Δημιουργία τεχνητής ζωής (Artificial Life) σε ευφυή εικονικά περιβάλλοντα
Master Thesis
Συγγραφέας
Καχιουτέας, Λούις Σ.
Ημερομηνία
2011-09-26Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Εικονική πραγματικότητα ; Ευφυείς πράκτορες (Λογισμικό υπολογιστών) ; Human-computer interactionΠερίληψη
Το θέμα με το οποίο ασχολείται η συγκεκριμένη μεταπτυχιακή διατριβή, είναι η υλοποίηση πολυ-πρακτορικού συστήματος σε τρισδιάστατο περιβάλλον κάνοντας χρήση της γλώσσας C++ σε περιβάλλον Visual C++ καθώς και του Matlab, για το κομμάτι της τεχνητής νοημοσύνης, που αφορά τη λογική των πρακτόρων. Στο σχεδιαστικό κομμάτι έχει γίνει με την χρήση της OPENGL και του σχεδιαστικού προγράμματος Blender. Για την καλύτερη κατανόηση της υλοποίησης, η μεταπτυχιακή διατριβή έχει χωριστεί σε 5 κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια μικρή ιστορική αναφορά για τα γραφικά των υπολογιστών και την χρήση τους σε διάφορες εφαρμογές. Ακόμα υπάρχει αναφορά σε τεχνικές που εξετάστηκαν αλλά και στους λόγους που δεν χρησιμοποιήθηκαν στην μεταπτυχιακή διατριβή. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναφέρετε στα βασικά στοιχεία της OPENGL καθώς και το πως θα δομείται ένα πρόγραμμα OPENGL. Τέλος γίνεται μια αναφορά στα fractals καθώς και μερικούς βασικούς αλγορίθμους για fractal landscape (τοπίου). Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται μια περιγραφή στο περιβάλλον του Blender και αναλύουμε την δημιουργία ενός τοπίου, την δημιουργία ενός χάρτη υψών (height map) και μια μικρή αναφορά στην δημιουργία των μοντέλων που θα χρησιμοποιήσουμε στην μεταπτυχιακή διατριβή. Στο τέταρτο κάνουμε μια αναφορά για το Matlab, για την δημιουργία νευρωνικών δικτύων και M-File αρχείων και κλείνουμε με τον τρόπο σύνδεσης τους με την Visual C++. Τέλος στο πέμπτο κεφάλαιο γίνεται μια σύνδεση των προηγούμενων κεφαλαίων όπου φαίνεται η τελική μορφή της διατριβής και κλείνουμε με μια αναφορά σε ανοιχτά θέματα και πιθανές βελτιώσεις της συγκεκριμένης μεταπτυχιακής διατριβής.