Σενάριο διδασκαλίας κεφαλαίου μαθηματικών Γ’ δημοτικού, βασισμένο στις αρχές του gamification, σε συνδυασμό με WebII εργαλεία
Teaching scenario for a chapter of 3rd grade mathematics, based on gamification principles, combined with WebII tools
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Μαθηματικά ; Σενάριο ; Κινητοποίηση ; Δέσμευση ; Παιχνίδι ; ΜάθησηΠερίληψη
Ο όρος Gamification αναφέρεται στη χρήση και ενσωμάτωση διαφόρων τεχνολογιών, μηχανισμών και χαρακτηριστικών που συναντώνται στο σχεδιασμό των παιχνιδιών, σε διάφορες άλλες δραστηριότητες οι οποίες δεν είναι παιχνίδια.
Η χρήση του gamification συναντάται ήδη σε πολλούς τομείς της καθημερινότητάς μας: Στα ίδια τα παιχνίδια, σε ιστοσελίδες, στη διαφήμιση, στην προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών (marketing) και αλλού. Το gamification μπορεί να βοηθήσει και κατά την εκπαιδευτική διαδικασία και μάλιστα σε όλες τις ηλικίες των μαθητών, ανηλίκων ή ενηλίκων. Σκοπός είναι να συμβάλλει στην κινητοποίηση των συμμετεχόντων ώστε η διαδικασία της μάθησης να γίνει πιο ευχάριστη, ενώ οι μαθησιακοί στόχοι μπορούν να επιτευχθούν ευκολότερα.