Περίληψη
Η παρούσα διπλωματική εργασία μελετά την εφαρμογή των ανοικτών μοντέλων χρήστη στη διαχείριση των αποτελεσμάτων της αυτοαξιολόγησης των εκπαιδευόμενων και στην ανατροφοδότηση της επίδοσης τους στα πλαίσια της ηλεκτρονικής μάθησης. Για τον σκοπό αυτό, δημιουργήθηκε το εργαλείο quiz report analysis για το εξαιρετικά δημοφιλές σύστημα διαχείρισης μάθησης moodle. Το εργαλείο αυτό αφορά την παρουσίαση των αποτελεσμάτων της αυτοαξιολόγησης εκπαιδευόμενων μέσω των διαγωνισμάτων γνώσεων (quizzes), με την χρήση των ανοικτών μοντέλων χρήστη.