Διεθνείς τουριστικοί δικτυακοί τόποι
Master Thesis
Συγγραφέας
Ζουμπεράκη, Μαρία Ε.
Ημερομηνία
2005-01-01Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Ιστοσελίδες (Web sites) ; Διαδικτυακό μάρκετινγκ ; ΤουρισμόςΠερίληψη
Αντικείμενο της παρούσας μελέτης είναι η συγκριτική παρουσίαση των στοιχείων των δικτυακών τόπων της Ελλάδας, της Ισπανίας και της Γαλλίας. Τελικός αντικειμενικός σκοπός είναι η παρατήρηση του βαθμού εφαρμογής των κανόνων δημιουργίας δικτυακών τόπων, αρχικά στο site της Ελλάδας και έπειτα στα αντίστοιχα των άλλων δύο χωρών. Το πρώτο βήμα, από το οποίο ξεκίνησε η μελέτη, ήταν ο καθορισμός του πλαισίου, βάσει του οποίου γίνεται η κατασκευή των δικτυακών τόπων. Χρησιμοποιώντας αρχικά τον συνοπτικό Οδηγό Κατασκευής 3Μ, και στη συνέχεια παρουσιάζοντας αναλυτικά τα βήματα Δόμηση Αρχείου, Σχεδιασμός Ιστοσελίδων και Κατασκευή Ιστοσελίδων, ήταν δυνατή η απαρίθμηση μίας σειράς κανονισμών, οι οποίοι κατά την εφαρμογή τους εξασφαλίζουν ένα λειτουργικό και εντυπωσιακό web site. Σε δεύτερο επίπεδο, οφείλαμε να καθορίσουμε το πεδίο, στο οποίο θα εφαρμόζαμε το θεωρητικό πλαίσιο κατασκευής sites. Λόγω του ότι το ελληνικό site αποτελεί βασικό σημείο της έρευνας, έπρεπε να γίνει χρήση κάποιου κριτηρίου, ώστε τελικά να είναι δυνατή η επιλογή των sites δύο ακόμη χωρών. Προκειμένου να γίνει η εν λόγω επιλογή, έγινε χρήση των τουριστικών στατιστικών στοιχείων του World Tourism Organization, από όπου επελέχθηκαν οι δύο χώρες με τα υψηλότερα έσοδα από την προσέλευση τουριστών κατά το έτος 2002, η Γαλλία και η Ισπανία. Έχοντας λοιπόν καθορίσει τους προς έρευνα δικτυακούς τόπους, προβήκαμε στην καταγραφή των στοιχείων που εξέθετε ο καθένας, με τη βοήθεια της μεθόδου της παρατήρησης.