Πλοήγηση Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων ανά Επιβλέποντα "Παρασκευά, Φωτεινή"
Αποτελέσματα 35-54 από 96
-
Αξιοποίηση των ηλεκτρονικών παιχνιδιών στην εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-06)Η παρούσα Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία ανιχνεύοντας τη σημασία της δημιουργικότητας στις μέρες μας, επιχειρεί να εξετάσει την καταλληλότητα του 3D εικονικού κόσμου Second Life, ένα περιβάλλον βασισμένο σε χαρακτηριστικά ... -
Αξιοποίηση των ψηφιακών παιχνιδιών στην εκπαίδευση
(2014-06-17)Οι σημερινές κοινωνίες προσπαθώντας να δώσουν μία πιο ευχάριστη και δημιουργική νότα στη διαδικασία της μάθησης έχουν στραφεί στα εκπαιδευτικά – ψηφιακά παιχνίδια, πιστεύοντας ότι με τον τρόπο αυτό η διδασκαλία θα αποκτήσει ... -
Αξιοποιώντας τις αρχές του κοινωνικού κονστρουκτιβισμού σε περιβάλλοντα μάθησης με την υποστήριξη της τεχνολογίας
(2013-02-11)Προκειμένου το άτομο να μπορεί να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις που επιτάσσει η σύγχρονη κοινωνία, θα πρέπει να είναι κριτικά σκεπτόμενο και δημιουργικό (WHO, 1999). Η ανάπτυξη της κριτικής σκέψης αποτελεί βασικό στόχο της ... -
Αποτελεσματικότητα της παιχνιδοποίησης στην ηλεκτρονική μάθηση: μελέτη περίπτωσης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση με χρήση της πλατφόρμας Μoodle
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-09)Σκοπός: Κύριος σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αναδείξει την αποτελεσματικότητα μιας εφαρμογής παιχνιδοποίησης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, έτσι όπως αυτή υλοποιήθηκε για τους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης, με χρήση συγκεκριμένων ... -
Αυτορρυθμιζόμενη μάθηση και παιχνιδοποίηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)Η παρούσα ερευνητική εργασία επιχειρεί να εξετάσει αν ένα εκπαιδευτικό σενάριο σε ένα τεχνολογικά υποστηριζόμενο περιβάλλον (Moodle) βασισμένου στην θεωρία της αυτορρυθμιζόμενης μάθησης (self-regulation learning) και της ... -
Αυτορρυθμιζόμενη μάθηση και προσαρμοστική υποστήριξη της συνεργασίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-01)Με την παρούσα διπλωματική εργασία, επιχειρείται μία μελέτη στο πεδίο των Προσαρμοστικών Εκπαιδευτικών Συστημάτων Υπερμέσων (Adaptive Educational Hypermedia Systems, AEHS) με την ενσωμάτωση ενός παιδαγωγικού μοντέλου, της ... -
Βέλτιστες πρακτικές ανάπτυξης και χρήσης εκπαιδευτικών πόρων σε εικονικό ψηφιακό κόσμο μάθησης
(2012-09-25)Η παρούσα μελέτη αφορά την κατασκευή οδηγού βέλτιστων πρακτικών ανάπτυξης και χρήσης Εκπαιδευτικών πόρων και στον εικονικό ψηφιακό κόσμο του Second Life. Μεγάλοι εκπαιδευτικοί οργανισμοί προσανατολίζονται τα τελευταία ... -
Γνωστικά εργαλεία μάθησης και ηλεκτρονική μάθηση - CTAT
(2013-03-11)Τα γνωσιακά εργαλεία, μοντέλα και περιβάλλοντα μάθησης αποτελούν σημαντικά μέσα για την επίτευξη αποτελεσματικότερης εκπαιδευτικής διαδικασίας. Οι εκπαιδευόμενοι μαθαίνουν μέσα από τη διεξαγωγή δραστηριοτήτων και όχι ... -
Δημιουργία διαδικτυακού μαθήματος μουσειακής εκπαίδευσης βασισμένο στις αρχές του μοντέλου ανάπτυξης κινήτρων ARCS-V σε πλαίσιο διερευνητικής μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Με την παρούσα ερευνητική διπλωματική εργασία επιχειρήθηκε να διερευνηθεί η επίδραση μιας τεχνολογικά υποστηριζόμενης εκπαιδευτικής παρέμβασης στην ανάπτυξη και διατήρηση των κινήτρων μάθησης εκπαιδευόμενων. Ειδικότερα, ... -
Δημιουργία διαδικτυακών σεμιναρίων βασισμένων στο μοντέλο της γνωστικής μαθητείας, στο πεδίο της ιστορίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-10)Η παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο «Δημιουργία διαδικτυακών σεμιναρίων βασισμένων στο μοντέλο της γνωστικής μαθητείας, στο πεδίο της Ιστορίας» αφορά στον σχεδιασμό, στην δημιουργία, στην παρουσίαση διαδικτυακών σεμιναρίων ... -
Δημιουργία διαδικτυακών σεμιναρίων εκπαιδευτικής ψυχολογίας βασισμένων στο μοντέλο κινήτρων ARCS
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-03) -
Δημιουργία εκπαιδευτικής παρέμβασης με θέμα το διαδικτυακό εκφοβισμό στηριζόμενης στο μοντέλο κινήτρων ARCS σε περιβάλλον Ανεστραμμένης τάξης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-06)Οι τρείς τομείς της μάθησης και της εκπαίδευσης είναι οι: γνωστικός (Bloom,1956),συναισθηματικός (Krathwohl,1964) και ψυχοκινητικός ( Harrow,1972). Μαζί με αυτούς προέκυψαν και οι σχετικές ταξονομίες, οι οποίες ξεκινώντας ... -
Δημιουργία τεχνολογικά υποστηριζόμενου μαθησιακού περιβάλλοντος στο πλαίσιο της εκπαίδευσης STEM συνδυάζοντας τη συνεργατική στρατηγική jigsaw με τις μεθόδους της γνωστικής μαθητείας για την πρωτοβάθμια σχολική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-09)Η εκπαίδευση STEM ενσωματώνει και ενώνει διαφορετικούς τομείς μελέτης. Οι συνδέσεις ανάμεσα σε αρχές μάθησης έχει αποδειχθεί ότι ενθαρρύνουν τους μαθητές να κάνουν παραγωγικές συνδέσεις ανάμεσα σε μαθήματα, να αυξήσουν τις ... -
Διερεύνηση της αποτελεσματικότητας της μεθοδολογίας Agile σε περιβάλλον e- Learning στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Στις μέρες μας, καθώς η τεχνολογία και η κοινωνία εξελίσσονται διαρκώς, έχει δημιουργηθεί η ανάγκη εισχώρησης νέων τρόπων μάθησης στην εκπαιδευτική διαδικασία. Ο 21ος αιώνας απαιτεί την κατάκτηση μίας ποικιλίας δεξιοτήτων ... -
Διερευνώντας τη δυναμική της μεθοδολογίας Steam στην ανάπτυξη της δημιουργικότητας, μέσα από την επίλυση προβλήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)Η μεθοδολογία STEM τα τελευταία χρόνια προβάλλεται ως μία πρόταση διδακτικής μεθοδολογίας η οποία ανταποκρίνεται στις κλιμακούμενες ανάγκες της κοινωνίας και της αγοράς εργασίας στον σύγχρονο κόσμο. Αυτό εξασφαλίζεται μέσα ... -
Εικονική πραγματικότητα και εκπαίδευση του στρατιωτικού προσωπικού: μέθοδοι ανάπτυξης δεξιοτήτων λήψης αποφάσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09)Στόχος της παρούσας εργασίας, είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ενός εκπαιδευτικού σεναρίου ανάπτυξης δεξιοτήτων, το οποίο απευθύνεται στο στρατιωτικό προσωπικό των Ενόπλων Δυνάμεων και αφορά στην βελτίωση του τρόπου με ... -
Εκπαίδευση εκπαιδευτικών πάνω στη μεθοδολογία STEAM μέσω της χρήσης ενός e-learning περιβάλλοντος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)Σκοπός λοιπόν της συγκεκριμένης εργασίας είναι να εκπαιδευτούν εκπαιδευτικοί πάνω στη STEAM μεθοδολογία ώστε να αναπτύξουν πρώτα οι ίδιοι τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες, τις οποίες αργότερα θα μεταλαμπαδεύσουν στους ... -
Εκπαιδευτικά παιχνίδια και ηλεκτρονική μάθηση: διερευνώντας την κοινωνική διάσταση των πολυχρηστικών διαδικτυακών παιχνιδιών (MMOGs)
(2014-01-23)Με την παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρείται να ερευνηθεί το πεδίο των ηλεκτρονικών παιχνιδιών και η προοπτική αξιοποίησής τους στην ηλεκτρονική μάθηση. Αρχικά γίνεται μια ανάλυση των χαρακτηριστικών των ηλεκτρονικών ... -
Εκπαιδευτικά σενάρια σε ένα συνεργατικό περιβάλλον μάθησης με την υποστήριξη της τεχνολογίας
(2012-07-10)Η εισαγωγή της πληροφορικής στην εκπαίδευση συνιστά ίσως την πιο καταλυτική αλλαγή των τελευταίων χρόνων. Σήμερα η Πληροφορική διδάσκεται στη συντριπτική πλειοψηφία των Γυμνασίων, Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων της ... -
Εκπαιδευτική εφαρμογή στο 3D εικονικό περιβάλλον του Sim Safety: ανάπτυξη της κριτικής σκέψης των μαθητών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με τη διδακτική τεχνική της προσομοίωσης SBL
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2012)Η αλματώδης ανάπτυξη και διάδοση των ΤΠΕ, ο τεράστιος όγκος και η πολλαπλότητα της διαθέσιμης σήμερα ψηφιακής πληροφορίας, σε συνδυασμό με την ταχύτατη παραγωγή νέας γνώσης, διαμορφώνουν ένα νέο κοινωνικό, πολιτισμικό και ...