Browsing by Subject / Keyword "Ποιότητα υπηρεσιών"
Now showing items 1-19 of 19
-
Airbnb: μελέτη των κινήτρων και αξιολόγηση της εμπειρίας Ελλήνων τουριστών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Με τον τουρισμό να αποτελεί διεθνώς τον μεγαλύτερο και τον πιο ταχέως αναπτυσσόμενο κλάδο της οικονομίας, η προσπάθεια δραστηριοποίησης σε αυτόν έχει οδηγήσει στην εμφάνιση καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών. Όπως είναι ... -
Managing networks and services based on artificial intelligence in heterogeneous broadband environments for 5th generation and beyond
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-09)Tα κίνητρα αυτής της ερευνητικής δραστηριότητας προέρχονται από το γεγονός της εκθετικής αύξησης της ζήτησης δεδομένων που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια καθώς και στην προσέγγιση των θεωρητικών ορίων του capacity των ... -
Αθλητικό μάρκετινγκ και ποιότητα αθλητικών υπηρεσιών : η περίπτωση της ΚΑΕ Ολυμπιακός
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Ο αθλητισμός αποτελεί αναμφίβολα μια δραστηριότητα αναψυχής που κατέχει κυρίαρχη θέση στις προτιμήσεις των καταναλωτών τόσο στην Ελλάδα όσο και παγκοσμίως εξαιτίας των ξεχωριστών εμπειριών που προσφέρει και των έντονων ... -
Διοίκηση παραγωγής στον τραπεζικό κλάδο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιάσει τι είναι διοίκηση παραγωγής υπηρεσιών (service operations management) και συγκεκριμένα για τον τραπεζικό κλάδο, καθώς επίσης πως οι σύγχρονες τάσεις και το πλαίσιο στο οποίο ... -
Ελληνική Τουριστική Αστυνομία : συμβολή στην τουριστική ανάπτυξη, νομοθετικό πλαίσιο δράσης και προτάσεις εφαρμογής διοίκησης ολικής ποιότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-11)Η Ελληνική Αστυνομία είναι θεμελιώδης φορέας παροχής υπηρεσιών αν αναλογιστούμε τις αμέτρητες καθημερινές κλήσεις που δέχεται το τηλεφωνικό κέντρο του «100». Η έκταση των καθηκόντων της Τουριστικής Αστυνομίας έχει ως βάση ... -
Η ποιότητα στις μεταφορικές - ακτοπλοϊκές υπηρεσίες, μελέτη περίπτωσης Μινωικών Γραμμών, δρομολόγιο Πειραιάς-Ηράκλειο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015) -
Μέτρηση αντιλήψεων & προσδοκιών εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για την ποιότητα των παρεχόμενων προς αυτούς υπηρεσιών στην εκπαίδευση με τη χρήση του μοντέλου EDUSERV
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-02)Σκοπός της παρούσης εργασίας αποτελεί η διερεύνηση των αντιλήψεων και των προσδοκιών των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που εργάζονται σε σχολικές μονάδες της χώρας μας ως προς την ποιότητα των παρεχόμενων προς ... -
Μέτρηση ποιότητας υπηρεσιών στον Δήμο Αθηναίων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Ο σκοπός της παρούσας Διπλωματικής μελέτης, είναι η μέτρηση της ποιότητας και συνεπακόλουθα, η μέτρηση του βαθμού ικανοποίησης των πολιτών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες από τον Δήμο Αθηναίων. Στόχοι που τίθενται είναι η ... -
Μελέτη επίδοσης διαδικτύου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-06)Η ραγδαία αύξηση της χρήσης του διαδικτύου τα τελευταία χρόνια έχει οδηγήσει την επιστημονική κοινότητα σε αναζήτηση κατευθύνσεων για την βελτίωση του και αυτό προϋποθέτει την βελτίωση των υπαρχόντων πρωτοκόλλων τόσο στην ... -
Μελετώντας το κενό μεταξύ των προδιαγραφών και των παρεχόμενων υπηρεσιών στον κλάδο της εστίασης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Ο κλάδος της εστίασης είναι ένας ανταγωνιστικός κλάδος και για να επιβιώσει μια επιχείρηση χρειάζεται καλό σχεδιασμό και συνεχόμενο έλεγχο. Οι υπηρεσίες στον συγκεκριμένο κλάδο έχουν πρωτεύουσα σημασία. Για να έχει ένα ... -
Ο προσανατολισμός μάρκετινγκ ως διαμορφωτικός παράγοντας ποιότητας και πιστότητας σε εταιρικά (B2B) περιβάλλοντα. Εμπειρικά δεδομένα από το χώρο της ποντοπόρου ναυτιλίας και της ξενοδοχειακής τουριστικής βιομηχανίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-02)Το μάρκετινγκ υπηρεσιών σήμερα, αποτελεί αναμφίβολα ένα πεδίο μελέτης με μεγάλο αλλά και συνεχώς αυξανόμενο ενδιαφέρον. Το μάρκετινγκ υπηρεσιών πιο συγκεκριμένα, τις τελευταίες δεκαετίες έχει συγκεντρώσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον ... -
Πελατοκεντρική στρατηγική και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μέσω της ικανοποίησης των πελατών : η περίπτωση του τραπεζικού κλάδου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-12)Στο σύγχρονο, έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον, οι επιχειρήσεις δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στην πελατοκεντρική λειτουργία τους, θέτοντας την ικανοποίηση ως τον σημαντικότερο οδηγό για τις δράσεις τους. Η ικανοποίηση των πελατών ... -
Ποιότητα τουριστικών υπηρεσιών στο νησί της Νάξου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Σκοπός της παρούσας πτυχιακής είναι να ερευνήσει την ικανοποίηση των επισκεπτών στη Νάξο μέσα από το εξής ερευνητικό πλαίσιο: τουριστικό μάρκετινγκ - μάρκετινγκ υπηρεσιών - ποιότητα υπηρεσιών. -
Ποιότητα υπηρεσιών και ασφάλεια σε τοπικά δίκτυα υπολογιστών (local access networks)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Στο πρώτο μέρος της παρούσας διπλωματική εργασίας θα μελετήσουμε τις τρέχουσες εξελίξεις που επικρατούν στον τομέα της ασφάλειας και της ποιότητας υπηρεσιών (QoS) αναφορικά με τα τοπικά δίκτυα υπολογιστών (LANs). Θα ... -
Ποιότητα υπηρεσιών σε μουσεία: μελέτη περίπτωσης το Μουσείο της Ακρόπολης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11)Στην παρούσα μελέτη εξετάζεται η έννοια της ποιότητας υπηρεσιών σε μουσεία, τι συνεπάγεται δηλαδή η ποιότητα στην κάθε παράμετρο λειτουργίας ενός μουσείου. Ως μελέτη περίπτωσης εξετάζεται το Νέο Μουσείο της Ακρόπολης. Η ... -
Ποιότητα υποστηρικτικών υπηρεσιών στην ανώτατη εκπαίδευση.
(2002-12-01)Στην Ελλάδα, όπως και σε πολλά ανεπτυγμένα κράτη, προβάλλεται όλο και πιο πολύ το θέμα της ποιότητας υπηρεσιών της ανώτατης εκπαίδευσης. Έτσι, έχουν ξεκινήσει προσπάθειες από τους αρμόδιους φορείς, εθνικούς αλλά και ... -
Ποιοτική αξιολόγηση κινητών φορητών υπηρεσιών η περίπτωση της Ελλάδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-12)Σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι η μέτρηση της ποιότητας των φορητών κινητών υπηρεσιών για την περίπτωση της Ελλάδας που προσφέρει το μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Διοίκηση Επιχειρήσεων - Ολική Ποιότητα με ... -
Πως η τεχνητή νοημοσύνη και η μηχανική μάθηση καθορίζουν το μέλλον του πελάτη στο digital marketing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) ανήκει σε ένα πεδίο μελέτης που υφίσταται εδώ και πολλές δεκαετίες ωστόσο πρόσφατα τέθηκε σε εφαρμογή. Παρά, λοιπόν, τη σχετική βρεφική ηλικία στην αγορά, οι εφαρμογές της τεχνητής νοημοσύνης έχουν ... -
Φαρμακευτικό μάρκετινγκ και ποιότητα υπηρεσιών : η περίπτωση του e-detailing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Στον φαρμακευτικό κλάδο η διαδικασία της επικοινωνίας με τους δυνητικούς πελάτες για προώθηση των συνταγογραφούμενων προϊόντων παρουσιάζει ιδιαιτερότητες, καθώς καταλυτικό ρόλο έχει ο ιατρός, ως ενδιάμεσος πελάτες που ...