διαμόρφωση της στρατηγικής της Εταιρείας Παροχής Αερίου Αττικής (ΕΠΑ Αττικής). Στη συνέχεια αφού αναλυθούν όλες οι “δυνάμεις” ... -
Η στρατηγική της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στις σύγχρονες επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-07-18)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να παρουσιάσει να οφέλη από την εφαρμογή της κοινωνικής υπευθυνότητας στις επιχειρήσεις ως μέρος της στρατηγικής τους, με στόχο την επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Αρχικά, ... -
Η στρατηγική του μπλε ωκεανού
(2010-06-04)Η στρατηγική του Μπλε Ωκεανού που έχει προταθεί και εξετάζεται στα πλαίσια αυτής της διπλωματικής εργασίας αποτελεί μια αλλαγή απαραίτητη προκειμένου να ξεφύγει μια επιχείρηση από το τέλμα του άκρατου ανταγωνισμού και των ... -
Η στροφή των επιχειρήσεων στα social media και η δύναμή τους στα πλαίσια της οικονομικής κρίσης
(2013-03-19)Τα κοινωνικά δίκτυα και αντίστοιχα τα κοινωνικά μέσα (social media) μέσω των οποίων λειτουργούν, έχουν παρουσιάσει μια ραγδαία ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια. Έτσι, ένας σημαντικός τομέας, στον οποίο διαδραματίζουν το τελευταίο ... -
Η συμβολή της διαχείρισης γνώσης στο σχεδιασμό στρατηγικής
(2008-11-12)Οι ραγδαίες αλλαγές στην παγκόσμια οικονομία και κοινωνία, αλλά και τα μεγάλα τεχνολογικά άλματα των τελευταίων πενήντα χρόνων, επιβάλλουν την επανεξέταση του βαθμού στον οποίο η εκπαίδευση ανταποκρίνεται στις προσδοκίες ... -
Η συμβολή της στρατηγικής προσέγγισης στη διαμόρφωση αποτελεσματικών επιχειρήσεων χονδρεμπορίου ζαχαρωδών προϊόντων
(2013-06-21)Στη διπλωματική εργασία εξετάζεται πως η προοπτική της «Στρατηγικής Προσέγγισης» μπορεί να συμβάλει στη διαμόρφωση αποτελεσματικών επιχειρήσεων χονδρεμπορίου ζαχαρωδών προϊόντων, ειδικότερα στην περιοχή των Αθηνών. Το ... -
Η συμβολή της συναισθηματικής νοημοσύνης στην αποτελεσματικότητα της ηγεσίας στις σύγχρονες επιχειρήσεις
(2015-03-10)Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια της έρευνας ενός θέματος το οποίο λαμβάνει ολοένα και μεγαλύτερες διαστάσεις στις μέρες μας. Η συναισθηματική νοημοσύνη είναι η ικανότητα η οποία μας επιτρέπει να ... -
Η συμβολή του θεσμού της δικτύωσης των επιχειρήσεων (cluster) στην επιβίωση και ανάπτυξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων
(2009-12-01)Βασικός σκοπός για την εκπόνηση της παρούσας εργασίας είναι η προσέγγιση θεμάτων που άπτονται της δικτύωσης των επιχειρήσεων, καθώς είναι μια μορφή ανάπτυξης, η οποία στην Ελλάδα δεν έχει πάρει μια ολοκληρωμένη μορφή μέχρι ... -
Η συμβολή του κλάδου των θαλάσσιων μεταφορών στην οικονομική ανάπτυξη της Ελλάδας
(2013-04-01)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη της σύγχρονης οικονομικής αντίληψης σχετικά με τις οικονομικές κρίσεις και την οικονομική ανάπτυξη, οι οποίες είναι και το κύριο θέμα στην οικονομική ατζέντα όλων των κυβερνήσεων. ... -
Η συναισθηματική νοημοσύνη ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στη διοίκηση των σύγχρονων επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει τη σχέση συναισθηματικής νοημοσύνης και ηγεσίας. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίχθηκε στη συλλογή δευτερογενών δεδομένων μέσα από βιβλία, άρθρα σε περιοδικά αλλά και μέσα ... -
Η συναισθηματική νοημοσύνη ως παράγοντας διαμόρφωσης και υλοποίησης μιας αποτελεσματικής στρατηγικής
(2011-03-28)Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στον όρο στρατηγική, ξεκινώντας με την έννοια και τη σημασία της στρατηγικής για τις επιχειρήσεις. Στη συνέχεια ακολουθεί η λεπτομερής ανάλυση του εξωτερικού περιβάλλοντος της επιχείρησης ... -
Η σχέση αλληλεπίδρασης συσκευασίας και logistics
(2013-06-17)Οι θεματικές ενότητες της παρούσας εργασίας διαμορφώθηκαν από τη σύνθεση γνώσεων τόσο από αποσπάσματα σχετικής βιβλιογραφίας, εξειδικευμένο τύπο, έρευνα που διεξήχθη στην εταιρεία ΦΑΡΜΑΝΕΛ Α.Ε., όσο και από γνωστικό υπόβαθρο ...