Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Στρατηγικός σχεδιασμός"
Αποτελέσματα 134-153 από 396
-
Η ηλεκτρονική τραπεζική ως βάση θεμελίωσης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-12)Η ηλεκτρονική τραπεζική συνίσταται από δύο διαστάσεις, οι οποίες θα αναλυθούν στην παρούσα εργασία. Η διάσταση της ηλεκτρονικής υπονοεί τις τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνίας, οι οποίες έχουν καθορίσει την οικονομία ... -
Η θεωρία του συνανταγωνισμού και οι εφαρμογές του στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας
(2007-12-21)Η παρούσα εργασία επικεντρώνεται στη μελέτη της θεωρίας του συνανταγωνισμού, μιας νέας επιχειρηματικής στρατηγικής, που βασίζεται στη ταυτόχρονη δημιουργία σχέσεων συνεργασίας και ανταγωνισμού μεταξύ των επιχειρήσεων. ... -
Η καινοτομία της εταιρικής διακυβέρνησης : μελέτη της δομής του διοικητικού συμβουλίου εταιρειών σε σχέση με την απόδοσή τους
(2011-06-09)Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση της σχέσης μεταξύ της δομής του διοικητικού συμβουλίου και της απόδοσης μιας επιχείρησης. Συγκεκριμένα, στη διάρθρωση εξετάζεται η αναλογία των ανεξάρτητων μη εκτελεστικών ... -
Η καινοτομία ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στον τομέα των μεταφορών - logistics
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Στην παρούσα εργασία επιχειρείται η παρουσίαση της καινοτομίας, ως έννοιας αλλά και ως επιλογής των επιχειρήσεων στον τομέα των μεταφορών, προκειμένου να μετατρέψουν τα πλεονεκτήματα που τις χαρακτηρίζουν σε ανταγωνιστικά ... -
Η λήψη στρατηγικών αποφάσεων για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του νέου ανταγωνιστικού περιβάλλοντος στον τομέα των τηλεπικοινωνιών : η περίπτωση της επιχείρησης Γερμανός ως μέλος του ομίλου Cosmote - ΟΤΕ - Deutsche Telekom
(2011-10-21)Η μακρόχρονη και επιτυχημένη πορεία στον τομέα της τεχνολογίας τοποθετεί την εταιρεία Γερμανός σε ηγετική θέση στην ελληνική και διεθνή επιχειρηματική σκηνή. Αποστολή της είναι αφενός η διατήρηση αυτής της θέσης αφετέρου ... -
Η μέθοδος της κοστολόγησης ανά δραστηριότητα. Μελέτη περίπτωσης παραγωγικής μονάδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-09)Ο ολοένα αυξανόμενος ανταγωνισμός μεταξύ των επιχειρήσεων επιβάλλει την όσο το δυνατό καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών, που συνεπάγεται καλύτερα, ποιοτικότερα και όσο το δυνατόν πιο κοντά στις απαιτήσεις των πελατών προϊόντα ... -
Η μεθοδολογία έξι σίγμα υπό τη λιτή προσέγγιση της διοίκησης : τα εργαλεία, οι τεχνικές και η πιστοποίηση του προσωπικού
(2011-12-14)Ο αντικειμενικός σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση εννοιολογικών και πρακτικών παρατηρήσεων αναφορικά με τα εργαλεία και τις τεχνικές της μεθοδολογίας του έξι σίγμα στα πλαίσια της λιτής προσέγγισης διοίκησης ... -
Η παρακίνηση του ανθρωπίνου δυναμικού ως εργαλείο στη διοίκηση αλλαγών στις σύγχρονες επιχειρήσεις: μελέτη περίπτωσης ΕΛΑΪΣ UNILEVER HELLAS
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-07)Εντός του σύγχρονου παγκοσμιοποιημένου περιβάλλοντος, οργανισμοί και επιχειρήσεις βρίσκονται σε συνεχή αναζήτηση δυνητικών περιοχών ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Στην βάση του ότι ο ανταγωνισμός πλέον είναι παγκόσμιος και ... -
Η σημαντικότητα του στρατηγικού μάνατζμεντ: μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-03-19) -
Η σταθμισμένη κάρτα στοχοζυγίου (Balanced Scorecard) και η συμβολή της στην ανάπτυξη της στρατηγικής της επιχείρησης
(2007-02-02)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να καταδείξει τη σηµασία του µοντέλου της Σταθµισµένης Κάρτας Στοχοζυγίου (Balanced Scorecard) στη λειτουργία της σύγχρονης επιχείρησης, στην αποτελεσµατική παρακολούθηση της πορείας της ... -
Η στρατηγική των πολυεθνικών ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
(2009-11-27)Στην παρούσα εργασία έγινε μια προσπάθεια να αποτυπωθούν οι στρατηγικές των πολυεθνικών ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Συγκεκριμένα, δεδομένου ότι η πολυεθνική επιχείρηση δρα σε ένα περιβάλλον πολύπλοκο και ο απώτερος σκοπός ... -
Η στρατηγική ανάπτυξη ενός οργανισμού κοινωνικού ενδιαφέροντος μέσω καινοτόμων δραστηριοτήτων
(2013-06-04)Στην παρούσα εργασία, έγινε μία προσπάθεια να διερευνηθεί το περιβάλλον μέσα στο οποίο δραστηριοποιείται μία επιχείρηση και κατά πόσο μπορεί να επηρεάσει την πορεία της. Η διερεύνηση αυτή πραγματοποιήθηκε μέσα από την ... -
Η στρατηγική διοίκησης ολικής ποιότητας σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.
(2002-12-01)Στην εργασία αυτή γίνεται ανάλυση της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας ως μορφή στρατηγικής – εφαρμογή της σε Ελληνικές Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και αποτελεσματικότητα ως προς τους λόγους εφαρμογής – Δημιουργία προτύπου για ... -
Η στρατηγική μιας ναυτιλιακής εταιρίας βασισμένη στη διακύμανση των ναυτιλιακών αγορών κατά την χρονική περίοδο 2001-2013
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης την στρατηγική μιας ναυτιλιακής εταιρίας βασισμένη στη διακύμανση των ναυλαγορών κατά τη χρονική περίοδο 2001-2013. Ειδικότερα δίνεται μεγάλη έμφαση στη πορεία των ... -
Η στρατηγική προσέγγιση της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού και η επίδρασή της στην οργανωσιακή επίδοση - ο ρόλος της εταιρικής κουλτούρας
(2014-11-28)Η παρούσα εργασία εστιάζει στον καθοριστικό ρόλο που διαδραματίζει το ανθρώπινο δυναμικό στη διαμόρφωση διατηρήσιμου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος κυρίως λόγω των ιδιαίτερων άυλων χαρακτηριστικών του (γνώσεις, δεξιότητες ... -
Η στρατηγική στον κλάδο νέων τεχνολογιών στην Ελλάδα: θεωρία στρατηγικής. Ανάπτυξη θεωρίας στρατηγικής και διαχρονική εξέλιξή της μέχρι σήμερα. Ανάλυση ερωτηματολογίου στρατηγικής από επιχειρήσεις νέας τεχνολογίας που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα.
(2003-12-01)Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στην παρουσίαση γενικών θεωρήσεων της Στρατηγικής Διοίκησης καθώς και στην παρουσίαση των αποτελεσμάτων μιας έρευνας ερωτηματολογιού, σχετικά με τη στρατηγική, η οποία αναφέρεται στον κλάδο των ... -
Η στρατηγική της Imperial Tobacco Hellas και η διαμόρφωση του μίγματος προβολής της με τα νέα δεδομένα απαγόρευσης της προώθησης και διαφήμισης των καπνικών προϊόντων
(2012-04-04)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετηθεί τόσο σε βιβλιογραφικό όσο και σε εταιρικό επίπεδο ο κλάδος της καπνοβιομηχανίας καθώς επίσης και η στρατηγική και το μίγμα προβολής της Imperial Tobacco Hellas, μίας από τις ... -
Η στρατηγική της διοίκησης ανθρώπινων πόρων : ο ρόλος της εκπαίδευσης στις επιχειρήσεις
(2008-07-16)Κατά τις τελευταίες δεκαετίες οι επιχειρήσεις καλούνται να αντιμετωπίσουν πάσης φύσεως ζητήματα και προκλήσεις, όπως αυτές ανακύπτουν από το σύγχρονο επιχειρηματικό και επιχειρησιακό περιβάλλον στην χώρα μας - αλλά και ... -
Η στρατηγική της έμμεσης προσεγγίσεως στο σύγχρονο επιχειρησιακό περιβάλλον
(2007-06-22)Σκοπός αυτής της εργασίας είναι να βρεθούν τα κοινά στοιχεία της στρατηγικής στους τρεις τομείς, στρατιωτικό, πολιτικό και οικονομικό έχοντας ως γνώμονα την στρατιωτική στρατηγική και ειδικότερα την στρατηγική της έμμεσης ... -
Η στρατηγική της εταιρείας παροχής φυσικού αερίου Αττικής και η προσαρμογή του μάρκετινγκ σε αυτή
(2010-06-21)Η μελέτη αυτή διαπραγματεύεται τα στοιχεία εκείνα τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την διαμόρφωση της στρατηγικής της Εταιρείας Παροχής Αερίου Αττικής (ΕΠΑ Αττικής). Στη συνέχεια αφού αναλυθούν όλες οι “δυνάμεις” ...