Browsing by Advisor "Παντουβάκης, Άγγελος"
Now showing items 42-61 of 61
-
Διερευνητική εφαρμογή TQM και ISM στη ναυτιλία - προσέγγιση σε ναυτιλιακές επιχειρήσεις οι οποίες λειτουργούν κυρίως Φ/Γ πλοία και σχετική ανάλυση ερωτηματολογίων έρευνας
(2012-07-31)Σκοπός της συγκεκριμένης μεταπτυχιακής εργασίας, είναι να εξετάσει διεξοδικά την εφαρμογή των συστημάτων διαχείρισης ποιότητας, τα οποία αποσκοπούν στην εφαρμογή της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας και του ISM στις ναυτιλιακές ... -
Η απομακρυσμένη εξυπηρέτηση ως διαμορφωτικός παράγοντας στο κύκλωμα της ναύλωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Σκοπός της παρούσης μελέτης είναι να αναλύει την απομακρυσμένη εξυπηρέτηση του ναυλομεσίτη ως διαμορφωτικός παράγοντας στο κύκλωμα της ναύλωσης. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίχθηκε στη διεξαγωγή πρωτογενούς και δευτερογενούς ... -
Η αποτελεσματικότητα του ISM Code στην ελληνική εμπορική ναυτιλία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-01)Η ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής, του υλικού και η προστασία του περιβάλλοντος, ήταν ανέκαθεν ζητήματα που απασχολούσαν τη ναυτιλιακή κοινότητα. Ιδιαίτερα μετα τη δεκαετία του 1960, με την εξέλιξη της τεχνολογίας, τη ... -
Η διαδικασία επιθεώρησης των δεξαμενοπλοίων από πετρελαϊκές εταιρείες, με γνώμονα την ασφάλεια και την ποιότητα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10)Είναι ευρέως αποδεκτό ότι η ναυτιλιακή δραστηριότητα χαρακτηρίζεται από διεθνή χαρακτήρα, συμφέροντα και επικινδυνότητα. Δια μέσω θαλάσσης διακινείται περίπου το 90 % του παγκόσμιου εμπορίου και μεταφορών, επομένως γίνεται ... -
Η διοίκηση σχέσεων στη διαδικασία της ασφάλισης των ναυτιλιακών επιχειρήσεων. Η σχέση ποιότητας και τιμής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11)Από τα αρχαία χρόνια ακόμα, ο απαιτητικός χώρος της ναυτιλίας αποτελούσε ένα βασικό στοιχείο για την παγκόσμια οικονομική δραστηριότητα. Σήμερα, μια σημαντική έννοια για το παγκοσμιοποιημένο θαλάσσιο περιβάλλον το οποίο ... -
Η εφαρμογή της διοίκησης των σχέσεων στη διαμόρφωση στρατηγικής των ελληνικών ναυτιλιακών επιχειρήσεων. Δεδομένα από τον κόσμο της ελληνικής κρουαζιέρας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Τα ταξίδια και ο τουρισμός αποτελούν τη σημαντικότερη βιομηχανία υπηρεσιών στην Ελλάδα και επίσης επιδρούν σημαντικά στην οικονομία της. Όμως τα τελευταία χρόνια ο κλάδος της κρουαζιέρας στην Ελλάδα έχει κληθεί να αντιμετωπίσει ... -
Η ορθή εφαρμογή του προτύπου ISM-CODE : οι απόψεις των στελεχών της αγοράς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Η παρούσα εργασία έχει στόχο να μελετήσει την ορθή εφαρμογή του προτύπου ISM - CODE μέσα από τις απόψεις των στελεχών της αγοράς. Η εργασία ολοκληρώνεται μέσα από έξι κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο αποτελεί το εισαγωγικό μέρος ... -
Η στρατηγική των ναυτιλιακών επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-11)Οι Έλληνες είμαστε καθόλη τη διάρκεια της ιστορίας μας λαός με ναυτοσύνη και αγάπη για τη θάλασσα. Χαρακτηριστικό είναι ότι στην αρχαιότητα υπήρχε όχι απλώς αίσθηση αλλά βεβαιότητα ότι η θάλασσα έχει υπερδυνάμεις, μάλλον ... -
Κατηγοριοποίηση και μελέτες περιπτώσεων ναυτικών ατυχημάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-01)Η εν λόγω διπλωµατική εργασία ασχολείται µε την κατηγοριοποίηση και τις µελέτες περιπτώσεων ναυτικών ατυχηµάτων. Αποτελείται από δύο µέρη. Στο πρώτο µέρος ορίζεται το ναυτικό ατύχηµα, χωρίζονται τα ναυτικά ατυχήµατα σε ... -
Μελέτη αποδοτικότητας πλοίου, βελτίωση του σχεδίου πλου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11)Ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η αναζήτηση της καταλληλότερης κλίσης πλεύσης σε ένα στόλο πλοίων μεγάλης διάρκειας ταξιδιών με αποτέλεσμα την εξοικονόμηση καυσίμων και κατ’ επέκταση την μείωση των λειτουργικών ... -
Μελέτη των σχέσεων που αναπτύσσονται μεταξύ ship-owner και shipbroker στο κύκλωμα της ναύλωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-09)Σκοπός της παρούσας ερευνητικής εργασίας είναι η µελέτη του σχεσιακού µάρκετινγκ στην διεπιχειρησιακές σχέσεις (B2B) της ναυτιλιακής βιοµηχανίας. Ο χώρος του ναυτιλιακού µάρκετινγκ βρίσκεται ακόµα σε νηπιακό στάδιο και για ... -
Ο προσανατολισμός μάρκετινγκ ως διαμορφωτικός παράγοντας ποιότητας και πιστότητας σε εταιρικά (B2B) περιβάλλοντα. Εμπειρικά δεδομένα από το χώρο της ποντοπόρου ναυτιλίας και της ξενοδοχειακής τουριστικής βιομηχανίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-02)Το μάρκετινγκ υπηρεσιών σήμερα, αποτελεί αναμφίβολα ένα πεδίο μελέτης με μεγάλο αλλά και συνεχώς αυξανόμενο ενδιαφέρον. Το μάρκετινγκ υπηρεσιών πιο συγκεκριμένα, τις τελευταίες δεκαετίες έχει συγκεντρώσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον ... -
Ο προσδιορισμός του marketing στην αγορά των containerships
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-12)Η γενικευμένη επικράτηση της παγκοσμιοποίησης και ο ραγδαία αυξανόμενος πληθυσμός της Γης οδηγούν σε αυξημένες ανάγκες μεταφοράς αγαθών και πόρων από τις χώρες που αυτοί παράγονται στις χώρες όπου καταναλώνονται. Οι θαλάσσιες ... -
Ο ρόλος και τα χαρακτηριστικά του DPA ως παραγόντων ορθής εφαρμογής του ISM Code
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)Στην παρούσα διπλωματική εργασία που κατατέθηκε τον Ιούνιο του 2015 στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς, επιχειρήθηκαν να αναλυθούν ο ρόλος και τα χαρακτηριστικά του εξουσιοδοτημένου προσώπου (DPA) σύμφωνα με τους ισχύοντες ... -
Ο ρόλος της ποιότητας στις υπηρεσίες yachting στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10)Στην παρούσα εργασία, ο στόχος ήταν να διερευνηθεί ο ρόλος της ποιότητας στις υπηρεσίες yachting στην Ελλάδα. Εν προκειμένω, οι έννοιες που αναλύθηκαν ήταν της αξιολόγησης της ποιότητας και της ικανοποίησης των πελατών ... -
Ο ρόλος του σύγχρονου manager στο χώρο της ναυτιλίας ως σύμβουλου και coach
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)Το σύγχρονο ναυτιλιακό εργασιακό περιβάλλον θέτει μεγάλες προκλήσεις τόσο στους εργαζόμενους όσο και στους Managers. Παρόλο που πολλοί θεωρούν ότι οι εργασιακές σχέσεις έχουν βελτιωθεί ριζικά σε σχέση με το παρελθόν, ... -
Ο ρόλος των προτύπων ISM,ISO στη διαμόρφωση εταιρικής κουλτούρας στις ναυτιλιακές επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11)Αντικείμενο της εργασίας αποτέλεσε η δημιουργία και η καθιέρωση ενός αποτελεσματικού συστήματος διαχείρισης της ασφάλειας και προστασίας του περιβάλλοντος. Η υποχρεωτική επιβολή του κώδικα ISM καθώς και η εφαρμογή των ... -
Οργάνωση και διαχείριση των ναυτιλιακών εγγράφων. Μέθοδοι ταξινόμησης με βάση το οργανωτικό τους πλαίσιο, τη διοικητική και την αρχειονομική λογική
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)Στη διπλωματική μας εργασία θα παρουσιαστεί ως κύριο θέμα η αναγκαιότητα οργάνωσης των ναυτιλιακών εγγράφων, καθώς και η προσπάθεια δημιουργίας μιας βάσης δεδομένων. Βάσης που θα υλοποιηθεί σύμφωνα με τους κανόνες τα πρότυπα ... -
Προσανατολισμός στο μάρκετινγκ επιχειρήσεων στην ποντοπόρο ναυτιλία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11)Η παρούσα εργασία έχει στόχο να διερευνήσει τον προσανατολισμό στο μάρκετινγκ των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην ποντοπόρο ναυτιλία. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίζεται στη συλλογή δευτερογενών δεδομένων, τα ... -
Σύνδεση του μάρκετινγκ με την επίτευξη καλύτερου οικονομικού αποτελέσματος: περίπτωση ελληνικών εισηγμένων ναυτιλιακών εταιριών
(2013-04-04)Στο σύγχρονο και απαιτητικό επιχειρηματικό περιβάλλον, οι διοικήσεις των ναυτιλιακών εταιριών οφείλουν να ενσωματώνουν μεθόδους marketing στις καθημερινές λειτουργίες τους, ώστε να εξασφαλίζουν τη μακροχρόνια και κερδοφόρα ...