Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Διαδικτυακό μάρκετινγκ"
Αποτελέσματα 1-20 από 37
-
E-Tourism : ηλεκτρονικό επιχειρείν στον τουρισμό
(2010-10-13)Η συγκεκριμένη εργασία ασχολείται με τους τρόπους που μπορεί να εξυπηρετήσει το τομέα του τουρισμού το διαδίκτυο και η πληροφορική γενικότερα. Στην Ελλάδα έχουνε γίνει σημαντικές προσπάθειες όσον αφορά το τουρισμό με πιο ... -
Social media marketing
(2012-05-28)Η ταχεία εξέλιξη των Social Media και η συνεχείς αύξηση των χρηστών σε παγκόσμιο επίπεδο, έχουν οδηγήσει στην αύξηση της δύναμης της γνώμης των χρηστών και της επιρροής που ασκούν στις επαφές τους. Η ανάπτυξη του Web 2.0 ... -
Social media marketing : μελέτη περίπτωσης στις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Η διαρκής ανάπτυξη του διαδικτύου τα τελευταία χρόνια έχει επιφέρει σημαντικές αλλαγές σε πολλούς τομείς της κοινωνίας. Η ταχεία εξέλιξη των Social Media και η συνεχείς αύξηση των χρηστών σε παγκόσμιο επίπεδο, διαδραματίζουν ... -
Ανάλυση σχεδιασμός και υλοποίηση ηλεκτρονικού καταστήματος με μοντελοποίηση χρηστών (Συστήματα Σύστασης - Recommender Systems)
(2014-03-14)Οι χρήστες κατά την περιήγησή τους σε διάφορες ιστοσελίδες έρχονται αντιμέτωποι με ένα τεράστιο όγκο δεδομένων που έχει σαν αποτέλεσμα τη δυσκολία στο να εντοπίσουν τις πληροφορίες, τα προϊόντα, τις ειδήσεις, τα βίντεο ... -
Ανάλυση του ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) της Cosmote: στρατηγικές, ανταγωνισμός και τρόποι βελτίωσης
(2012-09-21)Η εργασία αυτή εκπονήθηκε στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού προγράμματος Τεχνοοικονομική Διοίκηση Ψηφιακών Συστημάτων και βασίστηκε σε βιβλιογραφική έρευνα πάνω στο Στρατηγικό Μάνατζμεντ Ψηφιακών Οργανισμών. Στόχος είναι η ... -
Ανάλυση, σχεδιασμός και δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος
(2011-01-21)Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει αναπτυχθεί ραγδαία τα τελευταία χρόνια. Στα πλαίσια της εργασίας αυτής εξετάζεται η ανάπτυξη και οι απαιτήσεις του Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Γίνεται ιδιαίτερη αναφορά και επικέντρωση σε ένα ιδιαίτερο ... -
Αξιολόγηση ηλεκτρονικών B2C καταστημάτων σε περίοδο οικονομικής κρίσης
(2015-05-13)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη της πορείας του Ηλεκτρονικού Εμπορίου υπό το πρίσμα των Ηλεκτρονικών Καταστημάτων, δεδομένης της τεράστιας οικονομικής κρίσης που έχει ξεσπάσει στην ευρύτερη περιοχή ... -
Διαδικτυακή διαφήμιση: η επίδραση των νέων τεχνολογιών στα διαφημιστικά μέσα του μάρκετινγκ
(2014-01-28)Η παρούσα διπλωματική εργασία αποσκοπεί αρχικά στην αναφορά της διαφήμισης στο διαδίκτυο, στην επίδραση των νέων τεχνολογιών στα διαφημιστικά μέσα του μάρκετινγκ και δεύτερον στην εξαγωγή συμπερασμάτων για τη χρήση αυτής ... -
Διαδικτυακό μάρκετινγκ : αποτελεσματικότητα της διαδικτυακής διαφήμισης στο καταναλωτικό κοινό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-10)Αυτή η διπλωματική εργασία αρχικά αναφέρεται στο θεωρητικό κομμάτι του διαδικτυακού μάρκετινγκ και της διαδικτυακής διαφήμισης. Περιλαμβάνει δηλαδή μια σύντομη αναφορά στο διαδίκτυο, στα εργαλεία του διαδικτύου καθώς και ... -
Διεθνείς τουριστικοί δικτυακοί τόποι
(2005-01-01)Αντικείμενο της παρούσας μελέτης είναι η συγκριτική παρουσίαση των στοιχείων των δικτυακών τόπων της Ελλάδας, της Ισπανίας και της Γαλλίας. Τελικός αντικειμενικός σκοπός είναι η παρατήρηση του βαθμού εφαρμογής των κανόνων ... -
Διεπιχειρησιακά συστήματα ηλεκτρονικού επιχειρείν με χρήση υπηρεσιών διαδικτύου
(2009-09-14)Η παρούσα διατριβή έχει ως αντικείμενο την διερεύνηση του βαθμού χρήσης, ή της αντίληψης που αφορά την χρήση των Διεπιχειρησιακών Συστημάτων (ΔΠΣ). Τα ΔΠΣ είναι μία κατηγορία Πληροφοριακών Συστημάτων που έλαβε ιδιαίτερη ... -
Έρευνα για την αξιοποίηση του YouTube στο ηλεκτρονικό μάρκετινγκ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Στην παρούσα διπλωματική εργασία ερευνάται η συμπεριφορά των χρηστών στο YouTube και η δυνατότητα εκμετάλλευσης του χώρου για τις εταιρίες που θέλουν να προωθήσουν τα προϊόντα ή της υπηρεσίες τους. Η παρούσα διπλωματική ... -
Έρευνα για το διαδικτυακό μάρκετινγκ στις σύγχρονες επιχειρήσεις
(2014-01-28)Στις σημερινές συνθήκες ανταγωνισμού των επιχειρήσεων και της εδραίωσης της πληροφοριακής και επικοινωνιακής τεχνολογίας (ICT) στη ζωή μας, η χρήση του διαδικτύου αποτελεί αναγκαίο εργαλείο. Η αναγκαιότητα που γεννά η εποχή ... -
Επιχειρηματικά μοντέλα για εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης
(2011-06-16)Στο πλαίσιο της εργασίας μελετάται η επίδραση του φαινομένου Web 2.0 στο σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο. Η εξέλιξη του παγκόσμιου ιστού επέφερε σημαντικές και ριζικές αλλαγές στις επιχειρήσεις και αποτέλεσε το έναυσμα για ... -
Εφαρμογή συστήματος ηλεκτρονικού επιχειρείν Β2Β (Business to business) σε ελληνική φαρμακευτική επιχείρηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)Κάθε επιχείρηση είναι αναγκαίο να κάνει μελέτη πριν πάρει οποιαδήποτε απόφαση για αλλαγή του τρόπου δραστηριοποίησης και ανάπτυξης, προκειμένου να διαπιστώσει το αποτέλεσμα μιας αλλαγής αλλά και τον τρόπο που θα το κάνει, ... -
Η αποτελεσματικότητα της διαδικτυακής & mobile διαφήμισης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η έκρηξη της τεχνολογίας τα τελευταία χρόνια οδήγησε σε αλλαγές σε διάφορους τομείς και ιδιαίτερα σε αυτόν της διαφήμισης. Πλέον, οι επιχειρήσεις μπορούν να προσεγγίσουν τους πελάτες τους χρησιμοποιώντας πλειάδα εργαλείων ... -
Η επίδραση των online μέσων στον κλάδο της διαφήμισης: έμφαση στα social media
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2012-09-26)Μέσα από τις δύσκολες οικονομικές συγκυρίες, ο διαφημιστικός κλάδος στην Ελλάδα βρίσκεται αντιμέτωπος με ριζικές αλλαγές. Από την μία πλευρά, παρουσιάζεται διαρκής μείωση στο διαφημιστικό κονδύλι για την προβολή και προώθηση ... -
Η σημαντικότητα του διαδικτύου στην προώθηση των πωλήσεων μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης
(2010-03-03)Σκοπός αυτής της έρευνας, είναι να καταδειχτούν οι νέοι τύποι τεχνολογίας που είναι πλέον διαθέσιμοι κι ολοένα και περισσότερο διαδίδονται στους τουρίστες-καταναλωτές και οι οποίοι δεν υπάρχουν παρά για να διευκολύνουν τη ... -
Η στροφή των επιχειρήσεων στα social media και η δύναμή τους στα πλαίσια της οικονομικής κρίσης
(2013-03-19)Τα κοινωνικά δίκτυα και αντίστοιχα τα κοινωνικά μέσα (social media) μέσω των οποίων λειτουργούν, έχουν παρουσιάσει μια ραγδαία ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια. Έτσι, ένας σημαντικός τομέας, στον οποίο διαδραματίζουν το τελευταίο ... -
Η στροφή των επιχειρήσεων στο διαδικτυακό μάρκετινγκ και η δύναμη του στα πλαίσια της οικονομικής κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-07)Η παρούσα εργασία έχει θέμα «Η στροφή των επιχειρήσεων στο διαδικτυακό μάρκετινγκ και η δύναμη του στα πλαίσια της οικονομικής κρίσης» και αποτελείται από τέσσερα κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται το διαδικτυακό ...