Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Μάθηση"
Αποτελέσματα 1-20 από 25
-
Ανάπτυξη συστήματος συγγραφής και διαχείρισης ψηφιακών μαθησιακών ενεργειών
(2011-07-05)Με τον εκπαιδευτικό σχεδιασμό αποπειράται η ανάλυση και καταγραφή των αποφάσεων και των ενεργειών για την οργάνωση και τέλεση ενός μαθήματος. Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τη δημιουργία συστήματος για την ... -
Αξιοποίηση της διαδικασίας σχεδιασμού επιτραπέζιων παιχνιδιών στη μαθησιακή διαδικασία προσχολικής αγωγής: ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού διαδικτυακού οδηγού
(2014-11-19)Τα παιχνίδια αποτελούν ένα αναπόσπαστο μέρος της ζωής των ανθρώπων και του πολιτισμού μας. Η παιδαγωγική αξία της παιγνιώδους προσέγγισης και των επιτραπέζιων παιχνιδιών έχει αναγνωριστεί μέσω ερευνών μερικών δεκαετιών ... -
Αξιοποίηση των ψηφιακών παιχνιδιών στην εκπαίδευση
(2014-06-17)Οι σημερινές κοινωνίες προσπαθώντας να δώσουν μία πιο ευχάριστη και δημιουργική νότα στη διαδικασία της μάθησης έχουν στραφεί στα εκπαιδευτικά – ψηφιακά παιχνίδια, πιστεύοντας ότι με τον τρόπο αυτό η διδασκαλία θα αποκτήσει ... -
Απόψεις γονέων - κηδεμόνων και εκπαιδευτικών για την επίδραση των ΤΠΕ στην ζωή των μαθητών διαχρονικά. Ποιες οι επιπτώσεις στην ανάπτυξη της προσωπικότητάς τους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Οι εκπαιδευτικές αλλαγές τα τελευταία χρόνια εστιάζουν στην εφαρμογή των νέων τεχνολογιών, με στόχο την ενίσχυση των μαθητών στην ενεργή μάθηση. Οι πολλές και ποικίλες εφαρμογές όπως επίσης και οι πολλές συσκευές Τεχνολογίας ... -
Βιβλιογραφική επισκόπηση αξιοποίησης εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-02)Τα τελευταία χρόνια, τα εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) (Artificial Intelligence, AI) έχουν κυριαρχήσει σε όλες τις ανθρώπινες δραστηριότητες, με αξιοσημείωτη ένταση και στον τομέα της εκπαίδευσης (Lim et al., 2023:1). ... -
Δημιουργία εφαρμογής για κινητές συσκευές για την υποστήριξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει ως στόχο τη μελέτη, τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη της εφαρμογής με το όνομα “EducationApp” για την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Πιο συγκεκριμένα, η εφαρμογή προορίζεται για καθηγητές και ... -
Ένα περιβάλλον διαδραστικών εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων για παιδιά μικρής ηλικίας
(2012-11-09)Στον τομέα της εκπαίδευσης, γίνεται πλέον μία εντατική προσπάθεια ένταξης των υπολογιστικών τεχνολογιών στην εκπαιδευτική και μαθησιακή διαδικασία προκειμένου οι νέες τεχνολογίες να μπορέσουν να αναδείξουν τον πρωτεύοντα ... -
Εκπαιδευτικά παιχνίδια και ηλεκτρονική μάθηση: διερευνώντας την κοινωνική διάσταση των πολυχρηστικών διαδικτυακών παιχνιδιών (MMOGs)
(2014-01-23)Με την παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρείται να ερευνηθεί το πεδίο των ηλεκτρονικών παιχνιδιών και η προοπτική αξιοποίησής τους στην ηλεκτρονική μάθηση. Αρχικά γίνεται μια ανάλυση των χαρακτηριστικών των ηλεκτρονικών ... -
Εκπαιδευτικά παιχνίδια με το εργαλείο οπτικού προγραμματισμού Kodu
(2011-07-04)Οι μαθητές χρειάζονται ελκυστικά και αλληλεπιδραστικά μέσα και εργαλεία ώστε η εμπλοκή τους με τις Νέες Τεχνολογίες να είναι μια ενδιαφέρουσα διαδικασία. Τα εκπαιδευτικά ψηφιακά παιχνίδια, ενθαρρύνουν την ανάπτυξη της ... -
Εκπαιδευτικό λογισμικό εκμάθησης της ελληνικής μυθολογίας
(2012-09-04)Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί ένα εκπαιδευτικό λογισμικό για την εκμάθηση της ελληνικής μυθολογίας σε μαθητές. Βασικό στοιχείο όλης της εφαρμογής αποτελεί η προσαρμοστικότητα του λογισμικού στις ανάγκες του χρήστη. ... -
Η επίδραση της εφαρμογής συνεργατικής & τεχνολογικά υποστηριζόμενης μάθησης στην ανάπτυξη κινήτρων των εκπαιδευόμενων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-09)Σύμφωνα με τις σύγχρονες θεωρίες μάθησης, κυρίως τις κοινωνικοπολιτισμικές, όπως είναι οι θεωρίες δραστηριότητας (activity theory), εγκαθιδρυμένης μάθησης (situated cognition), κατανεμημένης νόησης (distributed cognition), ... -
Η επίδραση της ηλεκτρονικής μάθησης στο ηλεκτρονικό επιχειρείν μέσα στο πλαίσιο της κοινωνίας της πληροφορίας: Moodle, Elluminate Live, νομικό υπόβαθρο
(2012-06-06)Ο ρόλος της Κοινωνίας της Πληροφορίας αναφέρεται στη μορφή κοινωνικής, οικονομικής και τεχνολογικής ανάπτυξης, κατά την οποία η απόκτηση, αποθήκευση, επεξεργασία, αποτίμηση, μεταβίβαση και διάχυση πληροφοριών οδηγούν στη ... -
Η κυβερνητική του μαθησιακού οργανισμού
(2011-11-03)Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία έχει ως στόχο να δημιουργήσει μία πολυμεθοδολογία διάγνωσης και σχεδιασμού, η εφαρμογή της οποίας θα επιτρέπει το σχεδιασμό και την επιλογή των κατάλληλων δομών κατά την κατασκευή ενός ... -
Η συμβολή των προηγμένων υπηρεσιών διαχείρισης και των ψηφιακών τεχνολογιών στην πολιτιστική επικοινωνία και την προαγωγή της εκπαίδευσης - μάθησης στους χώρους πολιτισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-06-25)Η παρούσα Διπλωματική Διατριβή ερευνά τη συμβολή των προηγμένων Υπηρεσιών Διαχείρισης και των ψηφιακών τεχνολογιών στην πολιτιστική επικοινωνία και την προαγωγή της εκπαίδευσης-μάθησης στους Χώρους Πολιτισμού. Διαπιστώνεται ... -
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτικό λογισμικό
(2012-11-30)Στην εργασία αυτή γίνεται αναφορά στις θεωρίες μάθησης σε συνδυασμό της εισαγωγής της πληροφορικής σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, γίνεται αναφορά στους σκοπούς και στους στόχους της κάθε θεωρίας, στους κυριότερους ... -
Μελέτη μεθόδων ανάλυσης κοινωνικών δικτύων στο πεδίο της τεχνολογικά υποστηριζόμενης μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-02)Το ερευνητικό πεδίο της Τεχνολογικά Υποστηριζόμενης Μάθησης παρουσιάζει ραγδαία ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, κυρίως λόγω του ιδιαίτερου κοινωνικού ενδιαφέροντος για την αξιοποίηση των Ψηφιακών Συστημάτων στην αναβάθμιση ... -
Μελέτη μεθόδων ανάλυσης κοινωνικών δικτύων στο πεδίο της τεχνολογικά υποστηριζόμενης μάθησης
(2015-05-06)Η ερευνητική συνεργασία έχει μελετηθεί σε ποικίλους τομείς της επιστημονικής έρευνας, έτσι ώστε να αποκτηθούν χρήσιμες πληροφορίες για το πώς οι ερευνητές συνδυάζουν την υφιστάμενη επιστημονική γνώση, η οποία, διαμοιράζεται ... -
Προσαρμοστική εκπαιδευτική εφαρμογή υπερμέσων για το μάθημα της τεχνολογίας των εκτυπώσεων των ΕΠΑ.Λ.
(2015-04-29)Στην παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται αναφορά στις σύγχρονες θεωρίες μάθησης και διδασκαλίας, με έμφαση στα Προσαρμοστικά Συστήματα Υπερμέσων. Επίσης, αναφέρονται τα διάφορα μοντέλα αναπαράστασης γνώσης, εστιάζοντας στο ... -
Σενάριο διδασκαλίας κεφαλαίου μαθηματικών Γ’ δημοτικού, βασισμένο στις αρχές του gamification, σε συνδυασμό με WebII εργαλεία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-10)Ο όρος Gamification αναφέρεται στη χρήση και ενσωμάτωση διαφόρων τεχνολογιών, μηχανισμών και χαρακτηριστικών που συναντώνται στο σχεδιασμό των παιχνιδιών, σε διάφορες άλλες δραστηριότητες οι οποίες δεν είναι παιχνίδια. Η ... -
Στυλ μάθησης και η αυτό-αποτελεσματικότητα (self-efficacy) εκπαιδευομένων με τη χρήση Η/Υ
(2011-06-30)Τα τεχνολογικά μέσα που μπορούν να προσφέρουν χρήσιμες υπηρεσίες στο εκπαιδευτικό έργο εξελίσσονται με αλματώδεις ρυθμούς και μαζί τους αλλάζει και ο τρόπος που προτιμούν να μαθαίνουν οι μαθητές. Χρησιμοποιώντας σαν οδηγό ...