Πλοήγηση Τμήμα Πληροφορικής ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 1280-1299 από 1417
-
Σχεδιασμός και ανάπτυξη Τμήματος Πληροφοριακού Συστήματος Αυτοματισμού Διαχείρισης Τηλεοπτικού Υλικού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-10)Η παρούσα διπλωματική διατριβή παρουσιάζει, μέρος ενός αρθρωτού πληροφοριακού συστήματος τηλεοπτικών σταθμών. Πρόκειται για τον πυρήνα ενός συστήματος εννέα (9) εφαρμογών (εκ των οποίων τρεις (3) αποτελούν έτοιμες λύσεις) ... -
Σχεδιασμός και ανάπτυξη του ιστότοπου "thegreeksteelbook.com"
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-09)H ιστοσελίδα "thegreeksteelbook.com" αναπτύχθηκε ως μια προσπάθεια συγκέντρωσης όλων των πληροφοριών σχετικά με τον όρο "Steelbook". Ένα “Steelbook” είναι ένα ψηφιακό παιχνίδι το οποίο είναι συσκευασμένο σε μια μεταλλική ... -
Σχεδιασμός και ανάπτυξη υλικού τηλεκατευθυνόμενου ηλεκτρικού οχήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-11)Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια αλματώδης ανάπτυξη της τεχνολογίας στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Οι κατασκευαστές οχημάτων εφαρμόζουν συνεχώς νέες τεχνολογίες στα οχήματα με σκοπό την αναβαθμισμένη εκτέλεση ... -
Σχεδιασμός και κατασκευή μια εφαρμογής πελάτη-εξυπηρετητή για την καταχώριση μουσείων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12)Τα τελευταία χρόνια, παρατηρείται ταχεία ανάπτυξη του ψηφιακού περιβάλλοντος. Η πανδημία σίγουρα έπαιξε το ρόλο της και έτσι έχουμε οδηγηθεί στην ψηφιακή εποχή, όπου πλέον και η πιο μικρή επιχείρηση διατηρεί ιστοσελίδα. ... -
Σχεδιασμός και μελέτη δικτύωσης σε Εργαστηριακό Κέντρο Δευτεροβάθμιας Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (ΔΤΕΕ)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)Τα Εργαστηριακά Κέντρα (Ε.Κ) ως εκπαιδευτικές μονάδες του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ, έχουν αυτοτελή διοικητική δομή στην λειτουργία τους ως σχολικές μονάδες και συνεργάζονται με τα ΕΠΑ.Λ, τις Σ.Ε.Κ. και τα Ι.Ε.Κ της περιοχής τους. Η ... -
Σχεδιασμός και μοντελοποίηση εικονικού μουσείου με έμφαση στην αλληλεπίδραση του χρήστη και τη χρήση της εικονικής πραγματικότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-12)Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή, εξετάζεται και παρουσιάζεται μέσω βιβλιογραφικής έρευνας μια εισαγωγή στον κόσμο της εικονικής πραγματικότητας και αναλύεται κατά το μεγαλύτερο μέρος ο ορισμός του εικονικού μουσείου ... -
Σχεδιασμός και υλοποίηση αυτοκατευθυνόμενου οχήματος με ανίχνευση λωρίδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-11)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη της κατασκευής ενός αυτοκατευθυνόμενου οχήματος, που ανιχνεύει και ακολουθεί μία λωρίδα. Επί της ουσίας, αποτελεί μία προσπάθεια σύζευξης κατάλληλου υλικού και λογισμικού ούτως ... -
Σχεδιασμός και υλοποίηση διαδικτυακής εφαρμογής Art Social Gallery
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-10)Θέμα της Μεταπτυχιακής Διατριβής είναι η δημιουργία μιας ιστοσελίδας με την ονομασία Incubate , που αφορά την τέχνη. Σκοπός της ιστοσελίδας είναι οι χρήστες - καλλιτέχνες να μπορούν να εκδίδουν έργα τους ώστε να προωθήσουν ... -
Σχεδιασμός και υλοποίηση διεπαφής προγραμματισμού εφαρμογών για ηλεκτρονικό κατάστημα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-09)Στην παρούσα διπλωματική εργασία, θα παρουσιαστεί η υλοποίηση μια Διεπαφής προγραμματισμού εφαρμογών (API), η οποία είναι απαραίτητη για την λειτουργία της διαδικτυακής εφαρμογής (webapp). Η διαδικτυακή εφαρμογή αφορά την ... -
Σχεδιασμός και υλοποίηση ενσωματωμένου συστήματος ψηφιακού Delay - Echo για ακουστικό σήμα
(2011-09-30)Σκοπός της παρούσας διατριβής είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ενός ενσωματωμένου συστήματος (Embedded system), που θα επεξεργάζεται σε πραγματικό χρόνο ένα ακουστικό σήμα προερχόμενο από ένα ηλεκτρικό μουσικό όργανο και ... -
Σχεδιασμός και υλοποίηση εφαρμογής εκμάθησης Αγγλικών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-10)Μπαίνοντας στο 21ο αιώνα , οι ρυθμοί ανάπτυξης της τεχνολογίας εκτινάχθηκαν. Άλλαξαν δομές , συνήθειες και βέβαια οι τρόποι εκμάθησης τόσο βασικών όσο και εξειδικευμένων γνώσεων . Εστιάζοντας στην εκπαίδευση , παρατηρούμε ... -
Σχεδιασμός και υλοποίηση μηχανισμών διαδραστικού παιχνιδιού Η/Υ με τη χρήση της μηχανής γραφικών Unity 3D
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Το παιχνίδι μας υλοποιήθηκε στην πλατφόρμα Unity 2018.1.1f1. Στο κεφάλαιο 1,θα γίνει μια αναφορά στη σύντομη «Μεγάλη» ιστορία των βιντεοπαιχνιδιων. Στο κεφάλαιο 2, θα περιγράψουμε τη Λογική του παιχνιδιού καθώς και τους ... -
Σχεδιασμός και υλοποίηση πληροφοριακού συστήματος για την εταιρεία επαγγελματικών αυτοκινήτων "ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑΤΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ & ΣΙΑ Ο.Ε." = Desing and implementation of information systems for the commercial vehicle company "CHRISTOFORATOS KON/NOS & Co."
(2014-09-01)Τα τελευταία χρόνια, σημαντικές εξελίξεις στο παγκόσμιο οικονομικό γίγνεσθαι και στην εμφάνιση νέων τεχνολογιών στον τομέα των επιχειρήσεων, έχουν εγείρει νέες προκλήσεις για τη διαχείριση δεδομένων και πληροφορίας έχοντας ... -
Σχεδιασμός συστημάτων εφοδιαστικής αλυσίδας κλειστού βρόγχου : προκλήσεις και ευκαιρίες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-09)Η παρούσα εργασία αποτελείται από μία βιβλιογραφική ανασκόπηση ερευνών μοντελοποίησης συστημάτων εφοδιαστικής αλυσίδας κλειστού βρόγχου και μίας μελέτης περίπτωσης. Η εργασία, δομήθηκε σε 4 εκτενή κεφάλαια, εκ των οποίων ... -
Σχεδιασμός, ανάπτυξη και εφαρμογή προηγμένου λογισμικού διεπαφής χρήστη για διαδικτυακές εφαρμογές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-12)Το αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η ανάπτυξη ενός εργαλείου συστήματος διεπαφής για τον παγκόσμιο ιστό. Το εργαλείο αυτό θα πρέπει να πληρεί όσο το δυνατόν περισσότερες από τις αρχές σχεδιασμού συστημάτων διεπαφής ... -
Σχεδιασμός, ανάπτυξη και εφαρμογή προηγμένου λογισμικού διεπαφής χρηστών διαδικτυακών συζητήσεων (webChat), με τη χρήση της γλώσσας Java, για το σκοπό ανίχνευσης λέξεων της φυσικής γλώσσας που μαρτυρούν θυματοποίηση (bullying)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-06)Το αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η ανάπτυξη ενός λογισμικού κοινωνικού δικτύου για την ανίχνευση του cyber bullying (διαδικτυακής Θυματοποίησης) ανάμεσα στους μαθητές ενός σχολείου. Το εργαλείο αυτό είναι ένα ... -
Τα wearables στην υγεία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-10)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή αποτελεί μία βιβλιογραφική έρευνα που πραγματεύεται τις wearables συσκευές και ειδικότερα τη χρησιμότητα τους στον τομέα της υγείας. Πραγματοποιείται μία αναδρομή όπου δίδεται ο ορισμός ... -
Τα δίκτυα χρέους των χωρών της Ευρωζώνης, η μέγιστη ροή των δικτύων και η υλοποίηση της μέγιστης ροής μέσω διαδραστικής εφαρμογής
(2013-08-22)Ο Αντικειμενικός σκοπός της παρούσας μελέτης, είναι η διερεύνηση της σημερινής Κρίσης Δημόσιου Χρέους, που ταλαιπωρεί κυρίως τις χώρες της Ευρώπης, αλλά και τις Ηνωμένες Πολιτείες, η οποία στις περισσότερες περιπτώσεις, ... -
Τα διατραπεζικά συστήματα της ΔΙΑΣ Α.Ε.
(2012-05-31)Η παρούσα Μεταπτυχιακή Διατριβή επιχειρεί μια αναλυτική παρουσίαση της λειτουργίας της εταιρείας ΔΙΑΤΡΑΠΕΖΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Α.Ε. (ΔΙΑΣ Α.Ε.), από την ίδρυσή της έως σήμερα, η οποία αποτελεί το εθνικό σύστημα πληρωμών της ... -
Τα μνημεία παγκόσμιας κληρονομιάς της UNESCO σε περιβάλλον windows phone
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-09)Το θέμα της μεταπτυχιακής διατριβής αφορά την κατασκευή μιας εφαρμογής η οποία απεικονίζει και ενημερώνει για τα μνημεία παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς της UNESCO στην Ελλάδα, επιτρέπει την λήψη και αποθήκευση φωτογραφιών ...