Browsing by Subject / Keyword "Εικονική πραγματικότητα"
Now showing items 8-27 of 46
-
Βέλτιστες πρακτικές ανάπτυξης και χρήσης εκπαιδευτικών πόρων σε εικονικό ψηφιακό κόσμο μάθησης
(2012-09-25)Η παρούσα μελέτη αφορά την κατασκευή οδηγού βέλτιστων πρακτικών ανάπτυξης και χρήσης Εκπαιδευτικών πόρων και στον εικονικό ψηφιακό κόσμο του Second Life. Μεγάλοι εκπαιδευτικοί οργανισμοί προσανατολίζονται τα τελευταία ... -
Δημιουργία εικονικού μοντέλου ναυπηγείου χρησιμοποιώντας την γλώσσα προγραμματισμού και δημιουργίας εικονικής πραγματικότητας (VRML)
(2012-03-20)Στις μέρες μας, οι υπολογιστές αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της ζωής των ανθρώπων. Αρχικά εφευρέθηκαν για την εκτέλεση απλών υπολογισμών, όπως η πρόσθεση και η αφαίρεση. Σήμερα, επιλύουν εξαιρετικά περίπλοκους υπολογισμούς ... -
Δημιουργία εκπαιδευτικού περιβάλλοντος στο "Second Life"
(2011-06-16)Οι εφαρμογές που σχετίζονται με τους Εικονικούς Κόσμους αναπτύσσονται για περισσότερο από μία 20ετια. Η ευρεία αποδοχή των διαδικτυακών παιχνιδιών και των υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης οδήγησε στην περαιτέρω ανάπτυξη μία ... -
Δημιουργία τεχνητής ζωής (Artificial Life) σε ευφυή εικονικά περιβάλλοντα
(2011-09-26)Το θέμα με το οποίο ασχολείται η συγκεκριμένη μεταπτυχιακή διατριβή, είναι η υλοποίηση πολυ-πρακτορικού συστήματος σε τρισδιάστατο περιβάλλον κάνοντας χρήση της γλώσσας C++ σε περιβάλλον Visual C++ καθώς και του Matlab, ... -
Δημιουργία τρισδιάστατου ηλεκτρονικού παιχνιδιού στρατηγικής
(2010-05-19)Intelligent virtual environments become more and more clever and visually impressive. This also applies to one of their applications, computer games. They are a significant sector that constantly boosts the development of ... -
Εικονική πραγματικότητα και διαδίκτυο : εφαρμογή τρισδιάστατου γυμναστηρίου ενσωματωμένη σε ιστοσελίδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-07)Η εικονική πραγματικότητα με απλά λόγια είναι η εξομοίωση ενός πραγματικού ή φανταστικού περιβάλλοντος το οποίο μπορεί να βιώσει ο χρήστης στις τρείς διαστάσεις του πλάτους του ύψους και του βάθους. Η εικονική πραγματικότητα ... -
Εικονική πραγματικότητα στην εκπαίδευση : προτάσεις διδασκαλίας που βρίσκουν εφαρμογή σε μια σχολική κοινότητα πρακτικής και χρησιμοποιούν ως εικονικό περιβάλλον μάθησης, το Second Life
(2011-06-16)Στη συγκεκριμένη εργασία αναπτύσσεται ο κύκλος ζωής μιας εκπαιδευτικής κοινότητας πρακτικής, και σχεδιάζονται αναλυτικά, όλες οι υποστηρικτικές δραστηριότητες που προκύπτουν για τα μέλη της. Καταγράφονται επίσης οι ... -
Εικονικό εργαστήριο χημείας για διαδραστικό πίνακα
(2014-06-27)Στο πλαίσιο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αναπτύχθηκε ένα εικονικό εργαστήριο χημείας για χρήση σε διαδραστικούς πίνακες πολλαπλής αφής. Το εικονικό εργαστήριο απευθύνετε σε μαθητές του Γυμνασίου και των πρώτων τάξεων ... -
Εκπαιδευτικές εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Στην παρούσα μεταπτυχιακή μελέτη ερευνήθηκαν οι εκπαιδευτικές εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας. Εκπαιδευτικές εφαρμογές, ορίζονται οι εφαρμογές οι οποίες υλοποιούνται με σκοπό να μεταδώσουν γνώση για οποιοδήποτε θέμα, ... -
Εκπαιδευτική εφαρμογή σε 3D εικονικό περιβάλλον : διδασκαλία της διδακτικής τεχνικής "παιχνίδι ρόλων" σε εκπαιδευτικούς στο Second Life
(2010-01-21)Η παρούσα μελέτη, στηριζόμενη σε ένα οιονεί πειραματικό ερευνητικό σχέδιο, λαμβάνοντας υπόψη ότι η μαθησιακή εμπλοκή των εκπαιδευτικών είναι σημαντικός δείκτης επιτυχίας, επιχειρεί να διερευνήσει την επίδραση που έχει σε ... -
Επαυξημένη, εικονική και μικτή πραγματικότητα για την πολιτιστική κληρονομιά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-05)Μια προσέγγιση πολυμέσων στη διάδοση, την επικοινωνία και την εκμετάλλευση της Πολιτιστικής Κληρονομιάς (CH) είναι μια καθιερωμένη τάση παγκοσμίως. Αρκετές μελέτες δείχνουν ότι η χρήση νέων και συνδυασμένων μέσων βελτιώνει ... -
Επικοινωνία ευφυών πρακτόρων σε εικονικά περιβάλλοντα με χρήση φυσικής γλώσσας που μετατρέπεται σε ομιλία
(2011-08-29)Τα εικονικά περιβάλλοντα και οι ευφυείς πράκτορες που ενεργούν μέσα σε αυτά είναι ένας τομέας ο οποίος μπορεί να έχει πάρα πολλές εφαρμογές. Στα γνωσιακά χαρακτηριστικά των ευφυών πρακτόρων συγκαταλέγεται η ικανότητά τους ... -
Ευφυείς πράκτορες με συναισθήματα: υλοποίηση μηχανισμού με βάση το μοντέλο ALMA στην πλατφόρμα REVE Worlds
(2014-03-26)Η παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρεί τη δημιουργία ευφυών εικονικών πρακτόρων με συναισθηματική συμπεριφορά. Η ενσωμάτωση συναισθημάτων σε εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας είναι απαραίτητη εάν επιθυμείται προσομοίωση ... -
Ευφυείς πράκτορες σε εικονικά περιβάλλοντα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2003)Τα εικονικά περιβάλλοντα είναι μια διαρκώς αναπτυσσόμενη περιοχή με πολλές και ενδιαφέρουσες εφαρμογές σε διάφορους τομείς, όπως η εκπαίδευση, η διασκέδαση και η προσομοίωση. Ένα σημαντικό τμήμα των εικονικών περιβαλλόντων ... -
Ευφυής εικονικός πράκτορας με δυνατότητα ομιλίας με βάση την αναπαράσταση REVE
(2011-09-26)Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η παρουσίαση και η δράση εικονικών πρακτόρων με ευφυή συμπεριφορά μέσα σε ένα ολοκληρωμένο και δυναμικό εικονικό κόσμο. Ένας εικονικός πράκτορας είναι η αναπαράσταση μιας ενσώματης οντότητας ... -
Εφαρμογές της πληροφορικής στη βιομηχανία των ρούχων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-02-28)Πρωταρχικός στόχος των ενδυμάτων αποτελεί η προστασία των ανθρώπων από τις καιρικές συνθήκες, για αυτό και η εξέλιξη τους ξεκινάει από τους Νεάντερταλ και συνεχίζει έως και σήμερα. Η μαζική παραγωγή ρούχων ξεκίνησε μετά ... -
Εφαρμογή Reve World Designer - Επιλογή τρισδιάστατου αντικειμένου για τη σύνθεση εικονικών κόσμων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής διατριβής ήταν η συμβολή στην ανάπτυξη ενός γραφικού περιβάλλοντος, μιας εφαρμογής, με στόχο την επεξεργασία και επιλογή κατάλληλων τρισδιάστατων αντικειμένων για την σύνθεση εικονικών ... -
Η αξιοποίηση του game-based learning, των τεχνολογιών virtual και augmented reality και άλλων ΤΠΕ στη διδασκαλία φιλολογικών μαθημάτων : η οπτική των εκπαιδευτικών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-06)Στις μέρες μας είναι αναντίρρητο το γεγονός ότι οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) έχουν εισβάλει σε όλους τους τομείς του ανθρώπινου βίου. Ένας από αυτούς είναι η εκπαίδευση. Στην παρούσα διπλωματική ... -
Η επίδραση της εικονικής πραγματικότητας στον μεσιτικό κλάδο : μελέτη περίπτωσης για την ελληνική μεσιτεία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-07)Η εν λόγω διπλωματική εργασία αφορά στη διερεύνηση των επιπτώσεων της εργαλειοποίησης της Εικονικής Πραγματικότητας στην ελληνική μεσιτεία για βελτιστοποίηση του τρόπου παρουσίασης ακινήτων. Προσεγγίζεται η θετική και η ... -
Η μετάβαση του σχολείου σε ένα νέο «ανοικτό» περιβάλλον εργασίας υιοθετώντας τεχνολογικές καινοτομίες στη δια ζώσης διδασκαλία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-01)Στην ψηφιακή εποχή που διανύουμε όλες οι εκπαιδευτικές μονάδες παγκοσμίως προσπαθούν να αναπτύξουν νέες μεθόδους μάθησης με τη χρήση διαφόρων ψηφιακών τεχνολογιών, η αξιοποίηση των οποίων στην εκπαιδευτική διαδικασία ...