Browsing by Subject / Keyword "Εικονική πραγματικότητα"
Now showing items 25-44 of 46
-
Η αξιοποίηση του game-based learning, των τεχνολογιών virtual και augmented reality και άλλων ΤΠΕ στη διδασκαλία φιλολογικών μαθημάτων : η οπτική των εκπαιδευτικών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-06)Στις μέρες μας είναι αναντίρρητο το γεγονός ότι οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) έχουν εισβάλει σε όλους τους τομείς του ανθρώπινου βίου. Ένας από αυτούς είναι η εκπαίδευση. Στην παρούσα διπλωματική ... -
Η επίδραση της εικονικής πραγματικότητας στον μεσιτικό κλάδο : μελέτη περίπτωσης για την ελληνική μεσιτεία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-07)Η εν λόγω διπλωματική εργασία αφορά στη διερεύνηση των επιπτώσεων της εργαλειοποίησης της Εικονικής Πραγματικότητας στην ελληνική μεσιτεία για βελτιστοποίηση του τρόπου παρουσίασης ακινήτων. Προσεγγίζεται η θετική και η ... -
Η μετάβαση του σχολείου σε ένα νέο «ανοικτό» περιβάλλον εργασίας υιοθετώντας τεχνολογικές καινοτομίες στη δια ζώσης διδασκαλία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-01)Στην ψηφιακή εποχή που διανύουμε όλες οι εκπαιδευτικές μονάδες παγκοσμίως προσπαθούν να αναπτύξουν νέες μεθόδους μάθησης με τη χρήση διαφόρων ψηφιακών τεχνολογιών, η αξιοποίηση των οποίων στην εκπαιδευτική διαδικασία ... -
Η στρατιωτική επανάσταση του 21ου αιώνα : ο πόλεμος στην εποχή της "εικονικοποίησης"
(2009-01-22)Η παρούσα εργασία στόχο έχει να παρουσιάσει τις αλλαγές στον τρόπο που οι κοινωνίες κάθε εποχής διεξήγαγαν τους πολέμους τους, οι οποίες ήταν άρρηκτα συνδεδεμένες με τις ευρύτερες αλλαγές στο εσωτερικό των κοινωνιών. ... -
Η ψηφιακή αναπαράσταση αρχαιολογικών χώρων : η περίπτωση του Αγίου Χριστοφόρου στο κάστρο του Μυστρά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή παρουσιάζεται η ψηφιακή αναπαράσταση αρχαιολογικών χώρων, και ειδικότερα η δημιουργία του τρισδιάστατου μοντέλου του παρεκκλησίου του Αγίου Χριστοφόρου στο κάστρο του Μυστρά και η ένταξη ... -
Νέες τεχνολογίες στον τουρισμό - Εφαρμογές virtual reality
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Η παρούσα μελέτη αποτελεί συλλογή στοιχείων, ανάλυση και επισκόπηση της εικόνας της τουριστικής βιομηχανίας, όπως αυτή διαμορφώνεται με την ενσωμάτωση των τεχνολογιών εικονικής πραγματικότητας και τεχνητής νοημοσύνης. Στη ... -
Νομική & κοινωνική προσέγγιση της παραστατικής τέχνης του χορού στο αναλογικό και ψηφιακό περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-05)Στην παρούσα εργασία επιχειρείται, μέσω νομικής και κοινωνικής προσέγγισης, η μελέτη της παραστατικής τέχνης του χορού, τόσο σε αναλογικό όσο και σε ψηφιακό περιβάλλον. Αρχικά, ο χορός περιγράφεται ως μορφή παραστατικής ... -
Ο αρχαίος λιμένας της Κολώνας στην Αίγινα. Τρισδιάστατη απεικόνιση και εικονική ξενάγηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)Ο αρχαίος λιμένας της Αίγινας, που χρονολογείται την Αρχαϊκή Εποχή (6ος αιώνας π.Χ.) αποτελεί ένα μοναδικό μνημείο υψίστης σημασίας. Η ανάγκη προστασίας, συντήρησης και ανάδειξης είναι μεγάλη, καθώς ο αρχαιολογικός αυτός ... -
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός στα δημόσια νοσοκομεία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-11)Ο παλμός του ψηφιακού μετασχηματισμού μεγαλώνει με το καιρό και πολλές επιχειρήσεις κάνουν άλματα στα χωράφια της ψηφιακής εποχής. Αν και η Ελλάδα βρίσκεται ακόμα σε χαμηλά επίπεδα όλο και περισσότερες επιχειρήσεις προσπαθούν ... -
Οπτικοποίηση γεωμετρικών σχημάτων σε εικονικό περιβάλλον : προϋποθέσεις, τεχνικές, εργαλεία
(2011-09-29)Η παρούσα διατριβή έχει ως σκοπό να περιγράψει τις παραμέτρους τις οποίες οφείλει να γνωρίζει όποιος δημιουργεί εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας πραγματικού χρόνου, ώστε το αποτέλεσμα να είναι ασφαλές και χρήσιμο για ... -
Παιχνίδι δράσεως εικονικών πρακτόρων στην πλατφόρμα REVE
(2012-07-23)Τα ευφυή εικονικά περιβάλλοντα είναι ένα νέο σχετικά επιστημονικό πεδίο, το οποίο συνδυάζει αρχές ανάπτυξης τρισδιάστατων γραφικών, τεχνητής νοημοσύνης και ευφυών πρακτόρων, αντιμετωπίζοντας ένα πλήθος προβλημάτων αναπαράστασης ... -
Παραγωγή συμπεριφοράς πρακτόρων με τη χρήση του μηχανισμού επιλογής ενέργειας POSH
(2012-06-08)Σκοπός αυτής της εργασίας είναι η παραγωγή συμπεριφοράς ενός ευφυούς εικονικού πράκτορα με τη χρήση του μηχανισμού επιλογής ενέργειας POSH στο περιβάλλον του Unreal Tournament 2004. Ένας ευφυής εικονικός πράκτορας είναι η ... -
Πλατφόρμα παιχνιδιών κινητικής αποκατάστασης(rehabilitation game platform) με την χρήση του Unity 3D σε συνεργασία με το Kinect της Microsoft (C# , .Net framework)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10-08)Δημιουργία πλατφόρμας παιχνιδιών κινητικής αποκατάστασης με τη χρήση του Unity 3D σε συνεργασία με το Kinect της Microsoft . Ενδεικτικές κατηγορίες παιχνιδιών. Onderste extremiteiten - Rug - Dynamische Balans - Bovenste ... -
Πολυμεσικές εκθέσεις και η εξέλιξη της μουσειακής εμπειρίας : μια νέα προοπτική στην εκπαίδευση και την αλληλεπίδραση με το κοινό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-12)Η σύγχρονη μουσειακή εμπειρία αναδιαμορφώνεται με την εισαγωγή πολυμεσικών εκθέσεων, οι οποίες συνδυάζουν τεχνολογίες όπως προβολές, ήχο και διαδραστικά στοιχεία. Αυτές οι εκθέσεις προάγουν μια πολυαισθητηριακή προσέγγιση, ... -
Σύγχρονες ψηφιακές τεχνολογίες στην υπηρεσία του management και η χρηματοοικονομική αξιολόγηση της επένδυσης της εταιρίας. Η περίπτωση νεοσύστατης εταιρίας παροχής ψηφιακών υπηρεσιών στον τομέα της υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-06)Στο σύγχρονο ψηφιακό πολιτισμό εν’όψει του 21ου αιώνα και δεδομένου ότι οι πλέον προηγμένες ψηφιακές τεχνολογίες συνδέονται άμεσα με τις διάφορες υπηρεσίες παροχής ψηφιακών υπηρεσίων, κρίνεται απαραίτητη η παρουσία ... -
Σύστημα δημιουργίας και προβολής τρισδιάστατων σκηνικών για κινητές συσκευές με βάση την γεωγραφική τοποθεσία του χρήστη
(2014-11-18)Η εργασία αφορά την δημιουργία ενός συστήματος δημιουργίας και προβολής τρισδιάστατων σκηνικών για κινητές συσκευές, με βάση την γεωγραφική τοποθεσία του χρήστη. Το σύστημα αποτελείται από τρία υποσυστήματα, το υποσύστημα ... -
Συνθετική κίνηση εικονικών πρακτόρων για το ευφυές εικονικό περιβάλλον REVE Worlds
(2012-05-28)Ο σχεδιασμός και η δημιουργία ενός εικονικού πράκτορα είναι ένα πολυσύνθετο πρόβλημα το οποίο ερευνάται εδώ και χρόνια. Όταν ένας πράκτορας σε ένα εικονικό περιβάλλον έχει ανθρώπινη μορφή, μεγάλο ρόλο στη ρεαλιστική ... -
Σχεδιασμός και αξιολόγηση αρχιτεκτονικής εικονικών επιχειρήσεων με χρήση συστημικών πολυ - μεθοδολογιών και υλοποίηση λογισμικού για τη λειτουργία εικονικής επιχείρησης κατασκευής μηχανισμών ηλεκτρονικών πληρωμών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2006)Η διδακτορική διατριβή αυτή εστιάζεται στη μελέτη διαδικασιών, σχεδιασμού, λειτουργίας και διοίκησης Εικονικών Επιχειρήσεων (EE), αναδεικνύοντας το ρόλο των τελευταίων στην κατασκευή ηλεκτρονικών υπηρεσιών (E-Services). ... -
Σχεδιασμός και μοντελοποίηση εικονικού μουσείου με έμφαση στην αλληλεπίδραση του χρήστη και τη χρήση της εικονικής πραγματικότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-12)Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή, εξετάζεται και παρουσιάζεται μέσω βιβλιογραφικής έρευνας μια εισαγωγή στον κόσμο της εικονικής πραγματικότητας και αναλύεται κατά το μεγαλύτερο μέρος ο ορισμός του εικονικού μουσείου ... -
Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια ως εκπαιδευτικά εργαλεία για την επίτευξη μάθησης : συνεργατικά περιβάλλοντα μάθησης βασισμένα σε ψηφιακά μέσα
(2010-10-01)Τα εικονικά περιβάλλοντα των ηλεκτρονικών παιχνιδιών και γενικότερα η ενασχόληση με ψηφιακά μέσα, αδιαμφισβήτητα προσελκύουν το ενδιαφέρον των νέων στις μέρες μας. Από την άλλη, οι μαθητές στα σχολεία δείχνουν να μην ...