Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων: Πρόσφατες υποβολές
Αποτελέσματα 141-160 από 2248
-
Σχεδίαση και ανάπτυξη ενός μαζικού ανοιχτού διαδικτυακού μαθήματος για φυσικοθεραπευτές σχετικά με τον ρόλο της άσκησης για την αντιμετώπιση χρόνιου πόνου μυοσκελετικών παθήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η διπλωματική εργασία εστιάζει στον σχεδιασμό και την ανάπτυξη ενός μαζικού διαδικτυακού μαθήματος (MOOC) με θέμα τον ρόλο της άσκησης στη φυσικοθεραπευτική αντιμετώπιση του χρόνιου μυοσκελετικού πόνου. Το μάθημα ... -
Serious game development for chronic disease management
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-02)Το παρόν έργο εστιάζει στην ανάπτυξη ενός σοβαρού παιχνιδιού με την ονομασία Avitar, το οποίο στοχεύει στη διαχείριση χρόνιων ασθενειών μέσω μιας διαδραστικής προσέγγισης. Τα παραδοσιακά εργαλεία υγείας συχνά αποτυγχάνουν ... -
Έλεγχος ευπαθειών (vulnerability assessment) σε πληροφοριακά συστήματα οργανισμού ιδιωτικού τομέα με την χρήση του OpenVAS
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-08-12)Η εργασία επικεντρώνεται στη διαδικασία εντοπισμού και αξιολόγησης ευπαθειών που υπάρχουν στα πληροφοριακά συστήματα ενός οργανισμού του ιδιωτικού τομέα, με την χρήση του εργαλείου Open Vulnerability Assessment System ... -
Σχεδιασμός παιχνιδιού χημείας επαυξημένης πραγματικότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η παρούσα διπλωματική εργασία εστιάζει στη σχεδίαση και ανάπτυξη ενός επιτραπέζιου παιχνιδιού επαυξημένης πραγματικότητας (AR) με θέμα τον Περιοδικό Πίνακα, στο πλαίσιο της διδασκαλίας της Χημείας για μαθητές Λυκείου. Το ... -
Small-object detection in remote sensing images and video
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-10)Η ανίχνευση αντικειμένων σε εικόνες τηλεπισκόπησης αποτελεί μια δύσκολη πρόκληση για την ερευνητική κοινότητα της computer vision λόγω της παρουσίας μικρών ή πολύ μικρών αντικειμένων, τα οποία συχνά είναι δύσκολο να ... -
Η διερεύνηση της κοινωνικής και συναισθηματικής ανάπτυξης μέσω εργαλείων αξιολόγησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09-17)Η παρούσα διπλωματική έχει σκοπό να παρουσιάσει δραστηριότητες και ασκήσεις μέσω ορισμένων εργαλείων αξιολόγησης, τοEmosociogram,το AQS και το Educardia , που αφορούν το κοινωνικό και το συναισθηματικό κομμάτι των παιδιών ... -
Ανάπτυξη Ηλεκτρονικού μαθήματος βασισμένου στη μέθοδο project για τη διδασκαλία των αγγλικών σε μαθητές ΣΤ' Δημοτικού με σκοπό τη βελτίωση της συμμετοχικότητας και τη βελτίωση της συνεργασίας μεταξύ ομοτίμων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)Η παρούσα εργασία εστιάζει στην ανάπτυξη ενός ηλεκτρονικού μαθήματος βασισμένου στη μέθοδο Project-Based Learning (PBL) για τη διδασκαλία των Αγγλικών σε μαθητές ΣΤ’ Δημοτικού, με στόχο τη βελτίωση της συμμετοχικότητας και ... -
Πώς να νικήσετε την αναβλητικότητα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η εργασία αυτή εστιάζει στην ακαδημαϊκή αναβλητικότητα και στη θεωρία της αυτορρύθμισης, αναλύοντας τις αιτίες, τις συνέπειες και τις πιθανές μεθόδους αντιμετώπισης της αναβλητικότητας στους φοιτητές. Η ακαδημαϊκή ... -
Η υλοποίηση του ψηφιακού εκπαιδευτικού παιχνιδιού επαυξημένης πραγματικότητας Tzimanious σε mini edition στην αγγλική γλώσσα, με θέμα την προστασία των προσωπικών δεδομένων και τη διαδικτυακή ασφάλεια, αξιοποιώντας τα εργαλεία Vyond και iSpring
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-10)Η παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζει τη διαδικασία υλοποίησης του ψηφιακού εκπαιδευτικού παιχνιδιού Tzimanious mini edition στην αγγλική γλώσσα, το οποίο προσαρμόστηκε και υποστηρίχτηκε μέσω των εργαλείων Vyond και ... -
Το παραγόμενο από τεχνητή νοημοσύνη αποτέλεσμα και η προστασία από το δίκαιο πνευματικής ιδιοκτησίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-08)Η Τεχνητή Νοημοσύνη («ΤΝ») εμφανίστηκε για πρώτη φορά πριν από περίπου εβδομήντα χρόνια. Πλέον η ΤΝ επηρεάζει την καθημερινότητά μας τόσο στον δημόσιο όσο και στον ιδιωτικό τομέα και, σε εφαρμογές που αφορούν την κρατική ... -
Επισκόπηση ψηφιακών εργαλείων για την υποστήριξη της ειδικής αγωγής στα πλαίσια της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στη διερεύνηση και αξιολόγηση ψηφιακών εργαλείων που έχουν σχεδιαστεί για να υποστηρίξουν μαθητές με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες ή Αναπηρίες (Ε.Ε.Α./Α.). Η έρευνα εστιάζει σε τρεις περιπτώσεις ... -
Ανάπτυξη της συναισθηματικής νοημοσύνης και αυτο-ρύθμισης για μαθητές μέσω δια δραστικών AI τεχνολογιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Στη σημερινή εποχή, η ανάπτυξη δεξιοτήτων συναισθηματικής νοημοσύνης και αυτορρύθμισης καθίσταται ολοένα και πιο σημαντική για τους μαθητές, ιδιαίτερα στο πλαίσιο της διαχείρισης στρεσογόνων καταστάσεων και της βελτίωσης ... -
Ανάπτυξη ψηφιακού μαθήματος συμπερίληψη στην εκπαίδευση : κατανοώντας τη δυσλεξία, τη ΔΕΠΥ και τον αυτισμό στην τάξη για τους εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Τα τελευταία χρόνια η πολυμορφία των τάξεων γίνεται όλο και πιο αισθητή, λόγω της συμπεριληπτικής κουλτούρας, η οποία γίνεται προσπάθεια να εφαρμοστεί και να εδραιωθεί σε όλα τα σχολεία και σε όλες τις τάξεις. Η εκπαίδευση ... -
Αξιολόγηση AI εργαλείων για σχεδίαση υλικού στη διδασκαλία της οικονομίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Οι μέθοδοι διδασκαλίας με την χρήση της τεχνητής νοημοσύνη (AI) παρέχουν σημαντικά πλεονεκτήματα για τον εκπαιδευτικό για τον σχεδιασμό του υλικού στην οικονομική εκπαίδευση, προσφέροντάς του την δυνατότητα για ... -
Ανάπτυξη ψηφιακού μαθήματος διαχείριση διαπολιτισμικής τάξης : αρχές και μοντέλα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, διδακτικές και παιδαγωγικές στρατηγικές για εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-10)Τα μαζικά ανοικτά διαδικτυακά μαθήματα (MOOCs) κερδίζουν όλο και αυξανόμενο έδαφος στη δια βίου εκπαίδευση, η οποία στοχεύει στον εξοπλισμό των επαγγελματιών με ένα σύνολο νέων δεξιοτήτων και γνώσεων με στόχο την αποτελεσματική ... -
Οδηγός εργαλείων ΑΙ για λογοθεραπευτές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης (AI) στη λογοθεραπεία και τη χρήση εξειδικευμένων εργαλείων AI που απευθύνονται σε λογοθεραπευτές για τη διάγνωση και θεραπεία διαταραχών ... -
Χρήση AI εργαλείων στην εκμάθηση ξένων γλωσσών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στη χρήση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης για την ενίσχυση της εκμάθησης ξένων γλωσσών. Ερευνά την εφαρμογή διαφόρων εργαλείων AI, συμπεριλαμβανομένων των ChatGPT Plus, Quizziz ... -
Σχεδιασμός και ανάπτυξη οδηγού επιμόρφωσης για το MTSS στο νηπιαγωγείο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-10)Το νηπιαγωγείο αποτελεί μια κρίσιμη μετάβαση για τα παιδιά προσχολικής ηλικίας τόσο από την βαθμίδα του παιδικού σταθμού αλλά ακόμη περισσότερο και στο δημοτικό. Το εκπαιδευτικό περιβάλλον της Ελλάδας εστιάζει κυρίως τις ... -
Δημιουργία κοινωνικών ιστοριών με εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η ανάπτυξη των κοινωνικών ιστοριών έχει κάνει φανερή την επίδρασή τους στην εκπαίδευση και υποστήριξη παιδιών που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού (ΔΑΦ) αλλά και στα παιδιά με Διαταραχή ελλειμματικής προσοχής και ... -
Σχεδιασμός ανιχνευτικού εργαλείου αξιολόγησης της ενσυναίσθησης, της ηθικής σκέψης και της αναγνωστικής ικανότητας για παιδιά δημοτικού με βάση τους μύθους του Αισώπου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο τον σχεδιασμό ενός ανιχνευτικού εργαλείου για την αξιολόγηση της ενσυναίσθησης, της ηθικής σκέψης και της αναγνωστικής ικανότητας σε παιδιά Β΄ και Γ΄ τάξης Δημοτικού, χρησιμοποιώντας ως ...