Σχεδιασμός και υλοποίηση εφαρμογής εκμάθησης Αγγλικών
Design and application implementation of English learning
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Εκπαιδευτικό λογισμικό ; Εξ αποστάσεως εκπαίδευση ; Εκπαίδευση από απόσταση -- Διδασκαλία με τη βοήθεια υπολογιστή ; Εκπαίδευση, Προσχολική -- Ηλεκτρονικοί υπολογιστέςΛέξεις κλειδιά
Εκπαιδευτικά προγράμματαΠερίληψη
Μπαίνοντας στο 21ο αιώνα , οι ρυθμοί ανάπτυξης της τεχνολογίας εκτινάχθηκαν. Άλλαξαν δομές , συνήθειες και βέβαια οι τρόποι εκμάθησης τόσο βασικών όσο και εξειδικευμένων γνώσεων .
Εστιάζοντας στην εκπαίδευση , παρατηρούμε ότι τα εργαλεία εκμάθησης που αναπτύχθηκαν με τη βοήθεια των υπολογιστών και γενικότερα της νέας τεχνολογίας , προσφέρουν πολλαπλά πλεονεκτήματα , σε σημείο που αποτελούν μονόδρομο χρήσης τους σε όλες ανεξαιρέτως τις ηλικίες κι αυτό αποτελεί το πρώτο μεγάλο τους πλεονέκτημα . Σε κανένα σημείο δεν ήρθαν να υποκαταστήσουν την έως σήμερα εκπαίδευση αλλά να προσθέσουν μια πινελιά προσαρμογής στις συνήθεις και τους ρυθμούς της εποχής , τη διασπορά , την ανάλυση και τη διαιώνιση της γνώσης .
Η χρήση τους , μπορεί να γίνει τόσο από τους εκπαιδευτές όσο και από τους εκπαιδευόμενους προσφέροντας δυνατότητα εκμάθησης σε 24ωρη βάση , χωρίς την πίεση του χρόνου που προκύπτει από τα εξοντωτικά προγράμματα σπουδών που σε συνδυασμό με τις αποστασείς και τους ρυθμούς ζωής , ελαχιστοποιούν τον παραγωγικό μας χρόνο . Αποτέλεσμα , ο χρόνος προετοιμασίας να είναι ευέλικτος και απόλυτα προσαρμόσιμος .
Συνδυάζει οπτικοακουστικό υλικό (multimedia) , σαφέστατα προσαρμοσμένο στις ανάγκες , στα ενδιαφέροντα , στην ειδίκευση και στο επίπεδο του ενδιαφερόμενου . Με τη ποικιλία των επιλογών , επαφίεται στον εκπαιδευόμενο η σωστή επιλογή του υλικού .
Τέλος , μέσω της σύγχρονης τεχνολογίας (internet , videoconference , … ) , διαμορφώνεται μια νέα γενιά μαθητών χωρίς όρια . Μια γενιάς μαθητών που οι προσλαμβάνουσες δε στηρίζονται πια σε ένα και μόνο βιβλίο , σε μια άποψη και σε αυστηρά πλαίσια μιας εκπαιδευτικής αίθουσας .
Στηριζόμενος σε αυτά τα πλεονεκτήματα και έχοντας ιδία πείρα από διαφόρων τέτοιου είδους εκπαιδευτικά υλικά , κυρίως κατά την εκπαίδευσή μου στο Πανεπιστήμιο Πειραιά αλλά και στους χώρους εργασίας μου , σε αυτή τη μεταπτυχιακή διατριβή κάνω μια προσέγγιση εκμάθησης αγγλικών μέσω μίας εφαρμογής στην οποία προσπαθώ να δημιουργήσω ένα φιλικό , ευχάριστο περιβάλλον φιλικό και απόλυτα κατανοητό στο χρήστη , το οποίο στοχεύει να κερδίσει την εμπιστοσύνη της μάθησης .