Έρευνα για το διαδικτυακό μάρκετινγκ στις σύγχρονες επιχειρήσεις
Master Thesis
Συγγραφέας
Σαμαρτζόπουλος, Νικόλαος Λ.
Ημερομηνία
2014-01-28Επιβλέπων
Κουρεμένος, ΑθανάσιοςΠροβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Διαδικτυακό μάρκετινγκ ; Internet advertising ; Ανταγωνισμός επιχειρήσεων ; Επιχειρήσεις -- ΠληροφορικήΠερίληψη
Στις σημερινές συνθήκες ανταγωνισμού των επιχειρήσεων και της εδραίωσης της πληροφοριακής και επικοινωνιακής τεχνολογίας (ICT) στη ζωή μας, η χρήση του διαδικτύου αποτελεί αναγκαίο εργαλείο. Η αναγκαιότητα που γεννά η εποχή του διαδικτύου έχει γίνει πλέον απόλυτα κατανοητή από το σύνολο του επιχειρηματικού κόσμου, καθώς όλο και περισσότεροι καταναλωτές στρέφονται στο διαδίκτυο για να ενημερωθούν, να ψυχαγωγηθούν και να αγοράσουν υπηρεσίες και προϊόντα. Το διαδίκτυο αποτελεί πλέον ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον, το οποίο παρέχει τεράστια οφέλη για κάθε επιχείρηση. Οι σύγχρονές επιχειρήσεις έχουν βρει νέους τρόπους για να επιτύχουν τους στόχους του μάρκετινγκ μέσω της χρήσης των εργαλείων και των χαρακτηριστικών του διαδικτύου. Το Διαδικτυακό Μάρκετινγκ, γνωστό και στην ξένη βιβλιογραφία ως web marketing, online marketing, digital marketing ή internet marketing/ e-marketing, είναι ένας ευρύς όρος, που εσωκλείει ενέργειες προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών μέσω του διαδικτύου. Το θέμα της πτυχιακής εργασίας είναι η περιγραφή των τεχνικών του Διαδικτυακού Μάρκετινγκ, καθώς και η παρουσίαση της παρούσας χρήσης του ως εργαλείο του μάρκετινγκ από τις σύγχρονες ελληνικές επιχειρήσεις.