Ο προσανατολισμός μάρκετινγκ ως διαμορφωτικός παράγοντας ποιότητας και πιστότητας σε εταιρικά (B2B) περιβάλλοντα. Εμπειρικά δεδομένα από το χώρο της ποντοπόρου ναυτιλίας και της ξενοδοχειακής τουριστικής βιομηχανίας
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Μάρκετινγκ υπηρεσιών ; Ναυτιλία ; Ελλάδα ; Τουριστική βιομηχανία ; Επιχειρηματικότητα ; Ποντοπόρος ναυτιλία ; Ποιότητα υπηρεσιών ; Στατιστική ανάλυση ; Προσανατολισμός στην αγοράΠερίληψη
Το μάρκετινγκ υπηρεσιών σήμερα, αποτελεί αναμφίβολα ένα πεδίο μελέτης με μεγάλο αλλά και συνεχώς αυξανόμενο ενδιαφέρον. Το μάρκετινγκ υπηρεσιών πιο συγκεκριμένα, τις τελευταίες δεκαετίες έχει συγκεντρώσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον από ακαδημαϊκούς, ερευνητές αλλά και επιχειρήσεις αφού έχει τάχιστα μελετηθεί σε χώρους όπως ο τουρισμός, οι εξαγωγές, ο πολιτισμός, ο αθλητισμός, οι μη – κερδοσκοπικοί οργανισμοί, η εκπαίδευση και εσχάτως η ναυτιλία.
Σκοπός έτσι της παρούσας διδακτορικής διατριβής είναι να ελεγχθεί το κατά πόσο το μάρκετινγκ υπηρεσιών βρίσκει εφαρμογή στο χώρο της ελληνικής ναυτιλίας και στο χώρο της τουριστικής βιομηχανίας καθώς και το βαθμό εφαρμογής των αρχών του μάρκετινγκ στο χώρο παροχής ναυτιλιακών υπηρεσιών. Αυτό θα γίνει μέσω δύο κομβικών για το μάρκετινγκ των υπηρεσιών εννοιών, αυτών του προσανατολισμού στην αγορά και της ποιότητας των προσφερόμενων υπηρεσιών. Θα εξετασθεί επίσης, ο μεσολαβητικός ρόλος της παρεχόμενης ποιότητας υπηρεσιών στη σχέση μεταξύ προσανατολισμού στην αγορά και επιχειρηματικής επίδοσης.