Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτικό λογισμικό
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Εκπαίδευση -- Ηλεκτρονικοί υπολογιστές ; Εκπαίδευση -- Πληροφορική ; Μάθηση ; Τεχνολογία λογισμικούΠερίληψη
Στην εργασία αυτή γίνεται αναφορά στις θεωρίες μάθησης σε συνδυασμό της εισαγωγής της πληροφορικής σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, γίνεται αναφορά στους σκοπούς και στους στόχους της κάθε θεωρίας, στους κυριότερους εκπροσώπους τους και στις μεθόδους που χρησιμοποιούν. Σκοπός της εργασίας είναι να αναδειχθεί η σημασία της διδασκαλίας της πληροφορικής σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης συνοδευόμενη επικουρικά από το κατάλληλο λογισμικό, επίσης, να αναδειχθεί η σημασία του λογισμικού ως βοηθητικό εργαλείο στη διδασκαλία μαθημάτων άλλων αντικειμένων. Ακόμη, γίνεται προσπάθεια ανάλυσης του γεγονότος αν οι ΤΠΕ (τεχνολογίες επικοινωνιών πληροφορικής) στην εκπαιδευτική πράξη μπορέσουν να προσφέρουν περισσότερα από ότι τα οπτικοακουστικά μέσα και την εκπαιδευτική τηλεόραση, αν η χρήση των ΤΠΕ δημιουργήσει νέες εκπαιδευτικές καταστάσεις και βοηθήσουν να επιτυγχάνονται οι μαθησιακοί στόχοι, και αν υπάρξει αύξηση της αποδοτικότητας στα εκπαιδευτικά δρώμενα επιφέροντας νέες γνώσεις και συνδέοντας τη διδασκαλία με τη βιωματική μάθηση.