Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Educational technology"
Αποτελέσματα 9-27 από 27
-
Δημιουργία ενός wiki με αλληλεπιδραστικό, επιμορφωτικό υλικό σχετικά με τις στρατηγικές διδασκαλίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-02)Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται η ολοένα και μεγαλύτερη χρήση των τεχνολογιών Web 2.0 στην εκπαίδευση. Μια από αυτές τις τεχνολογίες είναι και τα Wiki. Η διπλωματική αυτή εργασία με τίτλο «Δημιουργία ενός wiki με ... -
Δημιουργία συστήματος αλληλεπίδρασης ανθρώπου υπολογιστή για την εκμάθηση του σωστού τρόπου γραφής τον αριθμών με αναγνώριση χειρόγραφων χαρακτήρων και μοντελοποίηση χρηστών με την χρήση ασαφούς λογικής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-03)Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η ανάπτυξη μιας εφαρμογής για την εκμάθηση του σωστού τρόπου γραφής τον αριθμών, η οποία με την χρήση κάποιας μηχανής οπτικής αναγνώρισης χαρακτήρων (OCR) θα είναι σε θέση να ... -
Διαδικτυακή απεικόνιση χημικών στοιχείων περιοδικού πίνακα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2012-09)Η παρούσα εργασία βρίσκεται στον τομέα της τεχνολογίας και της εκπαίδευσης. Διαπραγματεύεται τη χρήση διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού για την επιστήμη της Χημείας, κυρίως για ελληνόφωνους χρήστες, αφού εκεί εντοπίζεται ... -
Εκπαιδευτική εφαρμογή για κινητές συσκευές (mobile application) "Διασκεδάζω Μαθαίνω"
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-10)Η ευρεία διάδοση της τεχνολογίας του διαδικτύου σε συνδυασμό με την ταχύτατη εξέλιξη των συσκευών διαχείρισης ηλεκτρονικού υλικού επηρέασε σημαντικά την διαδικασία της μάθησης. Τα πρώτα χρόνια η παρουσία της μεθόδου ... -
Εκπαιδευτικό λογισμικό για το μάθημα "Εισαγωγή στην Πληροφορική"
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11)Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να συμβάλει στην απαίτηση της σύγχρονης εκπαιδευτικής πρακτικής για αναβάθμιση των διαδικασιών μάθησης μέσω των τεχνολογιών της πληροφορικής στην εκπαίδευση. Η συμβολή αυτή ... -
Επέκταση του συστήματος διαχείρισης μάθησης moodle για την παρουσίαση αποτελεσμάτων της αυτοαξιολόγησης εκπαιδευομένων
(2009-05-11)Η παρούσα διπλωματική εργασία μελετά την εφαρμογή των ανοικτών μοντέλων χρήστη στη διαχείριση των αποτελεσμάτων της αυτοαξιολόγησης των εκπαιδευόμενων και στην ανατροφοδότηση της επίδοσης τους στα πλαίσια της ηλεκτρονικής ... -
Εργαλείο διαχωρισμού ομάδων στην ομαδοσυνεργατική μάθηση
(2014-10-03)Η έρευνα επισημαίνει ότι η συνεργασία εκπαιδευτικών στο πλαίσιο διεπιστημονικών προσεγγίσεων, μετά τις πρώτες δυσκολίες εισπράττεται θετικά από τους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι αισθάνονται ότι έχουν τη δυνατότητα να διδάξουν ... -
Ηλεκτρονικός φάκελος μαθητή ePortfolio
(2008-02-13)Οι ραγδαίες αλλαγές στην παγκόσμια οικονομία και κοινωνία, αλλά και τα μεγάλα τεχνολογικά άλματα των τελευταίων πενήντα χρόνων, επιβάλλουν την επανεξέταση του βαθμού στον οποίο η εκπαίδευση ανταποκρίνεται στις προσδοκίες ... -
Καθολικός σχεδιασμός με σκοπό τη μάθηση και Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση: σχεδιασμός και υλοποίηση διαδικτυακού οδηγού και εργαλειοθήκης για τον εκπαιδευτικό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2011-06)Οι αλλαγές στην προσέγγιση της μάθησης και οι ατομικές διαφορές υπαγορεύουν υψηλό βαθμό ευελιξίας ώστε όλοι οι μαθητές να λαμβάνουν το κατάλληλο επίπεδο πρόκλησης, υποστήριξης και εμπλοκής. Προς αυτή την κατεύθυνση, το ... -
Μαθησιακά αντικείμενα για τα μαθηματικά και οι QR κώδικες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2011)Τα μαθηματικά, είναι ένα μάθημα που δυσκολεύει αρκετά την πλειοψηφία των εκπαιδευόμενων. Η διδασκαλία του είναι πολλές φορές δύσκολη, λόγω την αρνητικής προκατάληψης των μαθητών ως προς το αντικείμενο αλλά και ως προς την ... -
Μαθησιακές τεχνολογίες σε περιβάλλοντα υποστήριξης δικτυακών μαθησιακών κοινοτήτων
(2007-02-20)Με την ανάπτυξη των τεχνολογιών του Παγκόσμιου Ιστού καθώς και την ενσωμάτωση τους σε καθημερινές δραστηριότητες, προέκυψε ένα σημαντικό πλήθος διαφορετικών Δικτυακών Κοινοτήτων με σκοπό να καλύψουν τα ποικίλα ενδιαφέροντα ... -
Μέθοδοι και συστήματα για την ανοικτή πρόσβαση, το διαμοιρασμό και την επαναχρησιμοποίηση ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου και εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Τα τελευταία χρόνια υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον για το ανοικτό εκπαιδευτικό περιεχόμενο (Open Educational Resources). Ο όρος υιοθετήθηκε για πρώτη φορά από την UNESCO και αναφέρεται στην «ανοιχτή πρόσβαση και παροχή ψηφιακού ... -
Μεθοδολογίες σχεδίασης εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων σε περιβάλλοντα ηλεκτρονικής μάθησης
(2007-02-20)Η παρούσα µεταπτυχιακή διπλωµατική εργασία επικεντρώνεται στους τρόπους µε τους οποίους γίνεται η σχεδίαση της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε περιβάλλοντα ηλεκτρονικής µάθησης. Στην κατεύθυνση αυτή, µελετώνται οι πτυχές του ... -
Περιβάλλοντα διεπαφής με μαθησιακά αντικείμενα με χρήση τεχνολογιών βιντεοπαιχνιδιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2008)Η παρούσα εργασία έχει δημιουργηθεί με σκοπό την ανάδειξη μιας νέας προοπτικής στον τρόπο αλληλεπίδρασης και συσχέτισης ηλεκτρονικών παιχνιδιών και συστημάτων διαχείρισης μάθησης (learning management systems). Με τη ... -
Προσαρμοστικό σύστημα διδασκαλίας μαθηματικών για παιδιά με αυτισμό: "Ο θαυμαστός κόσμος των αριθμών"
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-03)Η ανάπτυξη εκπαιδευτικών λογισμικών γνωρίζει μεγάλη άνθιση. Εφαρμογές τέτοιου τύπου αναπτύσσονται με ταχύ ρυθμό, παρουσιάζοντας ταυτόχρονα επιρροές από διάφορους επιστημονικούς κλάδους όπως της ψυχολογίας και της παιδαγωγικής ... -
Στρατηγικές αυτορρυθμιζόμενης μάθησης σε συνεργατικά περιβάλλοντα
(2009-12-21)Οι σύγχρονες ψυχοπαιδαγωγικές θεωρίες υποστηρίζουν ότι η μάθηση δεν είναι απλά μια αθροιστική διαδικασία ένταξης νέων πληροφοριών στον εγκέφαλο των μαθητών. Αντίθετα, πρόκειται για μια διαδικασία σταδιακής οικοδόμησης της ... -
Στυλ μάθησης και η αυτό-αποτελεσματικότητα (self-efficacy) εκπαιδευομένων με τη χρήση Η/Υ
(2011-06-30)Τα τεχνολογικά μέσα που μπορούν να προσφέρουν χρήσιμες υπηρεσίες στο εκπαιδευτικό έργο εξελίσσονται με αλματώδεις ρυθμούς και μαζί τους αλλάζει και ο τρόπος που προτιμούν να μαθαίνουν οι μαθητές. Χρησιμοποιώντας σαν οδηγό ... -
Σχεδιασμός και ανάπτυξη συστήματος ηλεκτρονικής μάθησης στο χώρο των δικτύων υπολογιστών
(2007-05-25)Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη ενός συστήματος ηλεκτρονικής μάθησης στο πεδίο των δικτύων υπολογιστών. Πιο συγκεκριμένα γίνεται μια προσπάθεια να μετατραπεί το υπάρχον ... -
Υποστήριξη της δημιουργίας τεχνολογικά υποστηριζόμενων μαθημάτων στις φυσικές επιστήμες: η περίπτωση διαλειτουργικότητας του εργαλείου μαθησιακού σχεδιασμού CADMOS και του εικονικού περιβάλλοντος μάθησης WISE
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-09)Στην παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία, παρουσιάζεται η αξιοποίηση του εργαλείου μαθησιακού σχεδιασμού με γραφική διαπροσωπεία (graphical learning design tool) CADMOS (Courseware Development Methodology for Open ...