Browsing by Subject / Keyword "Εικονική πραγματικότητα"
Now showing items 39-46 of 46
-
Σύγχρονες ψηφιακές τεχνολογίες στην υπηρεσία του management και η χρηματοοικονομική αξιολόγηση της επένδυσης της εταιρίας. Η περίπτωση νεοσύστατης εταιρίας παροχής ψηφιακών υπηρεσιών στον τομέα της υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-06)Στο σύγχρονο ψηφιακό πολιτισμό εν’όψει του 21ου αιώνα και δεδομένου ότι οι πλέον προηγμένες ψηφιακές τεχνολογίες συνδέονται άμεσα με τις διάφορες υπηρεσίες παροχής ψηφιακών υπηρεσίων, κρίνεται απαραίτητη η παρουσία ... -
Σύστημα δημιουργίας και προβολής τρισδιάστατων σκηνικών για κινητές συσκευές με βάση την γεωγραφική τοποθεσία του χρήστη
(2014-11-18)Η εργασία αφορά την δημιουργία ενός συστήματος δημιουργίας και προβολής τρισδιάστατων σκηνικών για κινητές συσκευές, με βάση την γεωγραφική τοποθεσία του χρήστη. Το σύστημα αποτελείται από τρία υποσυστήματα, το υποσύστημα ... -
Συνθετική κίνηση εικονικών πρακτόρων για το ευφυές εικονικό περιβάλλον REVE Worlds
(2012-05-28)Ο σχεδιασμός και η δημιουργία ενός εικονικού πράκτορα είναι ένα πολυσύνθετο πρόβλημα το οποίο ερευνάται εδώ και χρόνια. Όταν ένας πράκτορας σε ένα εικονικό περιβάλλον έχει ανθρώπινη μορφή, μεγάλο ρόλο στη ρεαλιστική ... -
Σχεδιασμός και αξιολόγηση αρχιτεκτονικής εικονικών επιχειρήσεων με χρήση συστημικών πολυ - μεθοδολογιών και υλοποίηση λογισμικού για τη λειτουργία εικονικής επιχείρησης κατασκευής μηχανισμών ηλεκτρονικών πληρωμών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2006)Η διδακτορική διατριβή αυτή εστιάζεται στη μελέτη διαδικασιών, σχεδιασμού, λειτουργίας και διοίκησης Εικονικών Επιχειρήσεων (EE), αναδεικνύοντας το ρόλο των τελευταίων στην κατασκευή ηλεκτρονικών υπηρεσιών (E-Services). ... -
Σχεδιασμός και μοντελοποίηση εικονικού μουσείου με έμφαση στην αλληλεπίδραση του χρήστη και τη χρήση της εικονικής πραγματικότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-12)Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή, εξετάζεται και παρουσιάζεται μέσω βιβλιογραφικής έρευνας μια εισαγωγή στον κόσμο της εικονικής πραγματικότητας και αναλύεται κατά το μεγαλύτερο μέρος ο ορισμός του εικονικού μουσείου ... -
Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια ως εκπαιδευτικά εργαλεία για την επίτευξη μάθησης : συνεργατικά περιβάλλοντα μάθησης βασισμένα σε ψηφιακά μέσα
(2010-10-01)Τα εικονικά περιβάλλοντα των ηλεκτρονικών παιχνιδιών και γενικότερα η ενασχόληση με ψηφιακά μέσα, αδιαμφισβήτητα προσελκύουν το ενδιαφέρον των νέων στις μέρες μας. Από την άλλη, οι μαθητές στα σχολεία δείχνουν να μην ... -
Τεχνητή οικονομία σε ένα ευφυές εικονικό περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)Σε αυτήν την μεταπτυχιακή διατριβή δημιουργούμε έναν ευφυή εικονικό κόσμο που δίνει υπόσταση σε μια τεχνητή οικονομία. Ο εικονικός κόσμος κατοικείται από ευφυείς πράκτορες, οι οποίοι προκειμένου να ικανοποιήσουν κάποιες ... -
Ψηφιακή επίσκεψη σε μουσειακούς χώρους μέσω εφαρμογών φορητών συσκευών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-04)Στις μέρες μας, οι τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών (ΤΠΕ) αναπτύσσονται με ραγδαίο τρόπο έτσι ώστε να είναι απαραίτητη η ενσωμάτωση τους στην υλοποίηση όλων των εφαρμογών. Αν και οι άνθρωποι των μικρότερων ηλικιών ...