Browsing by Advisor "Παντουβάκης, Άγγελος"
Now showing items 50-61 of 61
-
Κατηγοριοποίηση και μελέτες περιπτώσεων ναυτικών ατυχημάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-01)Η εν λόγω διπλωµατική εργασία ασχολείται µε την κατηγοριοποίηση και τις µελέτες περιπτώσεων ναυτικών ατυχηµάτων. Αποτελείται από δύο µέρη. Στο πρώτο µέρος ορίζεται το ναυτικό ατύχηµα, χωρίζονται τα ναυτικά ατυχήµατα σε ... -
Μελέτη αποδοτικότητας πλοίου, βελτίωση του σχεδίου πλου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11)Ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η αναζήτηση της καταλληλότερης κλίσης πλεύσης σε ένα στόλο πλοίων μεγάλης διάρκειας ταξιδιών με αποτέλεσμα την εξοικονόμηση καυσίμων και κατ’ επέκταση την μείωση των λειτουργικών ... -
Μελέτη των σχέσεων που αναπτύσσονται μεταξύ ship-owner και shipbroker στο κύκλωμα της ναύλωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-09)Σκοπός της παρούσας ερευνητικής εργασίας είναι η µελέτη του σχεσιακού µάρκετινγκ στην διεπιχειρησιακές σχέσεις (B2B) της ναυτιλιακής βιοµηχανίας. Ο χώρος του ναυτιλιακού µάρκετινγκ βρίσκεται ακόµα σε νηπιακό στάδιο και για ... -
Ο προσανατολισμός μάρκετινγκ ως διαμορφωτικός παράγοντας ποιότητας και πιστότητας σε εταιρικά (B2B) περιβάλλοντα. Εμπειρικά δεδομένα από το χώρο της ποντοπόρου ναυτιλίας και της ξενοδοχειακής τουριστικής βιομηχανίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-02)Το μάρκετινγκ υπηρεσιών σήμερα, αποτελεί αναμφίβολα ένα πεδίο μελέτης με μεγάλο αλλά και συνεχώς αυξανόμενο ενδιαφέρον. Το μάρκετινγκ υπηρεσιών πιο συγκεκριμένα, τις τελευταίες δεκαετίες έχει συγκεντρώσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον ... -
Ο προσδιορισμός του marketing στην αγορά των containerships
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-12)Η γενικευμένη επικράτηση της παγκοσμιοποίησης και ο ραγδαία αυξανόμενος πληθυσμός της Γης οδηγούν σε αυξημένες ανάγκες μεταφοράς αγαθών και πόρων από τις χώρες που αυτοί παράγονται στις χώρες όπου καταναλώνονται. Οι θαλάσσιες ... -
Ο ρόλος και τα χαρακτηριστικά του DPA ως παραγόντων ορθής εφαρμογής του ISM Code
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)Στην παρούσα διπλωματική εργασία που κατατέθηκε τον Ιούνιο του 2015 στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς, επιχειρήθηκαν να αναλυθούν ο ρόλος και τα χαρακτηριστικά του εξουσιοδοτημένου προσώπου (DPA) σύμφωνα με τους ισχύοντες ... -
Ο ρόλος της ποιότητας στις υπηρεσίες yachting στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10)Στην παρούσα εργασία, ο στόχος ήταν να διερευνηθεί ο ρόλος της ποιότητας στις υπηρεσίες yachting στην Ελλάδα. Εν προκειμένω, οι έννοιες που αναλύθηκαν ήταν της αξιολόγησης της ποιότητας και της ικανοποίησης των πελατών ... -
Ο ρόλος του σύγχρονου manager στο χώρο της ναυτιλίας ως σύμβουλου και coach
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)Το σύγχρονο ναυτιλιακό εργασιακό περιβάλλον θέτει μεγάλες προκλήσεις τόσο στους εργαζόμενους όσο και στους Managers. Παρόλο που πολλοί θεωρούν ότι οι εργασιακές σχέσεις έχουν βελτιωθεί ριζικά σε σχέση με το παρελθόν, ... -
Ο ρόλος των προτύπων ISM,ISO στη διαμόρφωση εταιρικής κουλτούρας στις ναυτιλιακές επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11)Αντικείμενο της εργασίας αποτέλεσε η δημιουργία και η καθιέρωση ενός αποτελεσματικού συστήματος διαχείρισης της ασφάλειας και προστασίας του περιβάλλοντος. Η υποχρεωτική επιβολή του κώδικα ISM καθώς και η εφαρμογή των ... -
Οργάνωση και διαχείριση των ναυτιλιακών εγγράφων. Μέθοδοι ταξινόμησης με βάση το οργανωτικό τους πλαίσιο, τη διοικητική και την αρχειονομική λογική
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)Στη διπλωματική μας εργασία θα παρουσιαστεί ως κύριο θέμα η αναγκαιότητα οργάνωσης των ναυτιλιακών εγγράφων, καθώς και η προσπάθεια δημιουργίας μιας βάσης δεδομένων. Βάσης που θα υλοποιηθεί σύμφωνα με τους κανόνες τα πρότυπα ... -
Προσανατολισμός στο μάρκετινγκ επιχειρήσεων στην ποντοπόρο ναυτιλία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11)Η παρούσα εργασία έχει στόχο να διερευνήσει τον προσανατολισμό στο μάρκετινγκ των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην ποντοπόρο ναυτιλία. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίζεται στη συλλογή δευτερογενών δεδομένων, τα ... -
Σύνδεση του μάρκετινγκ με την επίτευξη καλύτερου οικονομικού αποτελέσματος: περίπτωση ελληνικών εισηγμένων ναυτιλιακών εταιριών
(2013-04-04)Στο σύγχρονο και απαιτητικό επιχειρηματικό περιβάλλον, οι διοικήσεις των ναυτιλιακών εταιριών οφείλουν να ενσωματώνουν μεθόδους marketing στις καθημερινές λειτουργίες τους, ώστε να εξασφαλίζουν τη μακροχρόνια και κερδοφόρα ...